Wanneer heeft een Youtuber ooit je verwachtingen waargemaakt als ze met zo’n teaser kwamen
Ik mag hopen dat het dan minstens om een ICL gaat (implanteren van een kunstlens) want om een laserbehandeling een operatie te gaan noemen is ook wel overdreven.
Ik snap echt niet wat mensen hier nou interessant aan vinden.
Volgens mij ‘mag’ je iets een operatie noemen als er een chirurg heeft gesleuteld. Mascha zei toen toch ook dat ze geopereerd was toen ze een moedervlek weg liet snijden op haar gezicht.? Dat was volgens mij jaren geleden de titel van haar vlog toen.
Facebook, de bron van alle waarheden.
Hahaha net mijn oom die op facebook had gezet dat alle vluchtelingen 10.000 per maand in NL krijgen en toen ik daar een onderbouwde reactie onder had gezet met de werkelijke bedragen, was ik een betweter.
ugh. ‘Hier is info, ik geloof dit. Ik hoef geen mensen te horen die het tegendeel kunnen bewijzen want IK GELOOF DIT!!1!’
En koeien eten natuurlijk geen soja (hoewel het volgens mij een andere soja is), die eten allemaal chocolade want zo komen we aan chocolademelk.
ik moest hier echt onwijs om lachen.
zo geposeerd, zo nep, zo slecht. die stokbrood ook:joy:
haar nieuwe image/stijl vind ik echt de plank mis slaan ofzo.
Zucht… wel ‘grappig’ om te lezen dit, ik heb vroeger opgepast op haar kinderen!
Ik moet elke keer lachen als ik haar naam lees, omdat iemand hier ooit zei dat ‘Cliteur’ klinkt als een chique clitoris.
aahahahahahahhaahah
Ik vond onderstaande foto ook al zo raar. Weet niet precies waarom maar voor mijn gevoel klopt er gewoon iets niet. Kan mijn vinger er niet opleggen wat er dan niet klopt of raar is. Apart.
je vind em niet overdreven geposeerd?
Wauw… Ze is hier wel prachtig.