Haha bevestiging van dat alles zowat eigenlijk te koop is dan. Als je maar het geld hebt, dan komt de rest vanzelf.
Ja, dankje!
kennen jullie gevoel.voor.tumor op instagram? Vet heftig verhaal van een koppel dat allebei achterelkaar de diagnose voor kanker heeft gekregen.
Ik word echt niet goed van die slome muziek in Bonnie’s vlogs.
Oh en sjors van sjereen werkt niet meer bij talpa? Uitgemanaged.
Huh, hij had die functie toch nog maar net?
ik kreeg dit net toegestuurd… ik weet niet wat ik heb gekeken?? die meid is oprecht ontspoord ofzo. ze heeft hulp nodig. Het is het trouwens waard om even door te scrollen na het laatste gedeelte van de vlog.
Ik werd idd een beetje verdrietig van de depri versie van Can’t Take My Eyes Off You
Daar wil ik gewoon als een gek op kunnen dansen
Wown heftig als je achter elkaar de diagnose krijgt (zat 18 dagen tussen)
Jeeeemig hoe ongemakkelijk!!
Dat feest zag er ook niet echt uit als iets bijzonders.
Waar heb ik naar zitten kijken? Serieus zo veel vragen…
Hahahaha wtf. Soms denk ik echt dat zij tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden
Dit. N.a.v. de comments had ik echt iets vreselijks verwacht, maar vond het echt wel mee vallen. Lotte geeft zelf ook aan dat het haar eigen schuld is. Ze vertelt het ook op een normale manier.
Ik heb een soort Lotte-bril, ik vind het gewoon leuk om naar haar videos te kijken, hehe.
Ze volgen elkaar in ieder geval niet meer
Ik vond het ook niet onredelijk. Ik vind het echt onzettend typisch dat je niet geholpen kan worden als er letterlijk niemand anders zit. Precies wat ik verwacht van een Nederlandse gemeente, heerlijke bureaucratische starheid
Amerikaanse universiteiten kijken naar je GPA en SAT score’s wat gewoon gemiddelden zijn. Die scholen zijn heel selectief, en hoe beter de school hoe moeilijker om erin te komen. Acceptance rates zijn volgens mij rond de 30% echt heel laag. Die scholen kiezen gewoon het beste van het beste terwijl als je er net een puntje onder zit kan je ook best wel je diploma halen. Ik weet natuurlijk de score’s van die kinderen niet maar het hoeft niet per se zo te zijn dat ze dan ook echt niet mee kunnen komen en het diploma “gekocht” is.
Kan toch zijn dat alle andere wachtenden op dit moment geholpen worden? Dan is de wachtkamer leeg maar iedereen in gesprek? Of een belangrijke meeting van 9 tot 10 uur waar iedereen aanwezig moet zijn en waardoor er uberhaupt geen afspraken gepland zijn in dat uur? Je kunt toch niet zomaar verwachten dat iemand je komt helpen alleen omdat er niemand aan het wachten is in de wachtkamer?
Ik dacht dat dit de normaalste zaak van de wereld was in de VS.
Ik snap niet dat je zo’n groot probleem kan maken van het feit dat iemand even vraagt of ze echt niet geholpen kan worden omdat de wachtkamer leeg is. Is toch echt geen onredelijke vraag?? Ze scheld die vrouw toch niet uit ofzo?
En er was helemaal geen meeting want ze werd gewoon geholpen?? En al was het wel zo geweest kan een servicebalie medewerker ook gewoon vriendelijk zeggen “Oh vervelend voor je, maar er is nu een meeting dus je moet helaas wel wachten” is toch niet moeilijk, dat is letterlijk je baan.
Ik heb hier gewoon zelf ook ervaring mee bij kleine gemeentes. Daar werken gewoon oudere mensen die echt niet soepel zijn en “regels zijn regels”.
Ik zie dat ze t/m 1 maart nog al zijn foto’s likete en daarna opeens niet meer (ik voel me altijd echt een stalker als ik zulke dingen opzoek). Nu ben ik ook benieuwd!
Ik schaam me nu echt want ik werk niet bij een gemeente maar ik ben wel echt een beetje zo. Als mensen geen afspraak hebben of te vroeg zijn wachten ze maar lekker. Net goed vind ik dat. Ik heb dan namelijk snel het gevoel alsof mensen vinden dat hun tijd belangrijker is dan die van mij.
Gelukkig voor die mensen is mijn baas wel heel klantvriendelijk en is het dus beleid dat je iemand wel meteen helpt.