verder niks.
Wie heeft er ooit bedacht dat kledingkast opruimvideo’s leuk zijn om naar te kijken?
Haha idd wie denkt nou nooit oh laat ik eens iemand even een duwtje geven als iemand ergens ongelukkig staat of dat van die baksteen. Ik vind dat juist normaal en best gek als iemand dat noooooit heeft (wat dus eerder zo was). Want ja dat denk je dan even maar je doet het niet, dus dan ben je naar mijn idee niet brutaal/stout maar gewoon hartstikke braaf
Ik bedoel juist dat het dus helemaal niet zo stoer is als ze denkt, maar dat ze er meer van probeert te maken dan dat het is (vind ik dan). Misschien omdat ze dus zo wil overkomen. Dus ik ben het met je eens!
He? Is dat ding nou in d’r mond gephotoshopt?
Nou ik herinner me het “intrusies”-topic op het EGF, een vrij legendarische thread waarvan ik weet dat er nog heel wat screenshots rondzwerven, en ik kan je zeggen: dit zijn geen gekke gedachten
Yes ik bedoel ook, wie heeft nou nooit zulke gedachten. Ik vind het juist gek als je nooit hebt en Lotte doet blijkbaar alsof het heel ‘stout’ is, maar iedereen heeft dat wel eens neem ik aan.
Sorry ik lees nu nog een keer wat ik typ hierboven en krijg mn verhaal nog steeds niet duidelijk haha, hopelijk snap je m.
Dat topic bestaat hier ook.
Oh dat wist ik helemaal niet, lachen
Ik heb haar zojuist ontvolgd. Ik hou niet van frozen
Ja Jezus tien houd je krachten in bedwang! De wereld is er niet klaar voor!
Ijzige sneeuwkoningen = special snowflake
Ik zie de gelijkenis niet…
IJskoningin in de krabbemand
Zucht…
Zeer flauw maar bij het stukje over “De ijskoningin die zich afzondert om haar krachten in bedwang te houden” moet ik vanzelf denken aan die keer dat ze menstruatie “de authentieke vrouwelijke kracht” noemde (en dat ze de pil doorslikken daarom ongezond vond).
OMG op mezelf voor dt Wil&Tien niveau
Ik vind ze ook echt niet mooi gezet, super zonde! Heb veel mooie resultaten gezien van microblading en had gehoopt dat het bij haar ook zo zou uitpakken. Het wordt nog wel lichter in de loop van de tijd toch?
“Zeiden jullie” ook echt. De desbetreffende foto heeft 32 reacties (pittig weinig trouwens voor bijna 450000 volgers) waarvan er maar liefst 1 (!) aangeeft dat ze op de donkere Elsa lijkt…
Edit: haar haar zit wel enorm mooi op die foto
Ik vind Yara altijd heel leuk, maar ik vind dit soort spon wel een beetje jammer. Een selfie en echt een lelijke foto in een lelijke badkamer met het product. Kun je toch wel iets meer moeite voor doen…