Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ok allemaal door elkaar top

93 likes

Ze heeft gelijk! :open_mouth:

13 likes

Ja hè. Er zat nog eentje achter met ‘wat is er mis met lady Gaga, dat is echt een koningin hoor’. Die heb ik maar weggelaten.

1 like

Wie heeft dat ruk-stuk geschreven?

1 like

Als ik het goed begrijp Cécile Narinx, hoofdredacteur van de ELLE?

Zeikschrift heeft eerder op een stuk van haar gereageerd geloof ik en toen reageerde ze daar goed op, maar blijkbaar heeft ze er weinig van geleerd.

2 likes

Zie nr 8

O ja, zo’n mode-reliek dat nog leeft in een tijd waarin vrouwen graatmager moeten zijn en diversiteit een scheldwoord is. Grote voorbeeld Anna Wintour en de rol die Glenn Close speelde in The Devil Wears Prada. Next.

11 likes

Haha copyright by FF. Lieve YouTubers jat die idee aub, graag alleen wel subtiele shoutout naar jullie favoriete member :unicorn:

49 likes

Vond ik ook, heel indrukwekkend zeg! Mooi dat Josh dit deelt

Nee, deze tekst om komt uit een interview met een mode-ontwerper. Dus het is niet de tekst van Cecile zelf maar van die man. (Van het merk Nathan of zoiets). Dus dat maakt wel verschil in mijn ogen. Niet dat ik het met die vent eens ben maar het is niet de mening van de Volkskrant zelf.

7 likes

Ah check!

Niet hun eigen mening nee, maar ze publiceren het wel.

1 like

Maar hoort dat niet bij nieuws en interviews? Dat je ook zaken publiceerde waar controverse over is. Draagt dan toch just bij aan de discussie.

‘Comfort mag nóóit de nummer 1 zijn bij het aankleden!’ Aldus couturier Édouard baron Vermeulen

6 likes

Hmm ik weet niet helemaal hoe ik daarover denk. In dit specifieke geval zie ik niet hoe dit bijdraagt aan discussie eigenlijk.

Oh hahaha! Meryl Streep natuurlijk! Sorry, het is een tijdje geleden :flushed:

2 likes

Past binnen het themanummer over mode en dan heb je een interview met een ontwerper. Dat die persoon toevallig dit soort ideeën heeft… Is niet heel erg nieuwswaardig misschien maar het past wel in de reeks waarin deze personen geïnterviewd worden. (Kunstenaars, muziekanten, etc).

4 likes

Ze zit zo te zien inmiddels al op de achterste rij. Hopelijk over een tijdje nergens meer.

13 likes

Een van jullie al het bevallingsverhaal van Josh V gekeken? Wel heftig zeg, vind dat ze het heel mooi/goed verteld.

2 likes

Ik wou net gaan kijken, maar het duurt 3 kwartier?! :open_mouth:

Ik ben nu bij minuut 42, maar heb niet het idee dat ik bijna 45 minuten heb gekeken.

1 like