Soms ontdek ik zo’n youtubekanaal waar ik dan helemaal fan van ben, maar dan begint die persoon me toch langzaamaan een beetje tegen te staan.
Nu heb ik dat met Roosmarijn Koster, ik vond haar zo ontzettend leuk, maar het wordt steeds minder helaas. Ze is zó bezig met groter worden op youtube dat dat één van de belangrijkste dingen is geworden waar ze over vlogt, een soort vloginception, wat Bonnie op een gegeven moment ook een beetje had. Ze heeft het steeds maar over samenwerkingen met allerlei bedrijven die ze heeft of die ze nog wil. Of ze gaat laten zien hoe ze met een editer samenwerkt voor haar filmpjes. Of het is gewoon simpelweg spon, met dan ook nog eens dingen die totaal niet passen bij hoe ze zich verder profileert: ze laat allerlei goedkope webshops allemaal zooi naar haar opsturen.
Oh, en haar vlogs zijn heel fragmentarisch geworden. Ze heeft een nieuwe vriend die niet in beeld wil, dat snap ik, maar de weekvlogs bestaan een beetje uit losse flarden die vaak ook nog eens spon zijn.
Echt jammer.