Zo ongemakkelijk, geweldig. Ik ben als een fan alles aan het kijken
Zo dan ben je echt legendarisch haha net zoals de makers van mastermovies
Iemand de nieuwe video gezien van Jenna Marbles? Is dit normaal??? Ik heb zelf namelijk helemaal niks met planten.
Edit: wel leuke hobby eig! en ze weet echt veel erover.
Het is dat ik in een klein studiootje woon, als ik in zoân megahuis zou wonen zou ik denk ik ook wel zoveel planten hebben.
Het is ook echt een leuke hobby en best wel verslavend. Als je op een gegeven moment meer weet van planten ben je geneigd om meer planten te gaan kopen en dan kun je je planten ook nog eens stekken en die stekjes kun je weer ruilen met anderen en zo houdt het nooit op.
Ik wil ook heel erg graag meer van planten weten maar weet gewoon niet waar te beginnen Ik weet echt helemaal niks (ja ze hebben water nodig, dat was het).
Volgens mij is hier wel een plantentopic toch? Misschien ga ik daar eens beginnen met lezen.
Begin met een pannenkoek. Daar kun je weinig aan verpesten, die zijn heel snel blij en maken snel babyâs die je heel makkelijk kunt stekken.
Ja! Er staan in dat topic ook wel tips over makkelijke planten om mee te beginnen! Je hoeft ook helemaal niet meteen te weten welke plant wat in welke hoeveelheid nodig heeft (licht, water, luchtvochtigheid, eventueel voeding enz.). Als je gewoon met één makkelijke plant begint, zorgt dat hij genoeg daglicht krijgt en dat je hem niet verzuipt kan het niet misgaan. Dan kun je je er langzaamaan iets meer in verdiepen.
Dat is echt mijn droom, love zoveel planten! Alleen ik woon echt in een donker huis, kleine ramen, weinig daglicht. Mijn geliefde fiddle leaf fig (vioolbladplant?) is dood gegaan
Jipp gaat een youtube account aanmaken voor Liv en een vriendinnetje van haar. Het kind is 4 (5??). Wanneer gaat hier eindelijk regelgeving over komen. En hoe kunnen ouders dit naar henzelf verantwoorden. Ik vind het treurigâŠ
vind dit echt heel erg gestoord. Precies dat daar een regelgeving voor moet komen, die kinderen kunnen zelf nog geen beslissingen maken en misschien zijn ze het tegen de tijd dat ze dit wel kunnen het er helemaal niet mee eens, maar dan is het al te laat.
Volgens mij postte ze later dat het alleen een serie zal worden op haar eigen channel. Nog steeds niet handig lijkt me maar ja haar hele channel draait op haar kids
Huh zij ging toch juist een tijdje âofflineâ ofzo, dat ze haar kinderen niet meer in beeld wilde brengen
Dat was welgeteld 6 dagen geen foto posten
Oh Teske heeft een nummer gemaakt met de zanger van Chefs Special? Onverwachts. En Mert is de regisseur, Teske producent en Alwin heeft ook iets gedaan.
Ja, precies wat net ook al gezegd werd, dat waren zes dagen. Als je die tekst gaat lezen slaat het ook helemaal nergens op. Het eindigt ongeveer zo:
âBut in the end of the day itâs all about them, and guess what: they are happy little nuggets. And I will always have the urge to stand up for themâ.
Ja, behalve dan wanneer je hun privacy totaal niet waarborgt. âhet is all about themâ jaja, voornamelijk de eigen portemonnee toch? Sorry ik kan hier echt slecht tegen.
Niet mijn smaak veel plezier ermee, maar wel heel tof voor haar!
Ja en merts zusje heeft ook meegedaan aan de productie leuk
Pfoe ik ben wel jaloers dat ze hem heeft aangeraakt.
Pff de uitspraken van Sanny kan ik niet meer aan hoor:
âIk wil ooit een vakantiehuisje. Nou ja, ik zeg ooit, maar dan moeten we er gewoon een visionbord van makenâ
âSoms als er iets gebeurd zie ik het als teken van het universumâ
Een visionboard voor een vakantiehuisje?!