Nou dat dus. Ik dans ook zo maar ik bedenk niet dat ik dat dan eerst ga filmen. Om met Nielson te spreken: waarom zou je dat doen?!
Ik zag van de week een shoplog van Sabrina Putri (?) Die eerst even vertelde dat ze echt wel wat kritischer was op wat ze kocht en alleen als ze het écht nodig had oid.
Heb zelden zo’n filmpje vol random zooi voorbij zien komen!
Ze heeft zich voor mijn gevoel ook erg veel maniertjes aangeleerd, komt mij niet erg authentiek over.
Dat waren weer 20 minuten van mijn kostbare tijd vergooid…
Omdat je je sexy voelt als je danst?
Maar ze is ook instagram model hè. Je moet dat niet vergelijken met jij en ik die op insta een foto posten. Zij krijgt betaalt van grote merken en poseert inderdaad. Dat gaat echt niet spontaan maar door middel van een hele shoot, meerdere outfits mee, soms zelfs van die zilveren schermen, etc.
Nou, dan zie ik alsnog liever de modellen van Zara in onmogelijke, ongeinteresseerde poses. Daar zit nog iets van leven in.
Ik vind het wel leuk maar ik vind het wel belangrijk dat mensen (vooral jonge meiden) zien wat er allemaal achter zit voor ze er een voorbeeld aan nemen of zich afvragen waarom zij er niet zo uit zien op insta.
In principe zorgt het ook wel voor ietsje meer diversiteit. Insta-modellen hoeven niet aan dezelfde maten te voldoen als gewone modellen. (Hoewel de meesten natuurlijk gewoon ‘slank en knap’ zijn, maar de maten zijn wel echt iets diverser.)
Wow wat is zij veranderd joh
Ze zou wel een goede klant van de Telegraaf zijn.
Wij van wc-eend, xoxo de vleessector
Nou ik heb zoieso mijn vlees nodig
Dus dan eet je vlees + een vleesvervanger erbij? Ik kan ook wel goed vreten, maar is dit niet een beetje overdaad vraag ik me af.
Nee maar ik bedoel dat die video als clickbait titel heeft: ik ging naar een club en wat er toen gebeurde?!!
Ja nu wil ik het weten ook
ik vond het dans stukje van willemijn juist wel leuk! who cares of je kan dansen en wat anderen er van vinden, en of je het filmt of niet. love alle dansers
Volgens mij is dat dans stukje ook geïnspireerd op Bodyposipanda, die danst ook vaak maar dan in beha/bikini en dat is dan als inspiratie om van je lichaam te houden. Ze danst zelfs op hetzelfde liedje.
Gaat Noor nog om met de Klibanksy clan?
Ik denk hetzelfde, fijn dat je even wilt dansen. Dat doet iedereen vast wel eens als er een leuk liedje te horen is. (Ik in ieder geval wel) Maar niet dat je dan denkt, ik zet de camera neer, zet een muziekje op en ga dan dansen. Want dit is dus juist het omgekeerde. Maar dat zal wel een vlogger/influencer ding zijn dat wij als zure kantoortrutten niet begrijpen.
Ik vraag me vooral af waarom ze denkt dat men behoefte heeft dit te zien.
Ik vind dat zij altijd zo uit de hoogte doet als ze iets anders doet dan anderen. “Wie doet dat nou, geen vlees eten??? Zeker alleen mensen die zowiezo biologisch eten en milieubewust leven” Dat negatieve en op ‘zulke’ mensen neer kijken bah. Stoer hoor meid dat jij en je gezin jullie nergens iets van aantrekken en vlees eten voor 4 gezinnen bij elkaar. Duimpje omhoog! Prima als het je niets interesseert maar laat het dan ook gewoon. Altijd als zij een vleesvervanger eet dan staat er wel een dikke disclaimer bij dat ze echt geen vega is hoowwrrr. Alsof ze zich schaamt omdat ze misschien van haar geloof af zou stappen? Heb echt het idee dat ze zichzelf enorm voor de gek aan het houden is. Typisch…
Omdat al die moekes die haar helemaal hilarisch vinden dat leuk vinden om te zien
Die vriend/man van haar vind ik altijd zo’n blote billen gezicht hebben. Zo’n gladde bal. Beetje een baardje zou hem denk ik een stuk beter staan.