Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik heb de beelden niet gezien dus weet niet of ze gekke dingen erin hebben gedaan, maar dat is toch niet heel anders dan kleding passen in een pashokje? Dat wordt ook gewoon verkocht.

3 likes

Ik vind het zelf ook geen prettig idee maar heel veel winkels doen het. Die laten het het personeel zelfs de hele dag dragen en daarna hangt het (nadat het gestoomd is of soms niet) weer op een rek.

Zelfde geldt voor teruggestuurde kleding. (Al wordt dat door sommige winkels gewoon weggegooid.)

Wij moesten inderdaad als personeel elke dag kleding uit de winkel aan en hingen het aan het eind van de dag gewoon terug in de rekken. Het was eigenlijk de bedoeling dat alles naar de stomerij ging maar heb in anderhalf jaar tijd dit niet één keer meegemaakt.

3 likes

Ik ook, maar het jammere is dan weer dat niet iedereen deze functie gebruikt.

1 like

Is dat de reden dat er in de Sissy Boy vaak zo iemand met een stoomapparaat staat. De gedragen kleding opfluffen?!

5 likes

Ja

1 like

Vind dit eigenlijk echt absurd. Sowieso dat kleding wordt gedragen, maar dat van de sissyboy is ook nog eens behoorlijk prijzig

2 likes

Haha bij Superstar en Steps ook! Zelfde bedrijf

Maar he, hoezo werd jij ontslagen?? Je moest het toch aan?

2 likes

Met Thomas afspreken?
Dat zit er nu niet meer in natuurlijk.

Hahaha ja dit is echt een bekend beeld daar!!

1 like

Sjee wat een onzin! Pff lekkere werkplek zeg :pensive:

Maar wat heeft die klant die het terug kwam brengen dan met het verhaal te maken?

Ik weet dat niemand haar meer kijkt hier maar ik zag net op de insta van Jamie Li dat ze een boob job en tummy tuck gaat laten doen, typisch!!! En dan je boek no filter noemen :frog::coffee:

10 likes

Oh no ik houd echt van Steps (jaja suffe kantoormuts) maar gezien dat van het zelfde bedrijf is vind ik ze hierdoor wel echt wat minder. Echt naar voor je. :frowning:

Wellicht maakt het haar extra fuckable

3 likes

Nou, lekker judgy van mij maar ik vind dit vet stom. Ik vond het juist tof dat ze lekker zichzelf was en niet weer zo’n standaard Instagram grietje. Maar ja, tijden veranderen blijkbaar.

16 likes

Heeft één van jullie de column van Yuki (vriend van lizzy vd ligt) gelezen in de nieuwe glamour. Vraag me af of jullie ook denken of dit over Anna Nooshin gaat?

8 likes

aah leuk bedankt dat ik in de gemeenschap welkom ben haha

33 likes

32 likes