Ik zou het niet bepaald een compliment vinden als mijn songteksten met die van Blof vergeleken zouden worden, met die pseudo-poëtische onzin van ze.
Die arme Vikingen die zelfs lijden onder het feit dat Bløf met hun runeschrift ervan door is gegaan.
Stelletje shinestealers!
Ik zou ze gewoon opsluiten in een krabbenmand in Zeeland.
Abject en infaam.
Tegenwoordig heb je veel youtuber die filmpjes maken in de trant van " I WENT TO THE WORST REVIEWED __________ IN MY CITY ON YELP" : Zijn er ook al Nederlanders die dat soort filmpjes doen?
Ik keek net dit filmpje van een vrouw met lang die naar de slechts beoordeelde kapper ging en ik verwachtte dat ze pittig kort terug zou komen maar de schade viel reuze mee. :’)
Hallo niet zo gemeen over Bløf. Zij zijn geen bloggers of Youtubers ja!! #blofshaming
Het andere Youtubers-/blofferstopic #5
Noem anders ff twee Nederlandse Bands anders sla ik je ok
Hmm… niet zo’n grappig liedje tbh
Doe Maar en Chef Special!
Nee grapje, ik zou na Doe Maar waarschijnlijk in eerste instantie toch wel Blof noemen.
Sorry, ik moest er meteen aan denken!
(De Kwis heeft trouwens een aantal andere liedjes (muzikale parodieën) die ik echt nog vele malen grappiger vind dan deze, daar zitten echt wel wat leuke en creatieve dingen bij!)
Hahahaha nee het is een grapje dat je dan zegt ‘Blof, Doe Maar’ hahahah sorry joehoe
Oh hahaha goeiemorgen ik had het even niet in de gaten!
Ik ben echt traag van begrip en snapte de grap pas toen ik ‘Blof doe maar’ googelde en dit tegenkwam:
Drie
Ik vind Bonnie in dat filmpje wel heel eerlijk (denk ik), ook dat ze niet gierig is bij sociale dingen, maar heel zuinig vooral. Zoals met bepaald beleg. Ze er ook voor uit dat ze kinderlijk is.
Ik zit de vlog van Noor te kijken en erger me er ZO erg aan dat ze in de winkelwagen gaat zitten bij de Ikea en dat Sander haar moet duwen.
Ok nu weer verder kijken.
Wacht maar tot ze zegt dat ze toch geen bijzettafel van de IKEA gaat kopen, daar kon ik het niet meer aan en heb ik de vlog afgezet. Vond die opmerking zo arrogant😖
Noor doet me soms een beetje denken aan Cruella de Vil.