Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Hoeveel influencers hebben we al gespot op een kek Frans balkonnetje? :joy:

Maar ze is ook instagram model hè. Je moet dat niet vergelijken met jij en ik die op insta een foto posten. Zij krijgt betaalt van grote merken en poseert inderdaad. Dat gaat echt niet spontaan maar door middel van een hele shoot, meerdere outfits mee, soms zelfs van die zilveren schermen, etc.

Nou, dan zie ik alsnog liever de modellen van Zara in onmogelijke, ongeinteresseerde poses. Daar zit nog iets van leven in.

Ik vind het wel leuk maar ik vind het wel belangrijk dat mensen (vooral jonge meiden) zien wat er allemaal achter zit voor ze er een voorbeeld aan nemen of zich afvragen waarom zij er niet zo uit zien op insta.

In principe zorgt het ook wel voor ietsje meer diversiteit. Insta-modellen hoeven niet aan dezelfde maten te voldoen als gewone modellen. (Hoewel de meesten natuurlijk gewoon ‘slank en knap’ zijn, maar de maten zijn wel echt iets diverser.)

Wow wat is zij veranderd joh

Zoieso jammer dat ze dat wetenschappelijk Facebook onderzoek niet heeft gebruikt.

Ze zou wel een goede klant van de Telegraaf zijn.
Wij van wc-eend, xoxo de vleessector

Ik citeer “We maken wel eens gebruik van vlees vervangers, Ro en en de meiden, maar dan eten wij alsnog daarnaast vlees erbij” hahaha sorry hoor maar zij lijkt af en toe zo compleet achterlijk

Wie is wij dan? :sweat_smile: Zichzelf en haar alterego? Het leest heel raar haha.

Nou ik heb zoieso mijn vlees nodig :sob:

Hahaha balletje gehakt met een balletje gehackt :joy:

Dus dan eet je vlees + een vleesvervanger erbij? Ik kan ook wel goed vreten, maar is dit niet een beetje overdaad vraag ik me af.

Nee maar ik bedoel dat die video als clickbait titel heeft: ik ging naar een club en wat er toen gebeurde?!!

Ja nu wil ik het weten ook :smiley:

Wie biedt?

Ik moet eerst nog even een lesje Nederland in beweging doen, anders scheur ik al mn spieren.

Ik ga wel even twerken, ze kunnen nog wel een aardbeving in Groningen gebruiken.

ik vond het dans stukje van willemijn juist wel leuk! who cares of je kan dansen en wat anderen er van vinden, en of je het filmt of niet. love alle dansers

Volgens mij is dat dans stukje ook geïnspireerd op Bodyposipanda, die danst ook vaak maar dan in beha/bikini en dat is dan als inspiratie om van je lichaam te houden. Ze danst zelfs op hetzelfde liedje.

Naja, ze moet het helemaal zelf weten. Kan me gewoon niet voorstellen dat ik mn telefoon ergens neerzet, op het recordknopje druk en iedereen laat meegenieten van mijn dans’kunsten’ (je ziet vooral al mijn rollen dansen, de rest staat eigenlijk stil)
Vind het een bijzonder iets. Fijn dat je van jezelf houdt, maar snap de reden om dít dan te doen niet zo.

Gaat Noor nog om met de Klibanksy clan?

Ik denk hetzelfde, fijn dat je even wilt dansen. Dat doet iedereen vast wel eens als er een leuk liedje te horen is. (Ik in ieder geval wel) Maar niet dat je dan denkt, ik zet de camera neer, zet een muziekje op en ga dan dansen. Want dit is dus juist het omgekeerde. Maar dat zal wel een vlogger/influencer ding zijn dat wij als zure kantoortrutten niet begrijpen.