Ik snap niet waarom de Volkskrant een podium blijft geven aan mensen met zulke walgelijke meningen. Ik ben eindelijk een keer blij met Cynthia’s insta-rant.
Damn Milan heeft een Audi A5 coupe gekregen van Audi.
Volgens mij niet… Waarom dacht je dat? Of verwar je ze met de groenemeisjes misschien?
Als duurzaam gelijk staat aan Hello Fresh en zo veel mogelijk shit gratis krijgen en duizend kleertjes voor je kind in de kleinste maat kopen: zeker! Ikvrouwvanspon is het een beetje geworden helaas
Ergens snap ik het, andere kant: ze zegt meerdere keren dat ze open is tegen de kijkers over (alles…). Over de prijs van de kapper etc. En nu dan is ze niet open. Ik snap wel dat niet iedereen dit hoeft te weten, maar sexleven 1/2 wel. Laat dan de vraag eruit. Verder hele leuke video.
Leuke podcast weer
Standaard maandag ochtend in de auto aan, echt zo’n goeie zet van Monica (of haar managment) en ze doet het ook echt leuk vind ik!
Vond je? Ik vond deze juist echt saai en soms een beetje ongemakkelijk zelfs. Dan viel er een stilte en zag je Monica een nieuwe vraag verzinnen en dan ook echt zo’n niet boeiende vraag
Oh en 't einde gaat alleen maar over de Kardashians
Ik vond hem leuk ja haha. Ik vond het niet ongemakkelijk en dat laatste stuk over tv programma’s etc juist leuk.
In de nieuwe video van Jiami vraagt Juultje zich af of LGBT zijn een hype is . https://www.youtube.com/watch?v=ZkhgJZM9uuo&t=379s, vanaf 4:50.
Xelly plaatste deze foto met Noor en Noor ziet er zooo anders uit dan op haar eigen foto’s, kijk deze bijv:
Die neus is heel anders haha
Ik zie eigenlijk niet veel verschil? Ik heb de laatste tijd vaker mensen foto’s zien posten maar ik zie het niet haha
Oh zo. Maar als ik een kusmondje maakt trekt mijn neus ook mee
Op Babybytes staat dat Pip een Engelse naam is voor jongens en meisjes. Ik vind Pip en Rosie zelf juist goed samen gaan. En ik neem aan dat ze Rosie op z’n Hollands uitspreken ? Iig de Rosie’s die ik ken spreek je op z’n Hollands uit. Maar die zijn al oud dus misschien is het tegenwoordig anders. Ik moet nu denken aan Rose van Titanic en gewoon Roos in het Nederlands. Zegmaar dat verschil qua uitspraak.
ik vind deze vlog zo jammer van die stemmetjes. Vind haar echt heel leuk en haar vlogs heel leuk maar het loopt echt een beetje uit de hand nu
Ik las vanochtend op nu dat het moederbedrijf van Fred de la Bretoniere faillissement aan heeft gevraagd. Benieuwd of dat nog invloed heeft op de samenwerking die ze met Yara hebben!
Heb ik ook! Haar weekvlogs zette ik zsm aan, deze sla ik allemaal over. Zo zonde!
Hahaha dat slaat echt helemaal nergens op.
Ik vind het echt stom dat ze er zo geheimzinnig over teasert, ik bedoel leuk voor haar maar lekker belangrijk. Die reacties ook “liposuctie voor je saddlebags” jezus man.