Ik vind dit juist zo heerlijk altijd een nummertje pakken
Ik vind de video’s van Bram in de buurt altijd heel grappig, maar ik vraag me bij hem wel zo erg af of hij nou een typetje speelt of niet. Ik dacht eerst dat dat sowieso zo was, maar hij gedraagt zich altijd op dezelfde manier, ook in andere video’s zoals deze. Anna reageerde ook ergens onder die video dat hij zonder camera precies hetzelfde is maar ik kan me dat bijna niet voorstellen haha.
Jaaaaaa nu zie ik het, zij heeft precies die enge blik zoals temptation fabiola prrrr gucci gang heeft.
Even fotootje zoeken
Ik vraag me dit ook nogsteeds af ja. In bijvoorbeeld de Instagram stories van zijn vriendin doet hij ook zo. En inderdaad in andere video’s, tijdens slam opnames etc. Dus ik denk eigenlijk dat hij echt zo is. En als dat zo is vind ik hem eigenlijk nóg leuker.
Ik vind hem bij slam nog steeds hetzelfde als in de ‘Bram in de buurt filmpjes’ en op Instagram haha. Alleen net wat minder dat ongemakkelijke wat hij op YouTube en Instagram wel heeft.
Ja wat ik dus wil zeggen, zegt @Blush hier onder heel makkelijk haha. Ik denk ook dat hij echt zo is, alleen dat bij ‘Bram in de buurt’ bijvoorbeeld alles net wat aangedikt word en hij alles wat ongemakkelijker maakt dan het is.
Ik denk dat hij echt zo is, maar in video’s gewoon net wat meer overdreven.
Edit: deze is ook leuk!
Jaa deze vond ik ook leuk! Toffe vriendin lijkt het me.
Die met Anna vond ik net niet, ze ging zichzelf ook ‘droger’ voordoen bij hem. Verder geloof ik inderdaad ook dat hij echt zo is, maar het aandikt op youtube.
Iedereen “staat aan” als er gefilmd wordt denk ik.
Daar heb je een punt ja.
Ik ken hem van vroeger, hij is in het “echt” ook zo.
Alleen idd uitvergroot.
Leuk feitje; hij is ook 1 van de 2 makers van de original internetgekkies
Zo ongemakkelijk, geweldig. Ik ben als een fan alles aan het kijken
Zo dan ben je echt legendarisch haha net zoals de makers van mastermovies
Iemand de nieuwe video gezien van Jenna Marbles? Is dit normaal??? Ik heb zelf namelijk helemaal niks met planten.
Edit: wel leuke hobby eig! en ze weet echt veel erover.
Het is dat ik in een klein studiootje woon, als ik in zo’n megahuis zou wonen zou ik denk ik ook wel zoveel planten hebben.
Het is ook echt een leuke hobby en best wel verslavend. Als je op een gegeven moment meer weet van planten ben je geneigd om meer planten te gaan kopen en dan kun je je planten ook nog eens stekken en die stekjes kun je weer ruilen met anderen en zo houdt het nooit op.
Ik wil ook heel erg graag meer van planten weten maar weet gewoon niet waar te beginnen Ik weet echt helemaal niks (ja ze hebben water nodig, dat was het).
Volgens mij is hier wel een plantentopic toch? Misschien ga ik daar eens beginnen met lezen.
Begin met een pannenkoek. Daar kun je weinig aan verpesten, die zijn heel snel blij en maken snel baby’s die je heel makkelijk kunt stekken.
Ja! Er staan in dat topic ook wel tips over makkelijke planten om mee te beginnen! Je hoeft ook helemaal niet meteen te weten welke plant wat in welke hoeveelheid nodig heeft (licht, water, luchtvochtigheid, eventueel voeding enz.). Als je gewoon met één makkelijke plant begint, zorgt dat hij genoeg daglicht krijgt en dat je hem niet verzuipt kan het niet misgaan. Dan kun je je er langzaamaan iets meer in verdiepen.
Dat is echt mijn droom, love zoveel planten! Alleen ik woon echt in een donker huis, kleine ramen, weinig daglicht. Mijn geliefde fiddle leaf fig (vioolbladplant?) is dood gegaan
Jipp gaat een youtube account aanmaken voor Liv en een vriendinnetje van haar. Het kind is 4 (5??). Wanneer gaat hier eindelijk regelgeving over komen. En hoe kunnen ouders dit naar henzelf verantwoorden. Ik vind het treurig…
vind dit echt heel erg gestoord. Precies dat daar een regelgeving voor moet komen, die kinderen kunnen zelf nog geen beslissingen maken en misschien zijn ze het tegen de tijd dat ze dit wel kunnen het er helemaal niet mee eens, maar dan is het al te laat.