Ik quote even mezelf anders wordt het bericht wel heel lang. Ik heb de video terug gekeken en op 13.00 zegt ze het.
Het is wel minder erg dan ik me herinner maar alsnog, zoiets zeg je toch niet over je eigen ziekige kind?
Ik quote even mezelf anders wordt het bericht wel heel lang. Ik heb de video terug gekeken en op 13.00 zegt ze het.
Het is wel minder erg dan ik me herinner maar alsnog, zoiets zeg je toch niet over je eigen ziekige kind?
Precies dit. Kinderen kunnen soms echt een enorme pain in the ass zijn. Ik snap haar wel. Ik denk ook vaak genoeg iets over mijn kind wat ik nooit zal uitvoeren (en nee, geen heftige dingen maar ik zou haar wel regelmatig achter het behang willen plakken of naar de stoute kindertjes winkel brengen :P)
Maar zou je dat ook op social media plaatsen waar het voor altijd openbaar staat?
Ik weet niet, ze zegt wel vaker zulke dingen over dat ze baby’s niks vindt en al die andere uitspraken. Het is altijd dat Maik vervelend is, slecht slaapt, dat ze niet kan genieten van een verjaardag omdst ze op hem moet letten, dat ze niet kan wachten tot hij de leeftijd heeft dat hij naar school gaat, etc. Mss is het wat overdreven van mij voor 1 opmerking, maar al die opmerkingen na elkaar is voor mij wel de druppel. Ik vind haar niet meer zo leuk.
Ik heb hun boek niet gelezen, maar is ze daar ook zo negatief?
Zie dat je die reactie inmiddels hebt verwijderd, maar maakt ook niet uit verder.
Dat ik Matthijs geuze irritant vind? Ik zou echt niet weten wanneer ik dat heb gezegd. Nog recent of? Nouja ik vind hem iig niet irritant :’)
Ze zal dat wel eerlijk over het moederschap vinden. En natuurlijk heb je die gevoelens wel eens, maar ik zou dat toch ook niet zo op het internet zetten. Willemijn is ook eerlijk over het moederschap en komt toch positief over.
Ik vind je opmerking over Martine precies zo’n moedermaffia opmerking waar je eerst zelf op afgeeft.
Het gaat me er niet over dat ze zulke dingen denkt, dat lijkt me al heftig genoeg als je in zo’n situatie zit.
Maar het gaat me om dat ze dit toch regelmatig vrij nonchalant deelt in het openbaar tegen tienduizenden mensen.
Ik vind dit echt super tof van je
(Je eerlijke reactie en feit dat je nu wel over gaat tot vaccineren)
Maar wat is daar mis mee? Ze deelt haar leven en daar hoort dit ook bij. Als zij dat zo voelt, tja daar kan ze weinig aan doen.
Ik ben geen vlogger of wat dan ook, dus ik deel het met de mensen om mij heen, in de supermarkt met mensen die commentaar hebben (als ze weer een dramatisch doet, liggend op de grond) etc. Misschien moet je er niet zo zwaar aan tillen, helemaal als je zelf afgeeft op de moedermaffia.
Eens! Dat wilde ik ook nog zeggen. Kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen.
Hahaha! Maar het kan toch wel dat het ontbeende dijbeen filet is.
Ik kijk de nieuwe video van Diana over duurzaam shoppen, niet echt nieuwe info maar zo leuk dag ze haar platform zo gebruikt!
Ik ben wel ‘jaloers’ op haar huis voor die leeftijd.
Heehhhh ik zit hier ook met verbazing naar te kijken. Ze zegt ook tegen die pa jaa enige wat je moet doen is dat het op elkaar aansluit die vtjes of iets in die trant. Nailed it!
Maar het is ook geen visgraat, het is een hongaarse punt. Visgraat gaat meer in een trappetje. Ik vind het best mooi.
Maar wat het ook is, de lijnen lopen niet in elkaar over. Dat lijkt me niet de bedoeling ook als ik de Hongaarse punt opzoek.
Is het niet van zichzelf een lelijke vloer?
echte visgraat wordt ook niet zo gelegd als bij Marije, dus zal wel de bedoeling zijn, denk ik dan.