Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Uit de hand te laten escaleren?

Daar word ik #BOOS van

2 likes

Pff die Eugenia Cooney blijft ook gewoon uploaden he, die laatste video is vreselijk. Dat dit wordt toegelaten.

1 like

En allemaal mensen in de comments die al afscheid van haar nemen omdat (die mensen in de comments zeggen dat:) het niet lang meer gaat duren
 :frowning:

Dat zeggen ze al jaren, maar ze is er nog steeds

2 likes

Ik dacht oprecht dat ze een panty droeg, maar haar benen zijn dus zo rood en dat wijst op hartfalen als ik de comments mag geloven.

O top thanks wist ik niet! Vermijd dit soort videos meestal.
Maar damn gaat dus al jaren zo door
 :open_mouth: vreselijk.

Wat jammer dat Bonnie het boek van jamie li probeert goed te praten.

14 likes

Ja vond ik ook echt niks voor haar ?!

2 likes

Ja vond ik ook jammer! Als zegt ze dat ze nog niet bij het gedeelte over seks is, dus misschien verandert haar mening nog?

Edit: ik vind het trouwens wel heel goed dat ze het boek zelf leest, en niet zomaar de mening van anderen napraat zonder het gelezen te hebben.

4 likes

Jeetje ik was haar helemaal vergeten. Arm meisje :frown:

Ik was vanmorgen toch wel teleurgesteld door Roosmarijn koster. Neerwaartste spiraal is wat mij betreft ingezet. Vorige week bij een management. Nu eerste spon. Lelijke kleding, op eerste zicht van slechte kwaliteit. En toch promoot ze het. Ik begrijp dat niet. Ik vind het zo zonde. En dat voor gratis kleding. Hoppa, doei idealen! Voelde mij tegelijk ook een zuurpruim.

16 likes

Ik zat op haar instagram te kijken, haar eerste foto was van 7 jaar terug en daar was ze al problematisch dun. Ik denk dat je, na zo veel jaar zo slecht voor jezelf zorgen, dingen nooit meer volledig kunt herstellen. Ik denk dat haar lichaam haast niet meer met voedsel om kan gaan?

Onvoorstelbaar hoe je niet gedwongen opgenomen kunt worden in zo’n conditie, laat staan dat je gewoon gezellig youtube filmpjes kunt blijven maken. Waar zijn haar ouders/familie/vrienden?

2 likes

Ja ik stond hier ook van te kijken. Ik had gehoopt dat als ze ooit spon zou doen, ze iig passende kleding zou uitzoeken.

6 likes

Ik vind haar ook zo try-hard en ook ordinair ofzo?
Zij en Sarah Rebecca doen mijn inziens echt Bonnie na maar dan nét niet. Zoals dat boodschappen introtje bij Lotte, echt why :joy::joy:

3 likes

Jammer he! Ik zocht in de reacties maar (toen) vroeg nog niemand naar. Dus ik dacht, mss gewoon onterecht van mij dat ik haar met duurzaam/bewust kopen associeer. Ik heb echt een hekel aan al die spon van goedkope (of niet eens zo goedkope maar flut-) kleding. Dus vond het ook echt jammer om dit te zien.

1 like

haha die foto, wat een lol :crazy_face::crazy_face:

6 likes

Vaak houden ze daar wel echt blijvende schade aan over. Hartproblemen, slechte botten, etc. Verschrikkelijk. Ik hoop echt dat ze goede hulp gaat krijgen.

1 like

Deze foto valt nog mee maar Ooh hier ben ik echt allergisch voor, ik heb een paar vriendinnen van vriendinnen die staan ook altijd zo op de foto met elkaar (instasselfie), met mond super wijd open alsof ze net de beste mop ooit hebben gehoord, en dan zo half omhelzend of elkaar aankijkend. Lekker popie jopie zogenaamd spontaan. Terwijl ik ze dan staan af te tellen van 3 2 1 HAHAHAH (click :camera_flash: click ondertussen)

29 likes

Ik zie dat Anna een kinder-youtubekanaal gaat beginnen? Is dat een dochter van die nieuwe vriend? Ze lijkt heel veel op hem namelijk maar wist niet of hij een dochter heeft