Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Jeeeezassss

dat vind ik vooral gek, prima als lotte en charlotte het zo regelen dat lotte de kleren draagt en dat daar foto’s van worden gemaakt. Dat moeten ze zelf uitzoeken, ik zou voor een vriendin ook best model gaan staan zonder dat daar perse iets tegenover staat omdat ik weet dat het maar een kleine webshop is. Maar dat je weet dat Charlotte maar een kleine voorraad heeft en deze kleren dus terug de voorraad in gaan en verkocht worden… Wat ik ook jammer vind is dat charlotte juist opzoek was naar plus size kleren omdat ze die zelf vaak mist en dat er nu veelal met andere modellen geshoot wordt die niet plussize zijn. Logisch dat je een diversiteit op je site wil maar jammer dat het nu veelal alleen maatje 36-38-40 is.

3 likes

En daar begon ze eerst heel erg mee! ze was ook zelf model en ik had echt een idee hoe het bij iemand zit die iets voller is, was echt heel fijn. Kreeg een goed idee hoe het bijvoorbeeld met een buikje zat of met iets dikkere bovenbenen. ze heeft toen in haar vlogs aangegeven dat het wel echt lastig is om kleren te vinden voor een maat boven maat 42 en dat snap ik en ik snap dan ook echt heel goed dat je een beetje van alles hebt. Maar nu lijkt het toch steeds meer te gaan naar de ‘reguliere’ maten. Zou zo fijn zijn als ze ook foto’s zou hebben van allebei, dat meer mensen zich in de kleren kunnen ‘denken’. maarjaa gemiste kans zullen we maar zeggen.

baal soms sowieso dat zulke site, ook loa.vies, comege.t.fashi.on, colou.rful reb.el etc. maar tot maar 42 gaan… zou echt een uitkomst zijn als meer webshops met ‘hippe’ kleren ook iets hebben voor een maatje meer. Nu is het vaak zoeken bij verschillende soorten webshop op iets soortgelijks wat er vaak niet is. maar dit is meer iets voor het opbiechttopic haha

3 likes

Net Stellig ontvolgd… Ik vond het altijd wel grappig omdat Darcy bij me in de buurt woont maar nee, ik vind de video’s niks meer aan.

En dan Koen elke keer in beeld, Heeft hij ook een eigen leven?? Hij zit 24 uur per dag bij Darcy. Zal ze allemaal wel best vinden maar toch probeert hij heel erg de papa te zijn van die meiden…

1 like

Ik dacht vandaag precies hetzelfde! Hij is er letterlijk élke dag. Vraag me echt af wat die met zijn leven deed voor zijn relatie met darcy

2 likes

Ik vroeg me sowieso al af of de kinderen eigenlijk nog wel bij Thomas komen? Krijgen wij natuurlijk niet in beeld maar daar was ik nieuwsgierig naar.
Vind het echt jammer trouwens dat Thomas is gestopt met filmpjes, ik hoef niet perse vlogs van hem met de tweeling maar ik vond zijn sketches ook altijd leuk.

1 like

Volgens mij zag ik deze vraag laatst in haar instastory (waarom ik die kijk is mij ook een raadsel) voorbij komen en daar zei ze dat de kinderen ieder weekend bij Thomas zijn.

1 like

Van donderdag tot zondag zijn ze bij Thomas.

Een vriendin van mij is ook model en zij doet dat ook gratis voor de winkel van de zus van een van haar vriendinnen. Ze mag de kleding ook niet houden. Op zich vind ik dat niet raar. Zolang je vriendendiensten niet de spuigaten uitlopen is het toch alleen maar lief om zoiets te doen?

Nou, als ze ermee naar buiten zijn geweest vind ik het wel apart dat je het daarna nog wil verkopen. Zou ik als klant niet zo heel prettig vinden. Natuurlijk, je komt er niet achter, maar het idee is wel apart. Geef het dan gewoon mee, denk ik dan zo

Ik heb de beelden niet gezien dus weet niet of ze gekke dingen erin hebben gedaan, maar dat is toch niet heel anders dan kleding passen in een pashokje? Dat wordt ook gewoon verkocht.

3 likes

Ik vind het zelf ook geen prettig idee maar heel veel winkels doen het. Die laten het het personeel zelfs de hele dag dragen en daarna hangt het (nadat het gestoomd is of soms niet) weer op een rek.

Zelfde geldt voor teruggestuurde kleding. (Al wordt dat door sommige winkels gewoon weggegooid.)

Wij moesten inderdaad als personeel elke dag kleding uit de winkel aan en hingen het aan het eind van de dag gewoon terug in de rekken. Het was eigenlijk de bedoeling dat alles naar de stomerij ging maar heb in anderhalf jaar tijd dit niet één keer meegemaakt.

3 likes

Ik ook, maar het jammere is dan weer dat niet iedereen deze functie gebruikt.

1 like

Is dat de reden dat er in de Sissy Boy vaak zo iemand met een stoomapparaat staat. De gedragen kleding opfluffen?!

5 likes

Ja

1 like

Vind dit eigenlijk echt absurd. Sowieso dat kleding wordt gedragen, maar dat van de sissyboy is ook nog eens behoorlijk prijzig

2 likes

Haha bij Superstar en Steps ook! Zelfde bedrijf

Maar he, hoezo werd jij ontslagen?? Je moest het toch aan?

2 likes

Met Thomas afspreken?
Dat zit er nu niet meer in natuurlijk.