Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Yara kan in mijn ogen niet zoveel verkeerd doen haha, looooove Yara! Ga zaterdag naar de kapper met een foto van haar, niet de kleur (i wish) maar wel het model.

2 likes

Ze had dr haar achteraan best ook een beetje netjes kunnen borstelen voor een shampoo spon

1 like

Noem je ook een ander uiterste. Gewoon even je haar netjes doen (die foto heeft ze gewoon even snel gemaakt, want die outfit had ze gisteren ook in haar story aan) en een beetje in een fatsoenlijke badkamer producten neerzetten en leuk fotograferen, dat is toch niet heel moeilijk? En dan hoeven er echt geen honderden filters of photoshop bij komen te kijken.

@Blush Jaaa ik vind haar verder ook echt heel leuk! Ik heb mijn haar laatst ook zo geknipt, mijn kapster zei toen ja je bent nu echt zo’n Amsterdamse hipster haha :see_no_evil:

2 likes

Ik identificeer als Shrek, jullie?

13 likes

Jafar

6 likes

Een van die hyena’s in de leeuwenkoning, die hele dommige.

28 likes

Hades. M’n vriend noemt me altijd zo maar ik vat het op als compliment. Sassy God.

8 likes

Oh ben heel benieuwd hoe het je staat!

Wil je een nieuwe titel :smiling_imp:
Hoewel vuile bitch een klassieker is.

2 likes

Ed? Die z’n eigen been op eet.

No king no king lalalalalaaa!

7 likes

Moeilijk dilemma. Vuile bitch is inderdaad wel echt cultureel erfgoed.

3 likes

image

25 likes

Wow, op zaterdag! Dat is best kut.

1 like

Ja ik vind dit ook echt jammer, ook in haar video ging ze de shampoo uitgebreid benoemen maar iets van spon vermelding, ho maar. Valt me echt tegen.

Edit: zie nu een post van die rianne meijer die een guhl zilvershampoo promoot, wel met #ad erbij dus netjes maar de zilvershampoos vliegen me nu wel om de oren. Zorgt er wel voor dat ik ze nooit zou kopen.

1 like

Jaaa!

Ik vind ze echt grappig samen.

2 likes

Ohhh iemand die Bot en Botje kent! <3

3 likes

Rancuneus, dramatisch en luidruchtig

8 likes

Maar het staat er wel bij, namelijk: betaald partnerschap met L’oreal.

2 likes

in een donkere donkere stad
Op een donkere donkere berg
Aan een donkere donkere straat
Stond een donker donker huis

4 likes

Ik vind deze functie in Instagram ook veel beter dan ergens sneaky in de caption #partner #sp #ad of een andere afkorting zetten!

2 likes