Hahaha ja dit is echt een bekend beeld daar!!
Sjee wat een onzin! Pff lekkere werkplek zeg
Maar wat heeft die klant die het terug kwam brengen dan met het verhaal te maken?
Ik weet dat niemand haar meer kijkt hier maar ik zag net op de insta van Jamie Li dat ze een boob job en tummy tuck gaat laten doen, typisch!!! En dan je boek no filter noemen
Oh no ik houd echt van Steps (jaja suffe kantoormuts) maar gezien dat van het zelfde bedrijf is vind ik ze hierdoor wel echt wat minder. Echt naar voor je.
Wellicht maakt het haar extra fuckable
Nou, lekker judgy van mij maar ik vind dit vet stom. Ik vond het juist tof dat ze lekker zichzelf was en niet weer zo’n standaard Instagram grietje. Maar ja, tijden veranderen blijkbaar.
Heeft één van jullie de column van Yuki (vriend van lizzy vd ligt) gelezen in de nieuwe glamour. Vraag me af of jullie ook denken of dit over Anna Nooshin gaat?
aah leuk bedankt dat ik in de gemeenschap welkom ben haha
Ik las dit inderdaad ook met Anna in gedachte.
Wel savage hoor als dit verhaal echt is (ongeacht of het Anna is, als vriendin lijkt me dit best kut om te lezen)
Ik wilde zeggen: dan moet je maar normaal doen. Dan schrijft iemand niet zoiets over je. Die hele wereld is zo nep.
Tijden waren al veranderd toen ze zei dat mannen hun zaad kwijt moeten.
Dat is waar. Maar nu is er echt geen weg meer terug. Ik ben teleurgesteld.
Is het bekend dat zij elkaar al lang kennen? Want dan lijkt me dit wel.
Oh ja met de inhoud ben ik het wel eens! Maar als vriend of vriendin zijnde zou ik dit liever direct van hem horen dan indirect via een column in een glossy:P
Maar waar moeten wij dan van smullen???
Zou dit gesponsord worden?
Ja SPS! Wij stoomden ook altijd alles ja, gelukkig wel zeg. Al vind ik het nog steeds raar dat er dus gewoon gedrage kleding hangt. Ik vond het daar vre-se-lijk! Had jij ook dat enorme dikke boek met alle regels?? Ik werd er echt helemaal gestoord. Heb stage daar wel afgemaakt, volgende stage liep ik bij Steps (had met mijn stomme hoofd helemaal niet in de gaten dat dat bij hetzelfde bedrijf hoord) en daar ben ik zo snel mogelijk gestopt toen ik er achter kwam dat het daar net zo vreselijk was als bij SPS. Ben daarna ook gelijk met mijn mode opleiding gestopt en iets heel anders gaan doen. Was voorgoed genezen