Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Larissa van Endlessweekend post in haar story een bericht over de aanslag in Utrecht (wat schrikken, mijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers, geen woorden voor etc.). Meteen daarachter aan: new post!!1

En op haar wall een #spon van haarzelf in sportbh met yoghurt. Ligt het aan mij of is dat niet heel… sensitief? De aanslag is nota bene in haar eigen stad. Ik werk in Utrecht en ie-de-reen heeft het over, alle winkels waren vanmiddag dicht en er werd geadviseerd om binnen te blijven. Maar Larissa heeft d’r prioriteiten gelukkig op orde.

Nah dit vind ik overdreven. Er zit 5 uur tussen die twee stories dus niet “meteen erna” en die post met de yoghurt is van 12 uur terug, toen was het nog niet eens gebeurd?

Dit is haar werk, ik heb ook gewoon gewerkt vandaag, ook al was de hele middag een rare situatie door het opgeschaalde dreigingsniveau.

28 likes

Klinkt echt heel cult-achtig hahaha

3 likes

Ja inderdaad…

One of us, one of us… gooble gobble

3 likes

Kennen wel… hoe goed geen idee. Vraag me nu wel af hoe serieus die column is, keek net op yuki zijn instagram en hij reageert onder zijn laatste foto ook veelvuldig met hartjes en love u op zijn eigen comments haha

2 likes

Omg inderdaad, lekker hypocriet haha

1 like

Ik vind het ook leuk. :see_no_evil:

1 like

Ja dit vind ik echt zo zonde! Heb haar een keertje een berichtje gestuurd dat ik dat jammer vond, omdat ze toen ze net met kleding begon wel echt daar op lette. Ze stuurde terug dat ze in die kleinere maten veel meer kan verkopen en dat die kleding haar niet past dus dat ze daarom zelf geen aan foto’s met die kleding meer maakt… wel jammer.

1 like

Wie zijn dit? Waar kijk ik naar? En wat is er zielig?

Als je een witregel boven en onder de link doet maakt hij een voorbeeld.

Ik zat net een oude video van Bonnie te kijken en daarin noemt ze haar instagramaccount “tips voor je huis”. https://www.instagram.com/tipsvoorjehuis/
Ik was alweer helemaal vergeten dat dat überhaupt bestond! Ze heeft het blijkbaar ook niet zo lang gedaan, er staan maar 21 foto’s op. Ik vond dat toen al niet echt bij Bonnie passen.

Er zijn wel vaker van die dingen die bloggers/youtubers doen die dan ineens geruisloos (of minder geruisloos) verdwijnen en dan ineens niet meer lijken te bestaan.
VerSusA van Vera en Suzanne, Foodio van Serena en haar zusjes, die Tewa die een tijd op misslipgloss postte, net zoals Danique en Jackie en misschien nog wel meer mensen, Dutch Beautybloggers Bond (?) van Cynthia Mascha en Debbie, die man (was dat Tom Sebastian?) die in het weekend vragen beantwoordde op beautyglos, Foodgloss is natuurlijk compleet verdwenen.
Ik moest ineens ook denken aan dat Halloweenfeestje dat Serena bij haar thuis had georganiseerd waarvoor ze lezers had uitgenodigd (zo grappig ook die kleine fotootjes) en MissLipglossmeetings.
Even een vleugje nostalgie :stuck_out_tongue: weet iemand nog meer van dat soort dingen?

17 likes

Ja dat Vera ook alle blogs in het engels ging maken en er toen maar eentje vertaald heeft.
Ohh en de vakbond voor beautybloggers natuurlijk (dutch beauty bloggers).

En er was toch ook een YouTube kanaal met onder andere Mascha en Jiami. Ik weet verder niet meer wie precies maar volgens mij waren het 5 meiden die samen een kanaal hadden.

Edit: ook met Sharon van Bommel bedenk ik me nu. Ik kom alleen niet op de naam.

Edit2: oh FEMME heette het. Was ook maar van korte duur geloof ik.

4 likes

Oh tegelijk waren we haha. Ja inderdaad! En Manon Tilstra geloof ik. Heeft ook allemaal niet lang geduurd.

De youtubers die daar wat mee doen, zetten het in hun beschrijving zo ook Jill. Dit staat bij haar laatste video; Deze video bevat een gekregen product/dienst (Extentions van Real Hair Online). Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube. Voor meer informatie, ga naar https://desocialcode.nl

1 like

2wmn natuurlijk ook

Oh wow die Sharon was ik echt helemaal vergeten

1 like

Ik was te snel en las:

“Moest er van janken dat BN’ers nu allemaal lijken vloggen.”

Schrok me een ongeluk.

1 like

Ok cringe zo erg, maar kan ook niet stoppen met kijken

6 likes