Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Haha enten? Dat doen ze alleen bij dieren toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lekker off topic; ik zeg altijd tegen mijn christelijke vriendinnetje die niet ingeënt is dat ze dan ook maar geen riem om moet doen in de auto. Is ook natuurlijke selectie.

(dat is humor die we onder elkaar hebben hoor, ze maakt ook altijd grapjes dat ik naar de hel ga etc, niet dat ik haar echt loopt te bashen, we hebben altijd mooie gesprekken over geloven).

34 likes

Lol ik zit op de achtergrond de veed awards te kijken, zo slecht dit. Maar Marije heeft nu beste beauty gewonnen. Zo genant want ze doet niks met beauty. Ze vindt het zelf ook heel genant hahaha.

11 likes

Huhhh hahaha wtf

2 likes

Maar die vloer is ook niet inelkaar overlopend te leggen. Tenzij je enorm veel restvloer wilt overhouden. De planken zijn ook niet precies hetzelfde. Ik vind het niet eens zo lelijk, het wordt pas lelijk als je je een visgraatvloer had voorgenomen en het dit blijkt te zijn. Voor een leuk budgetvloetje in een eerste huis vind ik dit superleuk.

Edit: nu ik de prijs gezien heb snap ik alleen niet waarom je dan niet voor een kwalitatief betere vloer gaat (quickstep etc.)

2 likes

Wow, error in mijn hoofd. Ik las Klibansky telkens als Banksy en dacht aan een clan van fans maar het is dus gewoon een familie met een naam :exploding_head: illuminati confirmed?

6 likes

Uiteraard even gestemd :innocent:

Edit: lees nu pas het topic over de efg herinneringen (loop achter met bijlezen). Deze interessante tweet was dus al opgemerkt haha)

20 likes

Ja, dit is echt het niveautje: ik werd maar niet zwanger, dus ik ben maar met de pil gestopt want blijkbaar kan ik geen kinderen krijgen. NEEHEE, dat komt OMDAT je de pil gebruikte. :roll_eyes:

2 likes

Hahaha bij dat soort dingen moet ik altijd denken aan de Tina van vroeger was altijd een pagina met inzendingen van vragen. Toppertje was toch wel: ‘hij is klaargekomen op mijn buik dus had sperma op mijn navel, ben ik nu zwanger’

5 likes

De Tina had toch helemaal geen seksvragen? Of ben ik oud? Haha

Dit ook eronder :joy: “Anna Nooshin heeft Sarah Sluimer niet gesproken en heeft kenbaar gemaakt niet achter het beeld te staan dat in dit verhaal wordt geschetst.”

2 likes

Oh ja nu twijfel ik ook. Of was het de Break-out? :thinking:

Jaloezie!!

Bonnie heeft dus zo’n wielrenbroekje gekocht. Ik ben benieuwd of ze hem ook echt gaan dragen.

Anna haar vader is overleden.

ohh wat sneu! :cry:

Echt heftig

Oh en zo snel na haar stiefvader, wat verschrikkelijk.

1 like

Waar zie je haar poseren in bikini dan? En ondanks dat het haar vader is, had ze hem al jaren niet gezien en volgens mij ook niet echt contact mee? Snap dan wel dat je gewoon je (werk)vakantie voort zet.

2 likes

Jezus boeien