Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Leuk voor ze! Wel al de derde baby Rosie die ik hier in hippe Amsterdamse kringen zie binnen twee jaar :joy:

4 likes

Haha ja inderdaad! Maar leuk voor ze, en ik vind het filmpje ook mooi gemaakt!

3 likes

Mooie naam! Toch blijf ik het wel ‘heftig’ vinden dat er dan nu al zo’n filmpje is ge-edit en online staat. Baby is dus gisteravond geboren, dat je daar blijkbaar zo snel al mee bezig bent. Maargoed daarom is die wereld ook niks voor mij. :yum:

26 likes

Ommmmgggg zo veel haar :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Ja wooooow echt he, bizar!

Die haren nu al van de baby :star_struck: Ik vind het een mooi, puur filmpje!

1 like

Ooo ik ook niet, heftige titel wel!

Het is nu nog wachten op een Brian Mae :wink:

27 likes

Olivia van Noor heeft ook Mae als tweede naam en de baby van haar vriendin Kae ook. En Ellen Hoog (hockeyster) heeft Mae ook als tweede naam. Wel heel populair

1 like

Wow ik vond Josh haar bevallingsverhaal echt heftig. Voor Nick ook heel erg om mee te maken zeg.

2 likes

Echt HILARISCH, vooral als Wil ‘met de vlam in de pijp’ gaat zingen. :persevere:

4 likes

Wat is er gebeurd dan? Zit in de trein en heb geen oortjes bij maar ben zoooo nieuwsgierig :frowning: zo’n heftige titel ook

Vind dat ook heftig hoor. Dat het zo snel online staat. Het idee dat je nog geen 24 uur geleden een mens gebaard hebt en dat heel ig het nu al kan zien. Dat je dat zo snel niet meer privé wil houden. Maar ja je doet dit natuurlijk voor je volgers als influencer. Zo snel mogelijk online zetten. Het blijft bizar.

9 likes

De bevalling zelf ging best voorspoedig, maar na de bevalling voelde ze zich ineens veel slechter en is ze op een gegeven moment flauw gevallen en in shock geraakt. Toen bleek ze een inwendige bloeding te hebben. Ze moest naar de operatiekamer en Nick moest afscheid van haar nemen zonder te weten of ze het zou redden. Pas na een half uur krijg hij te horen dat ze buiten levensgevaar was. Herstel duurde ook best lang en was heel pittig (volgens mij zei ze dat ze nog steeds niet volledig is hersteld). Ze heeft 2,5 liter bloed verloren.

Oh en ze is na de bevalling daardoor bizar snel heel veel afgevallen. Dat vond ik ook wel heftig om te horen.

3 likes

Zucht …

Dit impliceert dat je heel goed op de hoogte bent dat er hier op het forum vaker kritisch wordt gereageerd als er weer eens iemand komt benadrukken hoe knap het kind van één of ander bekend persoon wel niet is.

Als je dat in de gaten hebt, dan weet je toch ook wat ‘onze’ argumenten zijn, waarom vraag je dan nu wat het probleem is?

Voor het geval je het echt niet weet zal ik het toch maar weer voor je uitleggen: ik vind het echt totaal irrelevant om te praten over hoe knap een baby is. Serieus, het is een pasgeboren baby, wat boeit het nou ooit of zo’n kindje wel of niet knap is?
Sowieso vind ik dat we in onze maatschappij veel te veel waarde hechten aan schoonheid en dat het niet oké is dat we elkaar daar zo op beoordelen, maar als ik zie dat zelfs een kindje van nog geen dag oud meteen al zo’n oordeel krijgt snap ik echt niet waar we mee bezig zijn.

11 likes

2 likes

O hemel, ze maakt een fout, ze noemt Annic niet. Shit man, daar gaat de vriendenkorting :speak_no_evil:

5 likes

Ik vind het helemaal niet normaal om een youtuber of wie dan ook op persoonlijk vlak of op uiterlijk af te zeiken. Misschien zitten er hier op het forum mensen die dat wel vinden hoor, dat zou kunnen, maar ik vind het vreemd dat je iedereen nu over één kam scheert. Er zitten hier allemaal verschillende mensen met heel verschillende opinies.

Daarbij zei ik in de post waar jij nu op reageert letterlijk dit:

Sowieso vind ik dat we in onze maatschappij veel te veel waarde hechten aan schoonheid en dat het niet oké is dat we elkaar daar zo op beoordelen

Hoe kom je er dan bij dat ik het prima zou vinden om mensen op hun uiterlijk te beoordelen en dat het van mij alleen niet zou mogen als het om een baby gaat?

Verder zeg je dat iedereen toch wel eens mening heeft over het uiterlijk over het karakter van een youtuber (of wie dan ook). Dat klopt zeker en dat vind ik ook niet heel gek. Ik ben zelf ook echt geen perfect mens en beoordeel ook wel eens mensen onbewust op basis van hun uiterlijk. Ik vind het alleen echt niet oké om dit te doen, al helemaal als je ziet in wat voor een op schoonheid gefocuste maatschappij we leven. Die focus vind ik zó onzinnig, je wordt maar gewoon geboren met een bepaald uiterlijk en het zegt helemaal niks over jou als persoon.

Dit laatste maakt dat ik opmerkingen over iemands uiterlijk echt een aparte categorie vind. Om jouw voorbeelden even te gebruiken: Een opmerking als ‘leuke Enzo Knol’ vind ik prima, een opmerking als ‘knappe baby van Rachel’ niet.

7 likes

Ik snap die wc rollen niet op de foto

5 likes