Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Dat zeg ik toch ook niet? Wat ik bedoelde te zeggen is dat bijna iedere YouTuber tegenwoordig wel via via zijn abbo’s heeft gekregen. Dan is haar broer niet anders bezig dan hoe zij zichzelf heeft gepromoot.

4 likes

Weet ik niet, plots uploadde hij niet meer!

1 like

kijkt iemand hier video’s van Emilia Fart?

Ik heb er een paar gekeken, maar ik kom er vaak niet doorheen :sweat_smile:

haha nou wat je zegt, moet er nog van bijkomen.

1 like

ALs je elke keer een shotje zou moeten nemen wanneer zij leuk zegt ga je gewoon dood van de alcohol.

16 likes

haar “”artiestennaam””

Ben ik weer!

9 likes

jaaaaa love haar!

Echt sommige comments die Joyce en Scarlet krijgen…
MamaLinda ‏ @ WitteLindade

Kindjes horen een papa en mama te hebben. Dit is niet oké. Joyce is de echte mama. Scarlet is gewoon een bijproduct.

Nou nou nou wat een ontzettend pijnlijke commentaren. Ik geef gewoon aan hoe ik hierin sta. Ik geloof hier niet in. Ik zie gewoon het verschil in het licht van de ogen van Joyce als zij naar Hunter kijkt en de ‘ik probeer mama te zijn maar voel het niet’ blik van Scarlet. Sorry!

5 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

4 likes

Dat ze het haar toetsenbord uit weet te krijgen… Wat een bizar bekrompen wereldbeeld heb je dan zeg 🤷

6 likes

dit is een grapje toch

10 likes

Ik moest hier letterlijk van kokhalzen.

4 likes

WTF

2 likes

Kan toch niet serieus zijn zoiets?

4 likes

Echt, whatever, moet ze lekker vinden. Maar houd je muil op het internet.

1 like

“dat een goede mama”. Mijt, je bent een moeder, je kinderen noemen je mama. Maar goed, ook met dat pro-homescholing. Of het een een relrefo of fake as fuck.

5 likes

Is dit geen satire?

11 likes

Denk het wel nu ik dan aanrecht statement lees :'D

2 likes