Heb niet echt concrete voorbeelden maar kan me nog goed herinneren in de vlogs van Mo dat Matthijs dan iets aan haar vroeg of iets vertelde en dat zij dat dan gewoon negeerde of hem zwaar geërgerd/arrogant aankeek terwijl hij gewoon aardig deed zeg maar. Vond het gewoon sneu om te zien omdat ik hem altijd een lieve jongen vond en zij hem dan zo negeerde of afsnauwde zonder reden. Maar nu vind ik dat absoluut niet meer, vind Mo sowieso erg positief veranderd!
Trouwens over Noor en die Klibansky clan: ik heb ze echt al maanden niet meer samen gezien, dus ging even op Instagram kijken en ze volgen elkaar dus allemaal niet meer
Vind ik toch opmerkelijk na maandenlang zo close te zijn geweest en dan opeens 0 contact en elkaar overal verwijderen.
Ben dan weer zo benieuwd wat er is gebeurd Waarom ben ik zo haha
Haha jij postte toch laatst nog dat je hem irritant vond? in de vlogs
Haha ook die Suus niet meer? Die blonde vrouw waar ze ineens heel veel mee omging en die kinderen waren zogenaamd ook best friends
Ja precies! Noor volgt alleen nog ene Leon Klibansky en de Klibansky’s volgen Noor helemaal niet meer (tenzij ik het fout heb maar heb meerdere malen gecheckt)
Toch raar, leken echt bff’s for life
Wij hebben de kinderen niet ingeënt. Ik ben wel een beetje van een hoog geitenwollen sok gehalte en heb ook veel contact met deze types. Maar heb me wel altijd gerealiseerd dat ik door de hoge dekkingsgraad in Drenthe dit enigszins verantwoord kan maken. Nu toch maar besloten mn verantwoordelijkheid te nemen als burger😉 en binnenkort worden beide kinderen toch nog gevaccineerd. Met pijn in mn buik, datk dan weer wel… Al die rommel die er in mijn kinders gespoten gaat worden maar autisme zullen ze er vast niet van krijgen😉
Nee?
Ik vind het zooo kinderachtig dat die influencers op instagram elkaar meteen ontvolgen bij de eerste beste ruzie. Tuurlijk hoef je elkaar niet te volgen als je niet meer met elkaar omgaat, maar dat zou nou echt niet mijn eerste prioriteit zijn. Zelfde geldt voor de Kardashians.
Goed van je. Mijn vader met een zeer slecht immuunsysteem is je dankbaar! En mijn baby zoontje ook aangezien hij zelf nog niet alle entingen heeft gehad.
Maar het is wel een heel ding ja in de moedermaffia-industrie. Mensen zijn meestal heel erg voor vaccinaties of heel erg tegen. Ik heb ook ouders gehoord die zeggen dat gezonde voeding net zo goed werkt als een vaccinatie. Alsof hun kind op school nooit een traktatie met enummers zal aannemen denk ik dan.
Wie heeft de weekvlog van tien en wil gezien? Martine zei dat haar zoontje een beetje ziekig was en dat ze bij dit soort dagen graag had gewild dat hij 5 dagen naar de opvang ging. Hoe sneu is dat, kindje is ziek en wil wss gewoon lekker thuis en zonder drukte, en z’n moeder geeft hem dan liever nog vaker af bij de opvang zodat zij daar met een ziek jongetje zitten. Meestal vind ik Martine echt tof maar dat schoot me echt in het verkeerde keelgat.
Ik quote even mezelf anders wordt het bericht wel heel lang. Ik heb de video terug gekeken en op 13.00 zegt ze het.
Het is wel minder erg dan ik me herinner maar alsnog, zoiets zeg je toch niet over je eigen ziekige kind?
Precies dit. Kinderen kunnen soms echt een enorme pain in the ass zijn. Ik snap haar wel. Ik denk ook vaak genoeg iets over mijn kind wat ik nooit zal uitvoeren (en nee, geen heftige dingen maar ik zou haar wel regelmatig achter het behang willen plakken of naar de stoute kindertjes winkel brengen :P)
Maar zou je dat ook op social media plaatsen waar het voor altijd openbaar staat?
Ik weet niet, ze zegt wel vaker zulke dingen over dat ze baby’s niks vindt en al die andere uitspraken. Het is altijd dat Maik vervelend is, slecht slaapt, dat ze niet kan genieten van een verjaardag omdst ze op hem moet letten, dat ze niet kan wachten tot hij de leeftijd heeft dat hij naar school gaat, etc. Mss is het wat overdreven van mij voor 1 opmerking, maar al die opmerkingen na elkaar is voor mij wel de druppel. Ik vind haar niet meer zo leuk.
Ik heb hun boek niet gelezen, maar is ze daar ook zo negatief?
Zie dat je die reactie inmiddels hebt verwijderd, maar maakt ook niet uit verder.
Dat ik Matthijs geuze irritant vind? Ik zou echt niet weten wanneer ik dat heb gezegd. Nog recent of? Nouja ik vind hem iig niet irritant :’)
Ze zal dat wel eerlijk over het moederschap vinden. En natuurlijk heb je die gevoelens wel eens, maar ik zou dat toch ook niet zo op het internet zetten. Willemijn is ook eerlijk over het moederschap en komt toch positief over.
Ik vind je opmerking over Martine precies zo’n moedermaffia opmerking waar je eerst zelf op afgeeft.
Het gaat me er niet over dat ze zulke dingen denkt, dat lijkt me al heftig genoeg als je in zo’n situatie zit.
Maar het gaat me om dat ze dit toch regelmatig vrij nonchalant deelt in het openbaar tegen tienduizenden mensen.
Ik vind dit echt super tof van je
(Je eerlijke reactie en feit dat je nu wel over gaat tot vaccineren)
Maar wat is daar mis mee? Ze deelt haar leven en daar hoort dit ook bij. Als zij dat zo voelt, tja daar kan ze weinig aan doen.
Ik ben geen vlogger of wat dan ook, dus ik deel het met de mensen om mij heen, in de supermarkt met mensen die commentaar hebben (als ze weer een dramatisch doet, liggend op de grond) etc. Misschien moet je er niet zo zwaar aan tillen, helemaal als je zelf afgeeft op de moedermaffia.
Eens! Dat wilde ik ook nog zeggen. Kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen.