Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Vind dit zo bizar. Ik ken echt zeer weinig beroepen die geen opleiding vragen. Geluk speelt zo’n grote rol in dat zij zo groot zijn momenteel. Juiste moment, juiste plek. Jonge kijkers die dit nu aannemen beseffen waarschijnlijk niet dat de kans dat zij daar gaan komen nihil is. Dan kan je maar beter een papiertje hebben.

3 likes

Heb ook net abonnement gestopt. Als het ooit weer wat meer in verhouding komt, zal ik wel weer abonneren. Zonde!

1 like

Leuk voor ze, ik mocht van mijn ouders absoluut geen vervolgopleiding doen. Heb 3 jaar lang thuis gezeten zonder werk omdat niemand mij wilde aannemen want kansloos. En dan heb ik het niet eens over de depressie waar ik in belandde omdat die situatie zo ellendig en uitzichtloos was. Word een beetje boos van dit soort mensen. :thinking:

2 likes

Lijkt wel een nieuwe trend haha. Jipp had laatst ookal een hele video gemaakt over dit onderwerp. Waarom het niet meer vanzelfsprekend moet zijn om een vervolgopleiding te gaan doen…

Ik vind een paar van die influencers toch zó ongemakkelijk. ClaartjeRose heeft zich een nieuwe look aangemeten en post nu ook dit soort filmpjes, kan het gewoon bijna niet aanzien

https://www.instagram.com/p/BvErWRXgp9t/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=k389suz8kryo

Edit: weet niet hoe ik dit beter kan plaatsen dan dit linkje. Hoopte op beeld :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Het is wel ongemakkelijk, maar ik zou hetzelfde doen als ik blij zou zijn met mn look :sweat_smile:

ai ai ai ik kan dit echt niet aan, ik word hier zo ongemakkelijk van

5 likes

Deze is nog geforceerder https://www.instagram.com/p/BvHk4h_BEaL/

15 likes

Haha ja lekker doen natuurlijk en ik begrijp dat het haar werk is bovendien maar the cringe is real.

5 likes

ken haar niet maar haha op 7:22 doet ze haar wang naar de kapper dat de kapper haar een kus moet geven? :sweat_smile: weet niet waarom ik dit zo grappig vind

Wow, heeft iemand die video van Amelia liana gezien? Over dat ze haar bruidsmeisje gaat vragen?

Het is echt ziek en wordt met de minuut erger! Ze stolt er wel zoveel energie in maar ook geld, poeh zeg

Het enige wat ik denk is: Why?
Is het in het buitenland echt zo bijzonder om een bruidsmeisje te zijn? Moet er niet aan denken

Ongelofelijk origineel zeg, een Aliexpress Brigitte Bardot. Waar je in 2019 misschien ook niet echt per se op moet willen lijken, trouwens.

6 likes

Ja, maar ook 6 oudere bridesmaids en 9 onder de 15???

Heel leuk gedaan, maar idd, waarom???

snap die hele nieuwe look van haar ook echt totaal niet. ik zie steeds meer influencers met die pastelkleurige outfitjes op deze manier en stijl van fotos. Zit zeker allemaal hetzelfde pr bureau achter ofzo :laughing:

2 likes

En alsof het ene het andere niet uitsluit, Youtubers. Ik denk inderdaad dat in een tijd van meer onzekerheid het sowieso handig is om een plan B achter de hand te hebben.

2 likes

Ja iig dezelfde spon. Maar vind het wel bizar om te zien hoe dat soort meisjes zich van de een op de andere dag een totaal nieuwe stijl aanmeten (en in het geval van Claartje ineens roepen dat je in de jaren 60/70 geboren had moeten worden) en dat al die volgers dat normaal vinden. Zo onoprecht en nep.

3 likes

Hahahahahahahaha heerlijk. Love Emma, heerlijke edits ook tussendoor haha

1 like

Ja die heb ik wel nog gezien, dat is denk ik een andere want die stond ooit wel online. De aflevering waar zij het over hebben is nooit online gekomen. Volgens mij zei die Kaj ook nog dat george een hele rechtzaak heeft aangespannen

1 like

hahaha een aliexpress brigitte bardot

13 likes