Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Dit was precies onze groep op de toneelschool, praten en lachen tijdens de yoga. Hoe irritant moet dat geweest zijn. Heb me ook zooo geschaamd voor de kutscheten die je sowieso had nadat je in ‘de kaars’ moest liggen.

Maar hey gelukkig waren we 11/12 jaar oud toentertijd…

4 likes

Like is niet genoeg, sorry maar hahahaha

Between reading the bundles of laws I always find time to spam the forum feminarium.

14 likes

wat ik dan deed was een tampon erin voor yoga, geen scheetjes meer

5 likes

Jaaaaaaa

1 like

Tenzij je te veel druk opbouwt en je tampon uit jezelf raketteert.
Ik zou bang zijn voor een soort tampon bevalling.

46 likes

Ik ben toch niet de enige die eerst dacht dat je een tampon in je anus deed?

119 likes

Dit dacht ik ook.

Een tampon eruithalen als je je regels niet hebt lijkt me zo niet chill :sweat_smile:

nee, niet in je anus

Wooow slim, zou daar nooit aan gedacht hebben toen. Volgens mij wist ik niet eens wat een kutscheet was toen en dacht ik help wtf gebeurt hier?!? Haha
Het zou me nu niet meer zoveel uitmaken, maar toen was ik wel bang dat andere jongens en meisjes het zouden horen en me uit zouden lachen. Verrekte kaars :cry:

1 like

Hahaha geen echte scheten maar kutscheten.
Dat wil nog eens gebeuren bij yoga als je in een houding staat zoals deze

Samenvatting

Dan komt er lekker lucht in, en als je je benen dan weer naar beneden doet en gaat liggen gaat de lucht eruit en hoor je een scheetgeluid. Dus als je er een tampon in stopt kan dat niet

Wie weet werkt het ook bij normale scheten, mocht iemand het geprobeerd hebben enlighten us

2 likes

Haha ja oeps, had beter ‘vaginale winden’ kunnen typen :walking_woman::dash:

4 likes

image

25 likes

Nee, yoga is maar 1 uurtje. Ik haal het daarna weer gauw eruit.

2 likes

Ach Oprah wees blij dat je er nu hier achter komt ipv je aankomende yogales met een tampon in je kontgat :joy::joy:

64 likes

De discussie is wellicht nu al ten einde, maar ik wil er toch nog m’n plasje over doen. M’n vriend vertelde me namelijk laatst dat toen hij rechten studeerde aan de universiteit, hij een Zuid-Afrikaan leerde kennen. Aan het einde van het eerste jaar mochten ze eigenlijk beiden niet door, maar toen dreigden de ouders van de Zuid-Afrikaan dat ze de geldkraan zouden dichtdraaien en toen mocht die Zuid-Afrikaan toch ineens naar z’n tweede jaar haha

10 likes

:rofl: hahahaha Ik niet maar mijn ouders wel. Ik was echt een drama op de middelbare school

In het begin dacht ik inderdaad dat ik niks hoefde te doen maar na een poosje was dat over. Geen huiswerk gemaakt/l, onvoldoendes, te laat komen, boeken vergeten enzovoort = op zaterdag je strafuren uitzitten.

Wat een type hahaha :joy:

1 like

Een spraytan gehaald? Gehad toch :exploding_head: