Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Wanneer heeft een Youtuber ooit je verwachtingen waargemaakt als ze met zo’n teaser kwamen :joy:

18 likes

Ik mag hopen dat het dan minstens om een ICL gaat (implanteren van een kunstlens) want om een laserbehandeling een operatie te gaan noemen is ook wel overdreven.

6 likes

Ik snap echt niet wat mensen hier nou interessant aan vinden.

1 like

Volgens mij ‘mag’ je iets een operatie noemen als er een chirurg heeft gesleuteld. Mascha zei toen toch ook dat ze geopereerd was toen ze een moedervlek weg liet snijden op haar gezicht.? Dat was volgens mij jaren geleden de titel van haar vlog toen.

2 likes

Typisch :joy::joy:

48 likes

Facebook, de bron van alle waarheden.

22 likes

image

118 likes

Hahaha net mijn oom die op facebook had gezet dat alle vluchtelingen 10.000 per maand in NL krijgen :rofl: en toen ik daar een onderbouwde reactie onder had gezet met de werkelijke bedragen, was ik een betweter.

40 likes

ugh. ‘Hier is info, ik geloof dit. Ik hoef geen mensen te horen die het tegendeel kunnen bewijzen want IK GELOOF DIT!!1!’

9 likes

En koeien eten natuurlijk geen soja (hoewel het volgens mij een andere soja is), die eten allemaal chocolade want zo komen we aan chocolademelk.

9 likes

ik moest hier echt onwijs om lachen.
zo geposeerd, zo nep, zo slecht. die stokbrood ook:joy:

haar nieuwe image/stijl vind ik echt de plank mis slaan ofzo.

11 likes

Nog even over die leuke Cecile van de Volkskrant

4 likes

Zucht… wel ‘grappig’ om te lezen dit, ik heb vroeger opgepast op haar kinderen!

1 like

Ik moet elke keer lachen als ik haar naam lees, omdat iemand hier ooit zei dat ‘Cliteur’ klinkt als een chique clitoris. :joy:

75 likes

@Zemraluani :see_no_evil:

2 likes

aahahahahahahhaahah

1 like

Ik vond onderstaande foto ook al zo raar. Weet niet precies waarom maar voor mijn gevoel klopt er gewoon iets niet. Kan mijn vinger er niet opleggen wat er dan niet klopt of raar is. Apart.

2 likes

Volgens mij is haar buste ook iets gegroeid?

2 likes

je vind em niet overdreven geposeerd? :yum:

Wauw… Ze is hier wel prachtig.

1 like