Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik ben het met je eens maar ik vind het wel een goede opsteker voor jongeren die (om wat voor reden dan ook) geen opleiding kunnen volgen.
Die hebben namelijk echt wel met onzekerheden te kampen omdat mensen altijd zo focussen op dat je moet studeren en anders ben je een loser die nooit ergens zal komen. (En die mening hoor ik hier dus ook.)

2 likes

Woont die broer van Mo weer in Nederland? Hij is volgens mij heel vaak bij haar tegenwoordig. Hij is zo lief met Zara Lizzy :heart_eyes:. Ik heb een crush op hem ontwikkeld.

17 likes

oeh die broer is wel heel erg hot. maar ik denk niet dat ie hetero is??? dus geen kans voor ons :rofl:

Haha voor zover ik weet valt hij niet op vrouwen nee…Zag hem ook niet als potentiĆ«le partner :’) maar vind het echt een leuke vent!

2 likes

hahahaha was ook een grapje :relieved:

1 like

Ik ben echt zo blij met de dagelijkse vlogs van Claire! Echt een verademing vergeleken bij Massa (verboden woord, I know, maar dat keek ik eerst dagelijks.)

Ze steekt er volgens mij echt moeite in.

5 likes

Ik vind het wel een beetje gek dat hij er echt zooo vaak is. Tuurlijk als hij verder geen woonruimte heeft vang je je familie op maar ik zou echt gillend gek worden als mijn (schoon) broer of zus zo lang op m’n lip zou zitten. Ze hebben ook geen aparte kamer voor hem dus hij is er altijd bij, ook met visite en dergelijke. Hij kan zich niet afsluiten (lijkt me voor hem ook vervelend). Maar goed, misschien betrek ik het te veel op mezelf, het lijkt bij hen natuurlijk gewoon goed te gaan en hij gaat heel lief om met Monica’s dochtertje.

1 like

Vind iemand die sketches van ikvrouwvanjou leuk? Ik vind ze zoo ongemakkelijk en vooral totaal niet grappig.

Pas hadden ze een aparte video met een sketch, die heb ik gewoon maar genegeerd, maar nu zit er dus Ć­n de weekvlog weer zo’n suf stukje, met van die achterlijke stemmetjes. Het was trouwens ook nog eens spon (surprise surprise).

3 likes

Oh ik vind hem ook echt zooo leuk. Moet altijd om hem lachen, hou van z’n droge humor. Ik kijk ook regelmatig nog zijn filmpjes op YouTube ā€˜goed verhaal, lekker kort’.

Vond het vroeger altijd sneu om te zien hoe gemeen Monica tegen hem deed maar tegenwoordig is dat niet echt meer gelukkig

Hij lijkt me ook echt heel lief. OkƩ volgens mij heb ik ook een crush op hem ontwikkeld hahahahah

9 likes

En daarbij is hij ook nog eens 1 van de zeldzame mannen die geboren zijn om een coltrui te dragen waarbij het ook daadwerkelijk staat. :+1:

8 likes

Ah wat deed Monica dan?

Oh die vind ik wel echt grappig eigenlijk! Nou scheelt het ook dat ze er geen rare typetjes met nog gekkere stemmetjes in spelen. En dat het geen spon is.

Ze hadden toen al in de comments bij youtube of instagram gezegd dat ze zich niet in alles van dat consultatiebureau konden vinden maar wel meer dan bij een ā€˜gewone’. Ze hadden toen ook al gezegd dat ze Hunter gewoon gingen inenten.

1 like

Ik heb hem ooit gezien in een club in amsterdam (in coltrui) en ik was echt onder de indruk van zijn verschijning. Niet eens alleen omdat hij er goed uit ziet, maar gewoon zijn hele ā€˜aura’ was echt :frowning:

4 likes

Zijn er dan echt zoveel ouders die niet meer vaccineren? :scream:

Wel steeds meer geloof ik. Las laatst dat we in Nederland bijna op de ondergrens zitten 91% ofzo? Waarbij het minimaal 90% moet zijn waarbij het effectief is. (Of iets in die richting)

Edit: o.a dit artikel

1 like

In de familie van mijn stiefvader was het de norm om zo hard mogelijk te werken op zo’n laag mogelijk niveau, als je jezelf letterlijk had doodgewerkt op je 45e was je een nationale held. Hoogopgeleide mensen waren volgens hun niet nodig en laat ik nou net vwo hebben gedaan. M’n ouders hebben geprobeerd mij op m’n 16e van school te halen zodat ik fulltime kon gaan werken want dat deden ze in 1839 ook zo, en toen ik eenmaal eindexamen had gedaan schaamde mijn moeder zich zo voor mij dat ze mij uit huis zou kankeren (letterlijke woorden) als ik een opleiding zou gaan volgen…

Gelukkig hebben ze geen contact meer met die familie en krijg ik nu wel de steun die ik verdien.

29 likes

Jaa same! Ik hou echt van zijn humor en ben altijd blij als hij weer in Monica’s vlog voorkomt! Jammer dat hij zelf gestopt is met video’s maken.

2 likes

Op een antroposofisch bureau wordt ook gewoon ingeƫnt als de ouders daar voor kiezen (zelfde als dat op een normale er soms ouders niet voor kiezen), zijn normale kinderartsen maar een iets andere achtergrond en met vaak iets meer aandacht voor andere zaken dan op een regulier bureau :slight_smile:

4 likes

Klopt, het is meer en meer een ā€˜trend’ om niet te vaccineren, waardoor de vaccinatiegraad daalt. Die ondergrens van 90% (?) is trouwens best tricky, aangezien dit geldt voor een homogeen verdeelde bevolking van gevaccineerden, terwijl we in werkelijkheid zien dat niet gevaccineerden zich in clusters in de populatie bevinden (bv biblebelt, maar ook andere streken). Hierdoor zijn verschillende ziektes, die al uitgeroeid hadden kunnen zijn, terug in opmars aan het komen. Van mazelen bv, waren vorig jaar doorheen Europa 80.000 gevallen, het meeste ooit in de voorbije 10jaar, en drie keer zoveel als het jaar ervoor…

5 likes