wow op video ziet gaby er nog erger uit dan op de foto’s… wat heeft ze in godsnaam aan dr gezicht laten doen??? het zijn niet alleen die lippen volgens mij
Echt hè, haar gezicht beweegt ook zo raar? Ik kan me ook niet herinneren dat ze voorheen zó hersenloos overkwam.
Erg zonde idd, ze was bloedmooi!
woow jaaa echt heftig in vergelijking met die foto.
Hoe oud is zij eigenlijk? Waarschijnlijk jonger dan dat ze lijkt…
Toen ze nog in GTST speelde keek ik ook nog wel eens en ik vond haar toen der tijd echt super knap. Maar nu die lippen en zo…
@Vaiana 32 jaar volgens Google.
Wat verdrietig zeg. Geeft weinig hoop dat een meisje wat van nature al een natural beauty is blijkbaar toch zo onzeker is dat ze het niet kan laten wat aan zichzelf te doen.
Jaimy: Gaby heeft meer kleding…
We zien er alleen nooit iets van met haar blote kont in de koelkast.
Wat is die vrouw verspookt, zeg. Jammer.
als je zou zeggen dat het 2 verschillende personen zijn zou ik het zo geloven
ik heb echt serieus niet mn best gedaan om er een lelijke screenshot van te maken.
ik heb de 1e vervangen voor een wat meer neutrale, waarbij ik me nog steeds afvraagt wat ze in godsnaam gedaan heeft om van die onderste foto (augustus 2018, ik vind echt dat ze er daar prachtig uitziet) te gaan naar hoe ze er in die video uitziet.
Volgens mij is ze ook wat aangekomen waardoor haar gezicht qua vorm er anders uit ziet? Het is niet alleen maar plastische chirugje denk ik.
Wow, ik ken haar dus alleen van de foto’s die hier wel eens geplaatst worden, maar zij is Sacha?? Daar had ik haar echt niet in herkend!
Tuurlijk, dat kan
Ja het zelfde als bij Yolanthe. Die kreeg zo’n bak strond over zich heen toen ze bij Late Night(?) was geweest maar toen bleek ze aan de hormonen.
Van mij mag iedereen het overigens zelf weten. Ik vind het alleen jammer dat mensen denken dat ze plastische chirurgie nodig hebben. Veel mensen die het doen zijn al zo mooi imo.
Ik vind plastische chirurgie echter echt niets om je voor te schamen.
*strond Flamoes?!
Ja ze speelde Sascha!
Ik vind plastische/cosmetische chirurgie ook absoluut niet iets om je voor te schamen en zou het alleen maar toejuichen als mensen daar wat meer transparant en open over zouden zijn.
Ik vind dit allebei leuke kleding en zou het allebei dragen haha
Kunnen fillers in de kaken zijn, wordt tegenwoordig wel vaker gedaan om een gezicht minder spits te doen lijken.
ze is niet aangekomen volgens mij want zoals je op die fotos op dr insta kan zien is ze nogal druk met sporten en in GTST was ze ‘‘behoorlijk’’ voller dus dat is het zeker niet. Het zijn volgens mij fillers in dr lippen, wangen en in haar mondhoeken onder haar lippen waardoor haar mond zo omhoog gaat staan