Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Waaaauuw als je bij die foto je hand boven de rode streep legt, dan verwacht je zoiets anders achter je hand. Zelfde geldt als je je hand aan de onderkant van de rode streep legt, ziet er zo gek uit!!

Komt haar bikini uit 1830?

18 likes

Ik denk écht dat het haar misschien niet is opgevallen, want ik vind het ook niet haar stijl!!

3 likes

“Weet je wat ik denk?’, zei ze. ‘Ik denk dat jij die dieren nodig had toen het niet goed met je ging. Maar dat je ze nu niet meer nodig hebt’. Dat gaf weer nieuwe stof tot nadenken.”

Omg, wie zegt zulke dingen? “Oh ik heb ze niet meer nodig” alsof het om een object gaat.

34 likes

Wie weet ook alweer hoe het zat met dat varkentje? Die blog bestaat niet meer en als ik op haar nog wel bestaande blog zoek op Belle krijg ik alleen lelijke oorbelle(n) te zien.

1 like

Ze had dat varkentje ook echt in een opwelling gekocht en ze woonde in een appartement zonder tuin. Ze had er blijkbaar niet over nagedacht dat varkens een tuin nodig hebben en dat wroeten heel belangrijk voor ze is.

1 like

gaat dit allemaal over die gekke zweverige Suzanne?

over die dieren en dat varkentje etc?

wat een vreselijk naar mens als ik dit zo allemaal lees en die blog van haar, bah.

1 like

Er was nog iets met haar. Die Suz. Een online brief aan iemand over een ziek kindje?

5 likes

Ja dat was het inderdaad. Man man man
 ik viel toen nog net niet van mijn stoel van verbazing.

4 likes

Dafuq.

• Ik eet liever een eigen gemaakte taart die deels bestaat uit rare eetbare lipstick
  • Ik eet liever een taart die voor een deel uit dode maar eetbare insecten bestaat

0 stemmers

In veel rode lipsticks zitten luizen voor de kleur dusja opzich doe je dan beide. :stuck_out_tongue:

4 likes

Was ze toen tijdens al die ophef ineens dusdanig offline (weekendje weg oid) dat Vera het voor haar moest opknappen, om de schade voor hun site te beperken?

Ja!

Geen aanval naar jou, maar vind het grappig hoevaak deze vraag gesteld is de afgelopen dagen. En hier stonden er nog meer onder.

47 likes

Haar reactie op de bovenste comment. Daarin herhaalt ze het eig gwn :s

1 like

Nee want de inhoud doet er niet toe. Dat was immers al via e-mail uitgepraat met de betrokkenen. Dat ze dan meteen een e-mail had gestuurd in plaats van een open brief als ze het zo nodig kwijt moest :roll_eyes:

3 likes

Die meid heeft voor mij het tegenovergestelde van een gunfactor.

7 likes

Moet hier zooo om lachen. Ooit een keer stage gelopen bij een bedrijf. Dat bedrijf had een website gemaakt voor een klant (maar nog niet gevuld met de echte tekst) en toen belde de klant met de vraag waarom de website in het Latijns was.

8 likes

@fiooltjes
Maar het is toch ook Latijn? Die tekst is toch oorspronkelijk van Cicero of zo?

*oh blijkbaar niet Latijn dus. :joy:
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/114222/description-of-the-lorem-ipsum-dolor-sit-amet-text-that-appears-in-wor

2 likes