Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Het enige wat ik denk is: Why?
Is het in het buitenland echt zo bijzonder om een bruidsmeisje te zijn? Moet er niet aan denken

Ongelofelijk origineel zeg, een Aliexpress Brigitte Bardot. Waar je in 2019 misschien ook niet echt per se op moet willen lijken, trouwens.

6 likes

Ja, maar ook 6 oudere bridesmaids en 9 onder de 15???

Heel leuk gedaan, maar idd, waarom???

snap die hele nieuwe look van haar ook echt totaal niet. ik zie steeds meer influencers met die pastelkleurige outfitjes op deze manier en stijl van fotos. Zit zeker allemaal hetzelfde pr bureau achter ofzo :laughing:

2 likes

En alsof het ene het andere niet uitsluit, Youtubers. Ik denk inderdaad dat in een tijd van meer onzekerheid het sowieso handig is om een plan B achter de hand te hebben.

2 likes

Ja iig dezelfde spon. Maar vind het wel bizar om te zien hoe dat soort meisjes zich van de een op de andere dag een totaal nieuwe stijl aanmeten (en in het geval van Claartje ineens roepen dat je in de jaren 60/70 geboren had moeten worden) en dat al die volgers dat normaal vinden. Zo onoprecht en nep.

3 likes

Hahahahahahahaha heerlijk. Love Emma, heerlijke edits ook tussendoor haha

1 like

Ja die heb ik wel nog gezien, dat is denk ik een andere want die stond ooit wel online. De aflevering waar zij het over hebben is nooit online gekomen. Volgens mij zei die Kaj ook nog dat george een hele rechtzaak heeft aangespannen

1 like

hahaha een aliexpress brigitte bardot

13 likes

ik cringe zo hard omdat ze haar hand in haar trui zak wil doen (die er niet is) en die dan vervolgens in haar broekzak doet i cant

16 likes

Is dat haar echt of een pruik?

image

19 likes

Bij Mo in der stories?

Oh sorry, Claartje

precies dat.

Oh hahaha bij Monica in de stories lijkt het ook beetje op een pruik vandaar

Misschien is het hasjtagspon. Waar koop jij je pruik?

ja het is een pruik/haarstukje, die pony iig.

1 like

Willen jullie mijn paard niet belachelijk maken? Het arme dier heeft er al zwaar genoeg mee dat ie zo klein is en stil moet balanceren op het hoofd van een IT-girl.

2 likes

pony

47 likes