Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

dingeling swingeling

19 likes

Ik moest ook zo lachen om dat iemand in de comments tegen greg zei dat hij het beter een haul kon noemen ipv een shoplog omdat shoplog meer NL is en dat greg dit ook daadwerkelijk meteen heeft aangepast, anders loopt hij al dat internationale publiek mis natuurlijk

59 likes

“Im a man youknow so I like coffee”

afbeelding

69 likes

Irritant-vormig aanhangsel

4 likes

Maak daar maar aanhanger van. Een stuk mannelijker en handiger om al je las vegas meuk mee te verplaatsen.

10 likes

Gregor heeft ook 0 charisma voor dit soort filmpjes. Hij zit er sloom bij, praat sloom en alles wat hij zegt is een warboel.
Een beetje dit:
tenor%20(1)

57 likes

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

1 like

Oke, ik ging dat filmpje van Gregor kijken want ik dacht: hoe erg kan het zijn. Nou HEEL erg dus. Hij zet zichzelf echt voor lul en als dit mijn vriend was mocht hij dit echt absoluut nooit uploaden? Wtf

13 likes

Ja, ik vraag mij ook af waar het mis is gegaan. Hij was toch niet altijd al zo raar en kinderachtig. Mascha is ook kinderachtig, maar hij is echt een naar mannetje geworden.

5 likes

Mannnn, dit is toch niet te doen!! Ook wat een troep koopt ie, 73978239 joggingbroeken…

5 likes

Ik durf niet te kijken.

3 likes

je moet, het is DOPE

14 likes

:cry:

2 likes

Ik denk dat Gregor echt een hele leuke lieve man is maar ik kan me niet voorstellen dat hij hier voldoening uit haalt.
Volgens mij deed hij zijn werk als makelaar heel goed en vond hij dat ook leuk.
Zonde dat hij zijn talenten niet gebruikt.

Ik vind het bijvoorbeeld heel wat anders dan Willem van de Huismuts die ook is gaan vloggen. Hij heeft daar echt talent voor vind ik en maakt kwalitatief goede video’s.
Ik vroeg me bijvoorbeeld ook af waarom Gregor wordt uitgenodigd voor zo’n Kia persreis in Barcelona waar Willem ook was. Ik volg Gregor zijn kanaal niet dus weet niet of hij er ook een video over heeft gemaakt maar je hebt als merk dan meer aan Willem denk ik qua kwaliteit beelden en denk ook een beter passende doelgroep.

4 likes

Ik denk wel dat ze een beetje veranderd zijn sinds Gregor zoveel thuis is. Ik heb het idee dat ze er vaker slonzig uitzien en ik heb ook het idee dat Mascha bijna niks meer alleen doet. Lijkt me ook niet heel gezond dat hij de hele dag overal in haar nek loopt te hijgen en betweterige opmerkingen maakt.

12 likes

Ik ook, moet er niet aan denken. Ik zou dan denk ik langzaam in Lau van Tiny en Lau veranderen.

11 likes

Die Gregor, wat een hypebeast… de perfecte mix tussen deze drie:

image

image

image

61 likes

Haha ik hoopte al dag jij zou reageren :joy: te erg ja

Ergens is het wel sneu. Greko zou ook zo graag echt een super hippe boi willen zijn maar hij is echt gewoon het tegenovergestelde.

12 likes

Hahah ik moet hierdoor weer denken aan zijn get ready with me. MANLY STYLE. M.a.w. kijken naar hoe greggie zit te schijten ‘s ochtends vroeg. Inspirerende content wel :stuck_out_tongue:

15 likes