Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Jeetje ik was haar helemaal vergeten. Arm meisje :frown:

Ik was vanmorgen toch wel teleurgesteld door Roosmarijn koster. Neerwaartste spiraal is wat mij betreft ingezet. Vorige week bij een management. Nu eerste spon. Lelijke kleding, op eerste zicht van slechte kwaliteit. En toch promoot ze het. Ik begrijp dat niet. Ik vind het zo zonde. En dat voor gratis kleding. Hoppa, doei idealen! Voelde mij tegelijk ook een zuurpruim.

16 likes

Ik zat op haar instagram te kijken, haar eerste foto was van 7 jaar terug en daar was ze al problematisch dun. Ik denk dat je, na zo veel jaar zo slecht voor jezelf zorgen, dingen nooit meer volledig kunt herstellen. Ik denk dat haar lichaam haast niet meer met voedsel om kan gaan?

Onvoorstelbaar hoe je niet gedwongen opgenomen kunt worden in zo’n conditie, laat staan dat je gewoon gezellig youtube filmpjes kunt blijven maken. Waar zijn haar ouders/familie/vrienden?

2 likes

Ja ik stond hier ook van te kijken. Ik had gehoopt dat als ze ooit spon zou doen, ze iig passende kleding zou uitzoeken.

6 likes

Ik vind haar ook zo try-hard en ook ordinair ofzo?
Zij en Sarah Rebecca doen mijn inziens echt Bonnie na maar dan nét niet. Zoals dat boodschappen introtje bij Lotte, echt why :joy::joy:

3 likes

Jammer he! Ik zocht in de reacties maar (toen) vroeg nog niemand naar. Dus ik dacht, mss gewoon onterecht van mij dat ik haar met duurzaam/bewust kopen associeer. Ik heb echt een hekel aan al die spon van goedkope (of niet eens zo goedkope maar flut-) kleding. Dus vond het ook echt jammer om dit te zien.

1 like

haha die foto, wat een lol :crazy_face::crazy_face:

6 likes

Vaak houden ze daar wel echt blijvende schade aan over. Hartproblemen, slechte botten, etc. Verschrikkelijk. Ik hoop echt dat ze goede hulp gaat krijgen.

1 like

Deze foto valt nog mee maar Ooh hier ben ik echt allergisch voor, ik heb een paar vriendinnen van vriendinnen die staan ook altijd zo op de foto met elkaar (instasselfie), met mond super wijd open alsof ze net de beste mop ooit hebben gehoord, en dan zo half omhelzend of elkaar aankijkend. Lekker popie jopie zogenaamd spontaan. Terwijl ik ze dan staan af te tellen van 3 2 1 HAHAHAH (click :camera_flash: click ondertussen)

29 likes

Ik zie dat Anna een kinder-youtubekanaal gaat beginnen? Is dat een dochter van die nieuwe vriend? Ze lijkt heel veel op hem namelijk maar wist niet of hij een dochter heeft

Zo, die nieuwe video van Wil en Tien lijkt wel een lange reclame voor dat knijpfruit en die chips :roll_eyes:

edit: dat is het blijkbaar ook, had het niet zien staan in de beschrijving. Ik vind dat dat ook in beeld gezet hoort te worden eigenlijk.

2 likes

Hoezo lopen zij in dit godverklote koude weer MET EEN OPEN JAS EN EEN LACH OP HUN GEZICHT!!!

5 likes

Na een lange tijd weer eens een kijkje genomen op het kanaal van Charlotte Blitzblum. Een vlog van bijna een uur!??? Daar doe je toch niemand een plezier mee? Of is er hier iemand die daar de tijd voor neemt?

7 likes

Nee

1 like

Moest gelijk aan deze kraker ´jij krijgt die lach niet van mijn gezicht´ denken.

13 likes

Godver nu heb ik dit in mijn hoofd. Bedankt he!

3 likes

Precies hierom ben ik ook afgehaakt. In het begin vond ik haar stukken leuker om te kijken.

En het meest interessante uit dat uur is dat ze een boete krijgt? Oké

Dit was echt grappig :’), wat ze allemaal verzinnen wat het kan zijn. Moet zeggen dat ik zelf ook ff moest nadenken in het begin.

8 likes

Ik heb haar even op moeten zoeken, ik kende haar niet. Kan je wel zeggen dat mijn wrap met brie minder lekker smaakte. Dat kan toch niet gezond zijn?