Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

ik heb geen twitter dus kan helaas verder niet lezen, was wel erg benieuwd wat ze nog meer te vertellen had :sweat_smile:

Iemand plaatste hier laatst over lily like dat ze haar visa niet heeft gekregen en dus terug moet. Zei ze ook iets over haar vriend? Sorry ik heb steeds geen kans om de video met geluid te bekijken maar ben wel benieuwd.

En als je dan nog niet bent omgevallen, neem dan een shotje telkens wanneer Serena “urban decay” zegt :joy:

3 likes

54
Wat slordig die tekst op de achterkant van het boek van Diana, hopelijk is hij nog niet gedrukt :’)

23 likes

Dit is een grap toch? Misplaatste grap hoor, maar dit kan toch niet?

Oei, slordig ja. En vaag dat koffieliefhebber in het rijtje staat, alsof het bij die twee andere beroepen hoort :’)

Ja toch? Vooral die aanrecht opmerking.
Die maakte mijn geschiedenisleraar tien jaar geleden en hij kreeg echt de HELE klas over zich heen. Was bijna zielig. Die arme man :rofl: Denk dat hij er nog nachtmerries van heeft.

3 likes

Over Serena gesproken, dat nieuwe schema houdt ze ook goed vol :+1:

1 like

1x per half jaar posten? Of tegenwoordig vaker?

15 likes

Nee volgens mij niet!

1 like

Haha wel ietsje vaker dan dat. Maar een tijdje geleden had ze een heel schema bedacht en helemaal uitgelegd op haar blog in een lap tekst. Alleen heeft ze zich er al vanaf dat het in zou gaan nooit aan gehouden. Is natuurlijk ook best lastig om naast al dat spon binnen harken ook nog een schema te moeten volgen.

Mocht je trouwens nog niet dronken zijn naar aanleiding van wat @Appelstroop hierboven postte dan kun je nog een poging doen met het woord boefje dat wel in zo ongeveer iedere instalab voorbij komt.

3 likes

ja en ze tweet ook ‘vlegel’ op een gegeven moment, echt een trollwoord

1 like

Wow… ik schrik hier zo van?! Misschien naïef van me maar ik kan me gewoon helemaal niet voorstellen waarom je zoiets zou denken, laat staan schrijven! Ongelofelijk…

1 like

Wat jammer! Ik volgde hun vroeger wel en had het idee dat zij forever bij elkaar zouden blijven. Helaas :frowning:

6 likes

wooooooow

1 like

Wauw, ik volg ze al heel lang niet meer maar zij leken zo’n stel dat nooit uit elkaar zou gaan. Vraag me af of de verandering van Tanya hier aan bij heeft gedragen.

Oh wait! Jim is vrijgezel. BRB, ben ff naar Londen

25 likes

Eerste wat ik ook dacht ja.

Ah ik vond al dat ze zo weinig deelden met / over de ander de laatste maanden. Jammer, dacht destijds echt dat zij noooooit uit elkaar zouden gaan. Vond ze zo leuk samen.

Het bleef ook maar doorgaan. Het ging ook om 45 min wachten.

3 likes

Ohh had dit niet verwacht ookal keek ik ze al jaaaren niet meer. Ze zijn ook super lang samen geweest uiteindelijk,lijkt me echt naar om die beslissing te moeten maken.
Tanya is echt zo veranderd van hoe ik me haar herinnerde!

1 like