Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Waar zegt ze dan dat het grote gevolgen heeft voor haar? Niet in de vlog iig.

Ik keek net de podcast van Monica met kaj en Niels, maar weet iemand wat er aan de hand was met de niet-uitgezonden aflevering van matennaaiers? Normaal kijk ik dat niet eens, maar ik werd natuurlijk nieuwsgierig en zag dat ze alleen een video van 2 min. Ofzo hadden opgenomen waarin ze zeiden dat ze veel te ver zijn gegaan :roll_eyes:

1 like

Vroeg ik me ook af! Maar toen dacht ik inderdaad ook aan misgelopen inkomsten/winst.

Onder de comments, een van de laatste comments in de lijst.

1 like

Ik weet het niet.
Wel dat een met Sjors van Serena offline gehaald omdat hij dat volgens mij niet waardeerde.

Ja ik denk eigenlijk dat onze tijd zo is geworden dat je voor het meeste juist wel een studie gedaan moet hebben en dan vaak nog het liefst de hoogst mogelijke. Vroegah kon je na de middelbare school nog aan het werk ergens, maar nu moet je meestal wel een vervolgopleiding gedaan hebben.

13 likes

Ik heb de podcast niet gezien en weet niet wie Pepijn is maar ik vind dit idd ook zo’n bullshit. Ja tuurlijk hoef je niet per se een opleiding te doen als je zoiets leeghoofdigs gaat doen als influencer of vlogger worden. En je zal vast in de media ook ver komen met connecties en ervaring maar in veel bedrijfstakken gaat dat echt niet zomaar haha wat denk je dan.

13 likes

Pepijn is van de jeugd van tegenwoordig.

1 like

Ik heb de podcast ook niet gezien maar Anna heeft toch gewoon gestudeerd? Dus helemaal gek als zij dat ook zou zeggen lijkt me

Vind dit zo bizar. Ik ken echt zeer weinig beroepen die geen opleiding vragen. Geluk speelt zo’n grote rol in dat zij zo groot zijn momenteel. Juiste moment, juiste plek. Jonge kijkers die dit nu aannemen beseffen waarschijnlijk niet dat de kans dat zij daar gaan komen nihil is. Dan kan je maar beter een papiertje hebben.

3 likes

Heb ook net abonnement gestopt. Als het ooit weer wat meer in verhouding komt, zal ik wel weer abonneren. Zonde!

1 like

Leuk voor ze, ik mocht van mijn ouders absoluut geen vervolgopleiding doen. Heb 3 jaar lang thuis gezeten zonder werk omdat niemand mij wilde aannemen want kansloos. En dan heb ik het niet eens over de depressie waar ik in belandde omdat die situatie zo ellendig en uitzichtloos was. Word een beetje boos van dit soort mensen. :thinking:

2 likes

Lijkt wel een nieuwe trend haha. Jipp had laatst ookal een hele video gemaakt over dit onderwerp. Waarom het niet meer vanzelfsprekend moet zijn om een vervolgopleiding te gaan doen…

Ik vind een paar van die influencers toch zó ongemakkelijk. ClaartjeRose heeft zich een nieuwe look aangemeten en post nu ook dit soort filmpjes, kan het gewoon bijna niet aanzien

https://www.instagram.com/p/BvErWRXgp9t/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=k389suz8kryo

Edit: weet niet hoe ik dit beter kan plaatsen dan dit linkje. Hoopte op beeld :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Het is wel ongemakkelijk, maar ik zou hetzelfde doen als ik blij zou zijn met mn look :sweat_smile:

ai ai ai ik kan dit echt niet aan, ik word hier zo ongemakkelijk van

5 likes

Deze is nog geforceerder https://www.instagram.com/p/BvHk4h_BEaL/

15 likes

Haha ja lekker doen natuurlijk en ik begrijp dat het haar werk is bovendien maar the cringe is real.

5 likes

ken haar niet maar haha op 7:22 doet ze haar wang naar de kapper dat de kapper haar een kus moet geven? :sweat_smile: weet niet waarom ik dit zo grappig vind

Wow, heeft iemand die video van Amelia liana gezien? Over dat ze haar bruidsmeisje gaat vragen?

Het is echt ziek en wordt met de minuut erger! Ze stolt er wel zoveel energie in maar ook geld, poeh zeg