Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Is het nou Rosie Ma of Rosie Mee? Qua uitspraak?

Ik denk mee? Haha geen idee

Overigens vind ik het ook mooie namen

1 like

Pip & Rosie vind ik wel heel schattig klinken zo samen. Zonder Mae. Maar alsnog leuke namen.

5 likes

Mensen zeggen ook wel eens over mijn baby dat het een knappe baby is. Vind dat ook zo raar. Ik zeg dan ook nooit dankjewel ofzo want ik heb totaal geen invloed op zijn ā€˜knapheidā€™ ofzo en hij is zelf de jong om het Ć¼berhaupt te begrijpen. Maar ik hoor het dus ook regelmatig dus het is best een dingetje.

Ik zou denk ik heel droog ā€˜bedankt voor deze informatieā€™ zeggen.

3 likes

Dat ie leuk ā€˜lachtā€™, iets over zijn naam of gewoon niks

Ik zeg volgens mij vaak iets van ā€œahhh wat een schatje, wat een schattig dingā€ ofzo iets dergelijks :face_with_monocle:

3 likes

Haha dit vind ik echt heel grappig, alsof diegene hem / haar net bij de Ikea ofzo gekocht heeft. Ja, de vorige begon een beetje kapot te gaan, dus we hebben een nieuwe uitgezocht!

2 likes

Ja ik vind de namen echt niet samen gaan.
Echt zo hollands PIP (of phipphhiieee zoals willem altijd zegt :nauseated_face:) en rosie mae, zo english posh

1 like

Of ā€œwat een schatjeā€.

Nee joh! Zeg gewoon dat het kind uitgeknepen billen heeft net zoals mā€™n oom tegen mā€™n ouders over mij zei. Altijd een succes!

6 likes

Of zoals mijn vader toen ik werd geboren, ā€˜ugh, een meisjeā€™ HAPPY INTERNATIONAL WOMENā€™S DAY

25 likes

In de VS (en misschien ook wel in Engeland dat weet ik niet) is ā€˜Maeā€™ als tweede naam toch juist een beetje boers? Zoals Anna Mae in Breakfast at Tiffanyā€™s.
Beetje Little House on the Prairie vibes.

(Niet dat daar wat mis mee is maar omdat een aantal van jullie het te chique noemden.)

4 likes

Huh het is toch gewoon een vraag uit interesse over wat iemand beweegt om zoiets te zeggen? Waarom mag je daar als mod niet naar vragen? Mag een mod dan ook geen mening uiten over andere onderwerpen zoals in het feminisme topic of white privilege topic of welke dan ook?

6 likes

Ah op die manier. Op het oude forum vond ik dit ook altijd wel inderdaad maar gezien dit forum van een privƩ persoon is denk ik er sinds dien dus anders over.

Waarom denk je er anders over?

Never forget de keer dat ik in de eerste klas zat en mijn leraar een foto liet zien aan ons van zā€™n net geboren baby. Mijn reactie: ahhh wat schattig!! En toen was hij beledigd want als een baby knap was zei je dat en als die lelijk was noemde je hem schattig

12-jarige ik was helemaal in de war hahahah, en vraag me nog steeds wel eens af of dit echt een ding is???

7 likes

Omdat de mods nu een groep personen zijn die dit hebben opgebouwd en dit eigenlijk ā€˜hun plekā€™ op het internet is, ipv op het oude forum dat onderdeel was van een groot professioneel bedrijf en waar de mods waren gevraagd om orde te houden. (Waar de mods volgens mij niks voor kregen maar dat vind ik nog steeds belachelijk.)

We zijn nu eigenlijk gewoon in het virtuele huis van de mods toch. Of in ieder gevan van de admins. Ik zie ze meer als een soort hosts van een huisfeestje die soms de boel moeten sussen als mensen te veel lawaai maken of bierflesjes van het balkon gooien.

9 likes

Hahaha ja vond dat zo raar, nu nog steeds. En hij zei het wel ā€˜grappendā€™ maar er zat echt een serieuze toon in, vond het echt een beetje sneu.

Oh hmm dat gevoel heb ik helemaal niet. Juist dat @Nescio deze plek voor ā€œonsā€ als forum heeft gebouwd en dat de mods er zijn om een oogje in het zeil te houden en er voor te zorgen dat het hier een veilige plek is.

Zie nu je edit en snap wel wat je bedoelt, maar ik heb niet het gevoel dat ā€œweā€ op het huisfeestje van de mods zijn maar meer dat ā€œweā€ op een huisfeestje zijn en de mods degene zijn die degene die flesjes van het balkon mietert terecht wijst, maar dat het niet ā€œhun plekā€ is

6 likes