Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Haha kritische blik is belangrijk!

Ik vind haar ook elke keer een beetje net-niet, die foto’s en YouTube filmpjes ook eerst. Wel knappe meid hoor, daar niet van

Haha, ik kon er ook niet naar kijken :expressionless:

Ik heb het gevoel dat dit niet klopt?

36 likes

… voor het maken van dat soort content zijn ze met hun blog gestopt :flushed:

2 likes

Het lijkt inderdaad alsof haar been heel raar loopt, maar volgens mij ligt dat deken over haar bovenbeen.

2 likes

Hahaha zo dan. Ik kom er nu pas achter dat Saske van Vetgezellig en Teske zusjes zijn?!

24 likes

HOE DAN

2 likes

Ik heb die video ook gezien en lijkt me heel leuk om video’s te zien van haar leven in Nashville omdat het wel heel anders gaat zijn. Maar ik denk eigenlijk niet dat het haar gaat lukken. Ze maakt nu al nooit video’s terwijl ze verder niks te doen heeft, laat staan als ze echt naar de uni gaat. Ze heeft volgens mij nog nooit in haar leven een vlogmas helemaal afgemaakt haha.

Ik dacht dat ze gewoon vriendinnen waren :sweat_smile: vind ze ook niet ontzettend op elkaar lijken

Maar in die video van vandaag over de lensimplantaten stond ineens zusje van bij Teske, dus oeps haha

Dat dansfilmpje van Wil , omg in elke vezel van mijn lichaam voel ik een cringe. Ligt niet een persé aan Willemijn maar heb ik al heel mijn leven. Als ik naar de dvd van een k3 concert keek en kinderen in het publiek zag dansen HAD IK AL PRECIES HETZELFDE GEVOEL.

13 likes

Ik zag net Gaby Blaser de Sunday’s uitlopen, dus ze staat weer lekker gebruind op de komende insta foto’s :ok_hand:t2:

22 likes

Lol willemijn doet even ondoorzichtige neusspray spon. Ze heeft haar weerstand opgekrikt door een anti-griep routine (vaker thee met gember te drinken, vitamine pillen te nemen) en is daardoor nooit meer ziek. Als ze dan ziek is gebruikt ze neusspray om iniedergeval te kunnen ademen. Ligt het aan mij of was was ze afgelopen kerst en tijdens hun vakantie in januari nog flink ziek.

15 likes

Niet dat het veel uitmaakt (ik zou het ook in mijn broek doen), maar cataractoperaties bijvoorbeeld worden ook onder lokale verdoving uitgevoerd. Ooglidcorrecties ook. Brrrr.

3 likes

Huh die nieuwe vlog van Wil en Tien: Willemijn past nieuwe schoenen blijkbaar zonder sokken aan? Ik vind dat gewoon echt niet fris? Prima als je zelf geen sokken in je schoenen draagt, maar met passen vind ik het toch een ander verhaal… Zeker als je het nog terug moet sturen als blijkt dat t toch niet goed is. Brr

Edit: ohh ik cringe ook echt bij hoe ze beide dansen/“hakken” en zingen in de auto. Omgg

9 likes

Ben nu wel benieuwd wat er gebeurde :’)

was meer in het algemeen bedoeld, de raarste dingen worden tegenwoordig toch gesponsord? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Neusspray is onlosmakelijk verbonden met aambeien in mijn FF influenced mind.

18 likes

Is het ook. Helemaal als er te weinig verdoving is gebruikt en de chirurg Brabanders aan het afzeiken is, tijdens de operatie, nadat ie vroeg waar ik vandaan kwam (Brabant) :upside_down_face::+1:t2:

1 like

Het maakt het ook ongemakkelijl wetende dat ze haar telefoon dus heeft klaar gezet en het idee had ‘en nu ga ik filmen hoe ik dans’. Zo raar?

8 likes