Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ja ik denk dat ze met de operatie na haar bevalling gelijk dr tetten heeft gevuld.

2 likes

Denk het niet eigenlijk. Ze is altijd nogal open over haar ingrepen. Van zwanger zijn krijg je toch vaak grotere borsten? Push up bh erbij en ze zien er zo uit.

4 likes

Ik deed altijd 45 minuten over 12km naar de middelbare school :flushed: was 5 jaar lang en ook door platteland maar ik was gewoon geen snelle fietser haha

2 likes

Lol ik herken iemand in Bram In De Buurt.

Youtube gaf dit filmpje net als aanbeveling en ik kon alleen maar lachen om haar reactie op dad sneakers. Wat is er gebeurd in deze maatschappij waardoor zulke ontzettend opgespoten lippen een ding zijn. :stuck_out_tongue:

Sowieso erg spraakmakend.

8 likes

Diana neemt ook een stagiaire :joy::joy:

4 likes

Dat valt volgens mij wel mee hoor

Hoezo weet je zo zeker dat het een goed lopende lijn is?

Oh ik zie het juist altijd in de sale liggen, zelfs nog iets van de vorige collectie, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar volgens mij is het enige intensieve wat zij daar voor doet die doodles maken aangezien ze een heel team achter zich heeft. Snap gewoon eeeecht niet dat zij een stagiaire kan gebruiken en dat iemand daar voldoening uit kan halen. Snuffelstage ofzo kan ik wel begrijpen hoor, van meiden die fan van haar zijn

2 likes

Media en communicatie?

Wat heb jij liever? (Duur en $$ even veel)

• Een eigen stationarylijn bij de Kruidvat waar jij de look en feel voor bepaalt.
  • Het boegbeeld zijn voor een reclame-uitingen van de Etos

0 stemmers

Ja ik weet het niet hoor, ik gokte maar iets.

Sinds Jill zoenend met haar stagiair op de foto staat, neem ik dat hele stagiair - youtuber gebeuren niet heel serieus.

53 likes

Sowieso youtubers die vrienden als stagiaires nemen, vraag me af hoeveel je dan leert en hoeveel waardevolle kritiek je krijgt of dat je alleen maar chillt samen :sweat_smile:

5 likes

Moet altijd een beetje lachen als Youtubers dan hbo/wo niveau vragen voor een stage. Welke opleiding keurt dat goed???

56 likes

een opleiding was toch niet meer van deze tijd?! :rofl:

5 likes

Ja dat vinden ze van zichzelf. Dat zij geen opleiding nodig hebben. Maar hun personeel uiteraard wel!

2 likes

Ohja trouwens

1 APRIL

49 likes

deed echt pijn.

saaiste forumdag ever.

20 likes

Waardeer je het nu extra :two_hearts:

7 likes