Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Moest ineens aan Eugenia Cooney denken, vraag me af hoe het met haar gaat.

De benefits is denk ik de gratis vibo.

3 likes

Ik zie net dat op insta dat Diana een boek heeft geschreven, weet niet of dat al bekend was, maar het heet offline. Vind dat dus best een gekke titel voor een blogger/youtuber/influencer. Het gaat overigens over “creatieve lifehacks, lijstjes en lievelingsprojecten”.

2 likes

:flushed: volgens mij is haar gezicht zo volgespoten dat het niet meer mogelijk is om actief te articuleren!

3 likes

Ik erger me (biecht) zo erg dat Noor van lieve sympathieke uitstraling, naar ontzettend bitchy is veranderd. Ik snap er ook niet zoveel van, wel dat haar gezicht lijkt ingevallen, haar haren zijn doodgeblondeerd en ze wat ouder is geworden
 maar dan nog. I mean, kijk nou!

19 likes

Grappig dit heb ik eerder gelezen, persoonlijk vind ik Noor sowieso geen sympathieke uitstraling hebben. Ik denk dat dat komt doordat ze wat harde gelaatstrekken heeft.

9 likes

Is het de bedoeling dat ik hier verschil moet zien tussen bitchy en sympathiek? Ik zie alleen bitchy tbh.

18 likes

Waarom zijn er al 2 dagen geen vlogs van Enzo en waarom is hij niet actief op social media? I’m worried

3 likes

Aan het zingen met Dionne!

4 likes

Suz(anne), die van VersusA, is zwanger, zie ik net op Instagram voorbij komen!

19 likes

Vraag me niet waarom, maar ik heb haar blogpost gelezen. En dit stuk maakt me nogal kwaad merk ik:

“ Het voelt alsof het allemaal zo heeft moeten zijn. Medici zeggen: ‘Het was een toevalstreffer’. Maar ik geloof niet in toeval. Ik geloof dat het de bedoeling is dat Bas en ik nu samen ouders zijn van dit nieuwe leven. Ik geloof dat er een ziel is die ons als ouders heeft gekozen, omdat wij expert zijn in waarin die ziel te groeien heeft. Met dank aan Louise Hay, die dat zo mooi formuleert in haar boek Je kunt je leven helen.

Wat ik ook bijzonder vind, is dat ik natuurlijk geen controle had en heb over deze zwangerschap, maar er wel van overtuigd ben dat ik ‘m – niet alleen fysiek – zelf heb gemanifesteerd. Dit verhaal illustreert voor mij zó mooi hoe de Wet van Aantrekking werkt. Ik heb de intentie gezet dat ik op een dag zwanger wil worden, maar was echt nog helemaal niet bezig met ‘hoe’ of ‘wanneer’. Natuurlijk heb ik actief gewerkt aan het verbeteren van mijn cyclus, maar ik kon het steeds ook erg goed loslaten.”

7 likes

Wat een
verhaal. Zo zweverig ook.

23 likes

Ja. Heel heftig voor haar met die PCOS enzo maar kom alsjeblieft niet aan met dat “zelf manifesteren” en “dit is de bedoeling” gezeik.

14 likes

Ja precies. Wet van Aantrekking hù
 ze moeten die zwangerschap gewoon beter manifesteren (?)

2 likes

Precies. Hetzelfde is als vrouwen zeggen dat er er geen betere doel in het leven is als moeder zijn.

1 like

Wat een kutverhaal.

78 likes

Love wanneer je straight to the point bent

19 likes

Niemand heeft meer wijsheid over zwanger worden dan de vrouwen die het met Ă©Ă©n keer neuken gelukt is of de vrouwen die er nog niet mee bezig zijn maar wel heel goed weten hoe het moet. Je moet gewoon de INTENTIE ZETTEN!!!

62 likes

Je hebt gelijk, ik voel meteen mijn eileiders verschrompelen. WAAROM HEB IK NIET NAAR HET INTERNET GELUISTERD

14 likes

Jeetje in April je relatie van 8,5jr eindigen, Juni nieuwe relatie, December samenwonen &zwanger raken. Heftig
 En pas 25


12 likes