Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Nee volgens mij niet!

1 like

Haha wel ietsje vaker dan dat. Maar een tijdje geleden had ze een heel schema bedacht en helemaal uitgelegd op haar blog in een lap tekst. Alleen heeft ze zich er al vanaf dat het in zou gaan nooit aan gehouden. Is natuurlijk ook best lastig om naast al dat spon binnen harken ook nog een schema te moeten volgen.

Mocht je trouwens nog niet dronken zijn naar aanleiding van wat @Appelstroop hierboven postte dan kun je nog een poging doen met het woord boefje dat wel in zo ongeveer iedere instalab voorbij komt.

3 likes

ja en ze tweet ook ‘vlegel’ op een gegeven moment, echt een trollwoord

1 like

Wow… ik schrik hier zo van?! Misschien naïef van me maar ik kan me gewoon helemaal niet voorstellen waarom je zoiets zou denken, laat staan schrijven! Ongelofelijk…

1 like

Wat jammer! Ik volgde hun vroeger wel en had het idee dat zij forever bij elkaar zouden blijven. Helaas :frowning:

6 likes

wooooooow

1 like

Wauw, ik volg ze al heel lang niet meer maar zij leken zo’n stel dat nooit uit elkaar zou gaan. Vraag me af of de verandering van Tanya hier aan bij heeft gedragen.

Oh wait! Jim is vrijgezel. BRB, ben ff naar Londen

25 likes

Eerste wat ik ook dacht ja.

Ah ik vond al dat ze zo weinig deelden met / over de ander de laatste maanden. Jammer, dacht destijds echt dat zij noooooit uit elkaar zouden gaan. Vond ze zo leuk samen.

Het bleef ook maar doorgaan. Het ging ook om 45 min wachten.

3 likes

Ohh had dit niet verwacht ookal keek ik ze al jaaaren niet meer. Ze zijn ook super lang samen geweest uiteindelijk,lijkt me echt naar om die beslissing te moeten maken.
Tanya is echt zo veranderd van hoe ik me haar herinnerde!

1 like

Ik kijk nooit meer naar Lotte, maar wat een ont-zet-tend niet interessant verhaal. En dan “ik moet naar het gemeentehuis m’n paspoort aanvragen, naar m’n moeder en boodschappen doen. Dusseh een heleboel dingen achter elkaar.” Girl…
Ik merk echt dat ik me erger, haha. En heeft ze nou twee van die misvormde hondjes?

30 likes

Alsof alles draait om haar haha. Het is gewoon dom dat ze een uur te vroeg kwam, maar dat ze dan ook nog eens verwacht dat iemand anders meteen tijd voor haar maakt vind ik eigenlijk best belachelijk. Als je dan toch een uur moet wachten ga je lekker mails lezen of Instagram foto’s bewerken idc.

6 likes

Dit verschilt per persoon of degene dat veel vindt

1 like

Echt zo’n verhaal van iemand die niks mee maakt op een dag. :tipping_hand_woman:t4:‍♀ En ja, kan er echt niet bij dat mensen nog zulke honden kopen. Zegt wel iets over iemand.

13 likes

Daarbij, gemeente Woerden is niet groot en dan ga je 5 minuten lang ranten over die medewerker. Dikke kans dat ze het te zien krijgt. Lijkt me niet leuk om te zien. Niet sjiek, imho.

8 likes

Ik heb alleen dat kleine stukje gekeken, maar waarom moest iemand haar ophalen als ze op de fiets was? Hoezo val je iemand anders lastig om jou heen en weer te rijden, terwijl je ook nog zelf je fiets bij je hebt

5 likes

Ik was niet van plan om deze video volledig te bekijken, maar deed het toch. Zij is zo hilarisch, haha, ook altijd van die bizarre ideeën:

2 likes

Dit is een parodie account. Toch? Please?

Lekker koppie ook zonder masker.

1 like