Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

ik cringe zo hard omdat ze haar hand in haar trui zak wil doen (die er niet is) en die dan vervolgens in haar broekzak doet i cant

16 likes

Is dat haar echt of een pruik?

image

19 likes

Bij Mo in der stories?

Oh sorry, Claartje

precies dat.

Oh hahaha bij Monica in de stories lijkt het ook beetje op een pruik vandaar

Misschien is het hasjtagspon. Waar koop jij je pruik?

ja het is een pruik/haarstukje, die pony iig.

1 like

Willen jullie mijn paard niet belachelijk maken? Het arme dier heeft er al zwaar genoeg mee dat ie zo klein is en stil moet balanceren op het hoofd van een IT-girl.

2 likes

pony

47 likes

:joy:

7 likes

Je hoef je nergens voor te schamen hoor.

3 likes

Ik vind de video’s van Gabbie Hanna zo leuk, moet zo lachen steeds. Twee video’s geleden ging ze haar vloerbedekking schoonmaken en dat klinkt niet spannend en dat is t ook niet enorm maar het was wel leuk om te kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik weet dat het offtopic is.

Maar jeetje, wat heftig zeg. Hoe gaat het nu met je? Ben je uiteindelijk nog een opleiding/studie gaan doen?

Heb na een paar jaar tegen m’n ouders gezegd dat ik een opleiding ging doen en dat het me niet kon schelen wat ze ervan vonden of deden. Een jaar geleden heb ik mijn diploma gehaald en over een weekje ga ik toelating doen aan de kunstacademie. Lief dat je het vraagt!

117 likes

Ah wat super. Doet mijn hart goed om dit te lezen. Heel veel succes met je toelating aan de kunstacademie! Je kunt het! :art:

3 likes

Wauw, wat super goed van je! Ik hoop dat je op de kunstacademie de tijd van je leven gaat hebben :blush:

1 like

Ik ben nu heel nieuwschierig naar waarom je geen opleiding mocht doen van je ouders? Ik werk in het onderwijs en zie vooral dat kinderen een opleiding moeten doen van hun ouders.

3 likes

Surviorship bias. Maar dat beseffen ze zelf niet…

5 likes