Ik vind Bonnie en haar video’s doorgaans erg leuk, maar hier word ik echt moe van.
Al zooooooo ontzettend lang niet geshopt (ok op een paar uitzonderingen na, maar goed he??), al zoooo lang geen shoplog opgenomen, best wel trots op zichzelf. Probeert ze nou de kijker of zichzelf te overtuigen?
meer
Bij elk kledingstuk een uitleg waarom ze dit ECHT nodig had of ECHT wilde hebben.
Ik heb maar twee spijkerbroeken die ik altijd draag en die ene is te wijd en ik draag hem niet graag met een riem.
Ik draag altijd witte topjes in de zomer maar dan zitten ze na een keer dragen in de was en dan heb ik geen witte topjes, dus ik heb er toch maar gewoon nog een gekocht.
Wachten is natuurlijk op de volgende shoplog waarin vervangers voor deze items getoond worden met precies hetzelfde riedeltje.
En ik snap dat ze niet alles tweedehands koopt en soms echt wel nieuwe kleding koopt, dat is het punt niet. Maar al die excuses of redenen voor steeds weer een nieuwe stapel supermodegevoelige kledingstukken van goedkope winkels als businessmodel en dan ook nog eens zo onder de indruk van jezelf zijn omdat je zo goed bezig bent ben ik echt beu.