Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

:joy:

7 likes

Je hoef je nergens voor te schamen hoor.

3 likes

Ik vind de video’s van Gabbie Hanna zo leuk, moet zo lachen steeds. Twee video’s geleden ging ze haar vloerbedekking schoonmaken en dat klinkt niet spannend en dat is t ook niet enorm maar het was wel leuk om te kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik weet dat het offtopic is.

Maar jeetje, wat heftig zeg. Hoe gaat het nu met je? Ben je uiteindelijk nog een opleiding/studie gaan doen?

Heb na een paar jaar tegen m’n ouders gezegd dat ik een opleiding ging doen en dat het me niet kon schelen wat ze ervan vonden of deden. Een jaar geleden heb ik mijn diploma gehaald en over een weekje ga ik toelating doen aan de kunstacademie. Lief dat je het vraagt!

117 likes

Ah wat super. Doet mijn hart goed om dit te lezen. Heel veel succes met je toelating aan de kunstacademie! Je kunt het! :art:

3 likes

Wauw, wat super goed van je! Ik hoop dat je op de kunstacademie de tijd van je leven gaat hebben :blush:

1 like

Ik ben nu heel nieuwschierig naar waarom je geen opleiding mocht doen van je ouders? Ik werk in het onderwijs en zie vooral dat kinderen een opleiding moeten doen van hun ouders.

3 likes

Surviorship bias. Maar dat beseffen ze zelf niet…

5 likes

Ik ben het met je eens maar ik vind het wel een goede opsteker voor jongeren die (om wat voor reden dan ook) geen opleiding kunnen volgen.
Die hebben namelijk echt wel met onzekerheden te kampen omdat mensen altijd zo focussen op dat je moet studeren en anders ben je een loser die nooit ergens zal komen. (En die mening hoor ik hier dus ook.)

2 likes

Woont die broer van Mo weer in Nederland? Hij is volgens mij heel vaak bij haar tegenwoordig. Hij is zo lief met Zara Lizzy :heart_eyes:. Ik heb een crush op hem ontwikkeld.

17 likes

oeh die broer is wel heel erg hot. maar ik denk niet dat ie hetero is??? dus geen kans voor ons :rofl:

Haha voor zover ik weet valt hij niet op vrouwen nee…Zag hem ook niet als potentiĆ«le partner :’) maar vind het echt een leuke vent!

2 likes

hahahaha was ook een grapje :relieved:

1 like

Ik ben echt zo blij met de dagelijkse vlogs van Claire! Echt een verademing vergeleken bij Massa (verboden woord, I know, maar dat keek ik eerst dagelijks.)

Ze steekt er volgens mij echt moeite in.

5 likes

Ik vind het wel een beetje gek dat hij er echt zooo vaak is. Tuurlijk als hij verder geen woonruimte heeft vang je je familie op maar ik zou echt gillend gek worden als mijn (schoon) broer of zus zo lang op m’n lip zou zitten. Ze hebben ook geen aparte kamer voor hem dus hij is er altijd bij, ook met visite en dergelijke. Hij kan zich niet afsluiten (lijkt me voor hem ook vervelend). Maar goed, misschien betrek ik het te veel op mezelf, het lijkt bij hen natuurlijk gewoon goed te gaan en hij gaat heel lief om met Monica’s dochtertje.

1 like

Vind iemand die sketches van ikvrouwvanjou leuk? Ik vind ze zoo ongemakkelijk en vooral totaal niet grappig.

Pas hadden ze een aparte video met een sketch, die heb ik gewoon maar genegeerd, maar nu zit er dus Ć­n de weekvlog weer zo’n suf stukje, met van die achterlijke stemmetjes. Het was trouwens ook nog eens spon (surprise surprise).

3 likes

Oh ik vind hem ook echt zooo leuk. Moet altijd om hem lachen, hou van z’n droge humor. Ik kijk ook regelmatig nog zijn filmpjes op YouTube ā€˜goed verhaal, lekker kort’.

Vond het vroeger altijd sneu om te zien hoe gemeen Monica tegen hem deed maar tegenwoordig is dat niet echt meer gelukkig

Hij lijkt me ook echt heel lief. OkƩ volgens mij heb ik ook een crush op hem ontwikkeld hahahahah

9 likes

En daarbij is hij ook nog eens 1 van de zeldzame mannen die geboren zijn om een coltrui te dragen waarbij het ook daadwerkelijk staat. :+1:

8 likes

Ah wat deed Monica dan?