Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Heeft iemand al Gregor’s Amerika shoplog gezien? Ik kan er echt niet doorheen komen. Nadat hij een espresso kopje “little teenzy weenzy” noemde kon ik het niet meer aan, achteraf gezien had ik al moeten stoppen toen hij het over een zwembroek + zijn zaakje had…

Hij praat ook zo raar, beetje slurred (hoe zeg je dat op zn Nederlands?) beetje zoals ik praat na een paar shotjes tequila.

15 likes

Oh wow, ik dacht: joh Leeuwenhart, dit klinkt wel heel negatief. Maar ik wist niet hoe snel ik weg moest klikken. Wa errug :scream:

21 likes

Omg ik ging verder kijken (waarom Echo, waarom?!!) en dan heeft hij die 2 opstrijkplaatjes ofzo “this one says boom and this is a pinapple grenade… that’s life right there” om even Bieber te quoten “what do you mean?!!”

10 likes

Vind dit wel HEEL apart. Zo praat je toch niet?
Hij klinkt gewoon als die zoon van Walt in Breaking Bad, Junior.

33 likes

Ehm heeft Monica ergens laten weten waarom er vanmorgen geen podcast is? Zit echt een beetje verdwaasd in de trein niet wetende wat ik moet doen met deze tijd.

3 likes

Hij’s nie goe hoor. Die trekjes die hij allemaal heeft in dat filmpje, why?

5 likes

Haha eerlijk, ik dacht hetzelfde. Maar omg wat is dit??

Edit; kan het echt niet meer aan, ik zet m uit. Erger me te erg aan de manier van praten, coole woorden etc

3 likes

Ik ben het met je eens met betrekking tot het verantwoorden, en ik moet hierdoor denken aan Sarah Rebecca waar zij nu ineens ook vaak mee omgaat. Zij heeft wekelijks shoplogs in haar vlog geloof ik en ze kan nog altijd een reden bedenken waarom ze iets écht nodig heeft of wilde. Als ze dan eens maar 1 kledingstuk koopt ipv 5, is ze ook heel trots. En dan vervolgens het kledingstuk nooit meer aandoen vanwege de bergen kleding die ze al heeft. :roll_eyes:

Ohja en helemaal los hiervan: ik zie zoooveel influencers met zo’n lelijk fietsbroekje. Ik vraag me af hoe vaak we dit nou op straat gaan zien deze zomer. Het ziet er echt niet uit.

2 likes

Plaatsvervangende schaamte. Wat ongemakkelijk

3 likes

Hahaha vreselijk, ik heb gewoon zin om hem voor z’n bek te slaan. :speak_no_evil::joy:

26 likes

Volgens mij niet expliciet maar ik geloof dat ze al een paar dagen in Afrika is om Lars aan te moedigen, zal daar wel mee te maken hebben.

Ja, aan het eind van haar vlog had ze dat verteld!

Ik heb hem net helemaal afgekeken, gewoon om me even lekker te ergeren zo op de maandagochtend.

13 likes

Wat ik vooral zo ergerlijk vind aan Gregor is die stoerdoenerij. Vriend, op de middelbare-kneusjes-schaal zou je een 10 scoren. Wees lekker jezelf en gedraag je niet alsof je ‘tha bomb’ bent :roll_eyes:

47 likes

Ook alleen maar omdat je het aanhangsel van bent.

9 likes

Bizar ook als je bedenkt dat hij 30 is… wat een afknapper

6 likes

In Mascha’s vlog spoel ik zijn stukjes altijd door want ik versta hem toch nooit.

3 likes

Hij ziet eruit alsof is stoned is, die kleine oogjes

10 likes

Ik dacht dat hij al richting 40 was en erg last heeft van het Peter pan syndroom. Met z’n Sesamstraat knuffels.

8 likes

Maar dat is gewoon zijn stijl though. Je weet wel, dope taalgebruik. Gaat gewoon natuurlijk though.

12 likes