Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Zo, die nieuwe video van Wil en Tien lijkt wel een lange reclame voor dat knijpfruit en die chips :roll_eyes:

edit: dat is het blijkbaar ook, had het niet zien staan in de beschrijving. Ik vind dat dat ook in beeld gezet hoort te worden eigenlijk.

2 likes

Hoezo lopen zij in dit godverklote koude weer MET EEN OPEN JAS EN EEN LACH OP HUN GEZICHT!!!

5 likes

Na een lange tijd weer eens een kijkje genomen op het kanaal van Charlotte Blitzblum. Een vlog van bijna een uur!??? Daar doe je toch niemand een plezier mee? Of is er hier iemand die daar de tijd voor neemt?

7 likes

Nee

1 like

Moest gelijk aan deze kraker ´jij krijgt die lach niet van mijn gezicht´ denken.

13 likes

Godver nu heb ik dit in mijn hoofd. Bedankt he!

3 likes

Precies hierom ben ik ook afgehaakt. In het begin vond ik haar stukken leuker om te kijken.

En het meest interessante uit dat uur is dat ze een boete krijgt? Oké

Dit was echt grappig :’), wat ze allemaal verzinnen wat het kan zijn. Moet zeggen dat ik zelf ook ff moest nadenken in het begin.

8 likes

Ik heb haar even op moeten zoeken, ik kende haar niet. Kan je wel zeggen dat mijn wrap met brie minder lekker smaakte. Dat kan toch niet gezond zijn?

Volgens mij is het ook echt iets van de oudere generatie, want ik ken het alleen van mn opa en oma en een aantal vriendinnen hadden het vroeger thuis. Maar ik ging stuk om hun antwoorden :rofl:. Om aan te geven welk eten van jou is, om je bord mee leeg te trekken moehaha

2 likes

Ik ken dat zelf helemaal niet? We hadden er vroeger wel een die je om de buitenkant om het pak yoghurt deed, zodat er druk opstond en zo alles er uit kwam, had nooit gerealiseerd dat het super Nederlands is.

2 likes

Hahahaha mijn moeder heeft zo’n ding. Ook wel echt typisch. Ik mocht ook nooit een yoghurt/vlapak van mijn ouders uitknijpen omdat ik er teveel in liet zitten. Dan ging mijn vader altijd laten zien dat ie er nog 3 lepels uit kreeg. Nou joepie.

27 likes

ik was nog onwetender dan de mensen in de video

1 like

Wij hadden dit vroeger! Het werd ook super vaak gebruikt. Tot hij kapot ging en we niet meer dezelfde konden vinden (en andere spatels werkten minder goed). Je kan er inderdaad meestal nog verrassend veel mee meekrijgen, haha.

2 likes

En @Spaarlamp hahaha ik kwam toevallig net van de après ski maar bedankt voor nogmaals afspelen van deze tophit😍

Maar ze noemen het dus flessenlikker, maar ik heb alleen gezien dat dat idd bij kartonnen yoghurt en vlapakken werd gebruikt. Ik kan me ook niet goed voorstellen hoe dit bij een fles moet worden gebruikt. :thinking:

Hahah ja bij van die glazen flessen. Voor die pakken gebruikte mijn vader gewoon zijn brute kracht

1 like

Maar zat yoghurt bij jullie vroeger in een glazen fles? Ik ben ff confused haha

Ik dacht dat dat ding zo’n trekker was voor op de kermis. Bij van die automaten waar je een balletje moet schieten en dan muntjes van 10, 20 of 100(?) er uit krijgt en die komen dan ooit niet ver genoeg er uit geschoten dus moet je ze pakken met zo’n ‘trekker’.

3 likes