Ik kijk nooit meer naar Lotte, maar wat een ont-zet-tend niet interessant verhaal. En dan “ik moet naar het gemeentehuis m’n paspoort aanvragen, naar m’n moeder en boodschappen doen. Dusseh een heleboel dingen achter elkaar.” Girl…
Ik merk echt dat ik me erger, haha. En heeft ze nou twee van die misvormde hondjes?
Alsof alles draait om haar haha. Het is gewoon dom dat ze een uur te vroeg kwam, maar dat ze dan ook nog eens verwacht dat iemand anders meteen tijd voor haar maakt vind ik eigenlijk best belachelijk. Als je dan toch een uur moet wachten ga je lekker mails lezen of Instagram foto’s bewerken idc.
Dit verschilt per persoon of degene dat veel vindt
Echt zo’n verhaal van iemand die niks mee maakt op een dag. ♀ En ja, kan er echt niet bij dat mensen nog zulke honden kopen. Zegt wel iets over iemand.
Daarbij, gemeente Woerden is niet groot en dan ga je 5 minuten lang ranten over die medewerker. Dikke kans dat ze het te zien krijgt. Lijkt me niet leuk om te zien. Niet sjiek, imho.
Ik heb alleen dat kleine stukje gekeken, maar waarom moest iemand haar ophalen als ze op de fiets was? Hoezo val je iemand anders lastig om jou heen en weer te rijden, terwijl je ook nog zelf je fiets bij je hebt
Als een bejaarde dit zegt dan kan ik daar nog inkomen, maar Lotte is een jonge vrouw? Dan ben je niks gewend (maar goed dat is bij Lotte ook zo denk ik).
Ik was niet van plan om deze video volledig te bekijken, maar deed het toch. Zij is zo hilarisch, haha, ook altijd van die bizarre ideeën:
Dit is een parodie account. Toch? Please?
Lekker koppie ook zonder masker.
Mijn vader zou me echt uitlachen als ik zou vragen of hij me op wilde halen (eerder taxi chauffeurtje spelen) voor zoiets.
Ik was net een vlog van Bonnie aan het kijken en moest er toen opeens weer aan denken dat iemand op egf ooit had gepost dat ze echt op die rapper Dio lijkt hahaha. Het is ook gewoon echt zo.
zie hier
Lotte komt ook steeds meer van de werkelijkheid af te staan he. Ik vind haar soms ook zo onvolwassen en verwend overkomen. Terwijl ze bij mij altijd een enorme gunfactor had.
@LizzyBennet Het zat er wel een beetje aan te komen, aangezien je ze nooit meer samen zag. Spiek ook weleens op gg en daar zitten ze ook altijd wel goed met zulke vermoedens. Wel sneu voor hun.
Dit heb ik toen denk ik helemaal gemist, ze lijken inderdaad echt op elkaar haha.
Die vrouw spoort niet. Wat een vreselijke reacties !
Ze is denk ik streng gelovig als ik dat zo lees (niks mis mee maar doe wel normaal!
Exact dit. Zo anders dan toen ze er naast nog werkte.
Weet iemand of Gonny nog blogt of iets?
Bedoel je Cherryfizz-Gonny? Die heeft nog een blog: zijdieblogt.nl
Iemand die hier Tanya Burr ook volgt/volgde? Ze gaat scheiden van Jim https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-6801043/Tanya-Burr-announces-split-husband-Jim-Chapman.html
Misschien is dit al voorbij gekomen maar ik kon er zo snel niks over vinden. Maar er zijn dus een meerdere rijke Amerikanen opgepakt omdat ze universiteiten hebben omgekocht om hun kinderen toe te laten. Een van die kinderen is Olivia Jade (dochter van Lori Loughlin) en zij is dus best wel groot op YouTube en Instagram. Ik ben nu de gurugossip van haar aan het bijlezen maar blijkbaar heeft ze vaak gezegd eigenlijk helemaal niet te willen studeren. Ben benieuwd of ze zelf op de hoogte was van de fraude en vraag me af of ze nog ‘terug’ kan komen op social media.