Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Wisten jullie dat Gregor een man is? Een Manly Man, met een penis dus. Een M-A-N.

57 likes

Stuk dat Willem de eeeste is die dit liked

2 likes

Volgens mij was dat ‘grappig’ bedoeld.

1 like

Ik denk echt dat Mascha en Gregor als je ze in het echte leven meemaakt totaal anders zijn dan hoe ze online overkomen. Je ziet het al als ze in filmpjes van anderen zitten, dan vind ik ze altijd veel leuker.

Volgens mij zijn ze namelijk allebei echt heel sociaal, geïnteresseerd en makkelijk in de omgang!

15 likes

Eigenlijk is online influencer zijn ook echt een heeel raar iets.

3 likes

Poeh Jill, doe eens rustahg met die poeder en bronzer! En zelfbruiner.

79 likes

Mee eens maar ze editen die video’s toch zelf, waarom zetten ze zich dan zo neer in hun eigen video’s. Of zijn ze juist meer ‘hunzelf’ in hun eigen video’s.

1 like

Dat aangeven hoe mannelijk hij is, is misschien om meer mannelijke abo’s te krijgen…? Jongens van 14/15/16 overhalen om hem leuk te vinden.

Ik heb geen flauw idee!

1 like

Jezus, wat erg. Ik vind Jill sowieso veel veranderd (negatief) sinds het uit is met Milan.

4 likes
  • Een dagje hypebeasten met Greg. Hij kiest eXcLuSiVe sneakers voor je uit en matcht die met kleding uit jouw kast. Je moet die outfit die hele dag dragen
  • Jill doet een week lang je make-up en je mag het er niet tussentijds van af halen.

0 stemmers

3 likes

Vreselijk dilemma, maar ik trek die stem van Jill echt niet. Dan maar een dag cringen met Gregor.

5 likes

gelukkig gaat ze nog wel wat glow toevoegen zo te zien

1 like

Dit moet er in het echt toch ook gewoon uit zien als een enorme cake face?

1 like

Ja

2 likes

Ik neem aan dat je gewoon mag doen wat Krekor ook altijd doet in zijn fesjun stylish outfits he? De hele dag op de bank hangen in een bunker.

7 likes

@Jammerwel I LOVE YOUUUU, eiiindelijk ja, walt jr, serieus daar moet krek inspiratie hebben opgedaan hoe hij het beste amerikaans kan praten, het lijkt er zoveel op!!!

maar krek is toch gewoon eigenlijk een hele grote baby? als je kijkt naar het soort kleding wat hij koopt, zijn manier van praten (niet alleen in het engels, maar in het nederlands praat ie toch ook niet ‘normaal’?), voornamelijk dan de inhoud van wat ie zegt, de eetgewoontes die hij heeft, de manier waarop hij ook met mas omgaat vind ik ook waanzinnig kinderachtig, en ik weet niet wat allemaal nog meer.

ik wil écht niet overkomen als een zure ouwe pruim, die vindt dat je niet lekker kinderachtig mag doen of wat dan ook, laat iedereen lekker doen wat ze zelf willen en krek ook helemaal leuk en aardig, maar voor mijn gevoel lijkt het net een volwassen man (because IM A MANNNNNNN) die de smaak en spraakvermogen heeft van een klein kind.

best wel heel treurig eigenlijk

of zou hij juist echt heel erg gelukkig zijn nu, met het feit dat hij schijt heeft aan alles en zich gewoon lekker zo gedraagt? Want dan is het misschien juist heel mooi?

Ik weet het eigenlijk ook allemaal niet, waar maak ik me in godsnaam druk om

6 likes

Ik denk juist dat het andersom is; dat je langzaam een typetje van jezelf wordt als youtube het enige is wat je nog doet. Denk dat het heel ongezond is om elke dag te kijken naar jezelf en daarbij dus geconfronteerd te worden met al je maniertjes. Alle vloggers die ik ooit echt leuk gevonden heb hebben 1 ding gemeen: ik vond de leuk in de tijd dat ze naast het vloggen nog een baan/serieus blog hadden. Zodra ze stoppen merk je dat ze toch meer een typetje worden. En Mascha en gregor zijn daar in mijn ogen het ultieme voorbeeld van.

31 likes

Anders loopt ie gewoon in z’n blote dingeling

1 like

Heftig! En dan schone schijn ophouden met die video’s, bah.

Ik herinner me ook dat geloof ik vorig jaar of het jaar ervoor ook een gezin was dat pranks uithaalde met hun kinderen. Ook iets met inkt knoeien over het tapijt en heel boos worden op die kinderen en dat uiteindelijk de inkt onzichtbaar werd.

1 like