haha ja ik vind dat stokbroodje en dat mandje zo echt net een beetje too much. maar daarom ben ik ook een beetje influencer moe denk ik. al dat gemaakte , bah.
zag gister ook een foto voorbij komen van Nina Warink met een rugtasje, heel erg overdreven spon en heel erg gemaakt ook. Zal wel aan mij liggen dat ik het slecht trek ofzo want blijkbaar vinden veel mensen het gezien de likes, erg leuk.
edit : deze foto
Het is spon?
Haar borsten zitten echt super laag
Lijkt wel of ze een mega maandverband in dr onderbroek heeft zitten
Ja het ziet eruit alsof ze een voorgevormde Bh met vulling en zonder bandjes aanheeft die naar beneden is geschoven, onder waar haar echte borsten zitten. Het is zo raar dat het daarboven helemaal plat is.
Dit baseer ik trouwens op mezelf als ik een voorgevormde strapless Bh aan heb die afzakt.
tietoetietoetietoe
Maar dit gaat toch niet over de tet an sich. De tet an sich is een goeie tet. Maar de verhouding van haar lichaam in het licht van photoshop is toch redelijk raar?
We bespreken de opvulling/photoshop van een foto aka instagramlies.
Bovendien gaat het hier aan de lopende band over de voorgevel van Anna.
Ze lijkt gewoon heel popperig/nep op die foto’s, vooral op die tweede. De eerste vind ik nog best leuk, hoewel het natuurlijk heel geposeerd is.
Die foto van Nina vind ik er raar uitzien, doet haar geen eer aan. Haar make-up lijkt heel gek te zitten?
Dat hele zwarte haar maakt Nina nogal hard vanwege haar gelaatstrekken.
En ze is knap ofc, maar met vrij kleine en toegeknepen ogen en altijd als ze veel oogmakeup op heeft dan lijken ze een beetje gezwollen of dicht. Echt iemand die, imo, mooier is met natuurlijke make-up.
Influencer les 1: nooit je relatie verbreken als er nog #spon op de planning staat.
Spon of niet, heel mooie video en mooi die emotie als ze beseft dat ze de overkant van de straat kan zien. Wauw! Ik wil dit ook. Ik draag lenzen maar dit geeft me een gevoel dat ik meer kan hebben.
Met de highlighter is heel veel mis
Ik ben afgehaakt toen wéér dat verhaal kwam dat Mascha geen beautyvideo’s kon vinden en ze dus zelf maar is gaan maken. Gaaap
Vind het wel heel mooi gemaakt, voelde echt Saskes blijdschap! Ondanks dat het spon is vind ik het wel tof om te zien dat ze er veel tijd in hebben gestoken
Misschien is het wel stokbrood #spon
Kijk nergens meer raar van op