Ze zullen niet verhuizen, dit is het nationale team, zoals hier Oranje. Je hoeft er niet voor te verhuizen alleen wordt je opgeroepen om daar te trainen en de wedstrijden te doen, hij blijft gewoon bij Sparta.
Dit is alleen voor het nationale team! Hij blijft dus gewoon bij Sparta, en zal heen en weer vliegen voor trainingen + wedstrijden maar dat is stukken minder frequent dan competitie spelen
Ahhhhh oké!! Bedankt voor de snelle antwoorden!
Sorry ik ken helemaal niks van voetbal zoals je ziet
Ik vond Monica wel ontzettend leuk hierover in de vlog, zo blij voor Lars. Echt heel liefdevol en leuk om te zien
Ja schattig, maar het is natuurlijk ook wel bijzonder dat hij die kans krijgt. Heeft hij niet pas sinds een paar jaar de zuid Afrikaanse nationaliteit gekregen? Omdat z’n vader er is geboren. Overigens dat gele haar van Lars in de vlog .
Haha half om half gehakt/gehackt
Heel vaag maar hier dit vroeg ik me dus ook af vanochtend. Je ziet ze nooit meer.
Ze had beter een paar maanden later een babyborrel kunnen doen. Schijnt ook helemaal hip te zijn na de genderrevealparty en de babyshower.
Ik dacht eraan toen ik de vlog van Olivia’s verjaardag keek. De dochters waren er niet, terwijl ze best vaak met elkaar gingen spelen. Ze zijn van logeerpartijtjes en vakanties met elkaar complete afwezigheid gegaan!
Ja maar echt! Heb bijna de neiging om ze een zilvershampoo en conditioner op te sturen vanuit mijn werk
Het doet me denken aan van die jongens met sterk afro haar die het dan gaan blonderen en het dan kanariegeel wordt. Zo lellik.
Ik mis eigenlijk wel de vlogs van Matthijs Geuze.
Heeft ze ook gedaan.
Jaaa hij had toen een paar vlogs die zo grappig waren. Hij heeft sowieso wel leuke humor vind ik.
Waarom is hij ermee gestopt?
Voor iemand die het negeert heb je er toch aardig wat over te zeggen.
Oh ja had al een reactie van jou verwacht haha. Haar broer is veel vaker bij haar en ze filmt dit ook veel meer dan hoe ze dat voorheen deed.
Nee
Maar dan mag je ook niet naar Monica kijken aangezien zij o.a. bekender is geworden door een paar NL rappers en een shout out van Mascha
Hehh? Ik beoordeel Monica nergens op haha. Komop zeg. En laat maar