Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik lees hem met veel plezier dagelijks voor aan mijn zoontje. Goed opvoeden haha

En de hond!

1 like

Kan het hier niet meer dan mee eens zijn. Charlotte lijkt een beetje de vriend met slechte invloed te zijn die voor op de middelbare school voorkwamen. Volgens mij heeft Lotte dit ook helemaal niet door. Maar vooral lekker voor charlotte haar webshop gebruikt blijven worden mijt

3 likes

Die vibe tussen Charlotte & Lotte vind ik ook zo vreemd. Maar Charlotte vind ik echt wel onaardig en sowieso heel irritant!

4 likes

Ik vind Charlotte en heel veel andere youtubers altijd heel typisch in gesprekken. Dan zeggen zij wat, reageert een ander, maar dan reageren zij niet terug? Ze praten alleen maar zelf ofzo, en die ander zit er een beetje bij, zielig te reageren. In het echt kan ik ook echt niet tegen zulke mensen, alsof je voor spek en bonen terugpraat haha

4 likes

Als model voor haar webshop geloof ik

Haha dit doet me meteen denken aan Sander en Noor, dan zit Sander een heel verhaal te vertellen en vragen te stellen. En dan zit Noor aan haar haar in de camera te kijken en vraagt er dan ineens iets tussendoor als ‘jongens wat vinden jullie van mijn haar, het zit echt leuk vind ik wat denken jullie?’ Of over dr outfit of wat dan ook, en dan reageert Sander daar weer op dat alles inderdaad goed zit/mooi is.
Zooo kut lijkt me dat inderdaad, alleen maar bezig zijn met jezelf. Vind dat ook altijd een beetje sneu voor de ander.

16 likes

Ik moet hierbij echt heel erg denken aan mascha met haar slakken of op zo’n arcade dansspel. :joy:

Ik herkende haar dus echt niet? Ligt het aan mij, vind haar hier zooo anders haha

11 likes

Ja ik weet niet wat ze allemaal aan haar gezicht heeft laten doen maar vind het echt niet mooi :frowning:

7 likes

Jill zegt al twee video’s lang dat haar Bucketlist video op zondag online zal komen, omdat ze alleen nog de intro moet filmen. Hoe lang kan dat duren?

Klopt, vind ik ook. Maar haar excuus is dat ze gewoon “heel kritisch” is… ik weet niet zo zeer of het gebruiken is, maar er word altijd afgesproken wanneer Charlotte weer nieuwe foto’s voor haar webshop nodig heeft en daar heeft ze Lotte voor nodig.

Same here haha. Bezig met afronden van een proefschrift en heb recent een dag dramatisch jankend in bed doorgebracht omdat ik na een crash van m’n USB-stick drie dagen werk kwijt was (werk altijd vanaf USB). No way dat dat me nog eens gebeurt! Voelde me zo dom. :sweat_smile:

En Lotte mag die kleding dan niet eens houden en moet gewoon zelf een bestelling plaatsen.

Krijgt ze er wel wat voor dan?

Volgens mij ook niet.

Ik weet niet hoe goed die shop loopt, maar dat vind ik dan wel echt gierig

2 likes

Dat is toppunt van gierig ja. Goeie vriendin wel

Misschien vindt Lotte het wel best. Lijkt me wel als ze het blijft doen. Maar toch. De kleren zijn buiten gedragen dus kan ze ze beter meegeven

afbeelding afbeelding afbeelding

20 likes