Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik vraag me vooral af waarom ze denkt dat men behoefte heeft dit te zien.

Ik vind dat zij altijd zo uit de hoogte doet als ze iets anders doet dan anderen. “Wie doet dat nou, geen vlees eten??? Zeker alleen mensen die zowiezo biologisch eten en milieubewust leven” Dat negatieve en op ‘zulke’ mensen neer kijken bah. Stoer hoor meid dat jij en je gezin jullie nergens iets van aantrekken en vlees eten voor 4 gezinnen bij elkaar. Duimpje omhoog! Prima als het je niets interesseert maar laat het dan ook gewoon. Altijd als zij een vleesvervanger eet dan staat er wel een dikke disclaimer bij dat ze echt geen vega is hoowwrrr. Alsof ze zich schaamt omdat ze misschien van haar geloof af zou stappen? Heb echt het idee dat ze zichzelf enorm voor de gek aan het houden is. Typisch…

Ik heb laatst tegen een collega “jemig wat ben jij een zure kantoortrut” gezegd toen ze overdreven zat te klagen. Ze snapte het niet. Ze zit in ieder geval niet in de krabbenmand of op het forum. :woman_shrugging:t3:

Had zure kantoortrut nog nooit buiten het forum gebruikt en ineens floepte het er uit. :joy:

Omdat al die moekes die haar helemaal hilarisch vinden dat leuk vinden om te zien

Die vriend/man van haar vind ik altijd zo’n blote billen gezicht hebben. Zo’n gladde bal. Beetje een baardje zou hem denk ik een stuk beter staan.

Wat een vleesshaming hier :stuck_out_tongue:

Wow ben benieuwd hoe ze dit gaan doen, ik zie Mo nou niet echt naar Zuid-Afrika verhuizen eigenlijk? Of heen en weer reizen zoals in Noorwegen toen maar met een baby is dat ook niet echt praktisch

Ze zullen niet verhuizen, dit is het nationale team, zoals hier Oranje. Je hoeft er niet voor te verhuizen alleen wordt je opgeroepen om daar te trainen en de wedstrijden te doen, hij blijft gewoon bij Sparta.

Dit is alleen voor het nationale team! Hij blijft dus gewoon bij Sparta, en zal heen en weer vliegen voor trainingen + wedstrijden maar dat is stukken minder frequent dan competitie spelen

Ahhhhh oké!! Bedankt voor de snelle antwoorden!

Sorry ik ken helemaal niks van voetbal zoals je ziet :joy:

Ik vond Monica wel ontzettend leuk hierover in de vlog, zo blij voor Lars. Echt heel liefdevol en leuk om te zien

Ja schattig, maar het is natuurlijk ook wel bijzonder dat hij die kans krijgt. Heeft hij niet pas sinds een paar jaar de zuid Afrikaanse nationaliteit gekregen? Omdat z’n vader er is geboren. Overigens dat gele haar van Lars in de vlog :sleepy:.

Haha half om half gehakt/gehackt

Ik heb het bevallingsverhaal van Josh V gekeken, heftig voor haar & haar geliefden. Ik vind het wel gek dat er zo veel dingen gemist werden. Eerst de blaasontsteking die nierbekkenontsteking werd (een zwangere vrouw is gevoelig voor blaasontsteking, hoezo werd dat niet even gecheckt?), daarna laten ze haar naar huis gaan terwijl ze nog een blaaskatheter heeft en de helft van haar bloed heeft verloren? Hè? En altijd die stoerdoenerij over meteen op de been zijn, veel kraamvisite uitnodigen en geen dutjes doen. Dat is niet stoer, dat is gewoon achterlijk. :slightly_smiling_face: Gelukkig is alles goed gekomen en ziet ze achteraf ook in dat ze sommige dingen niet zo handig had ingeschat.

Heel vaag maar hier dit vroeg ik me dus ook af vanochtend. Je ziet ze nooit meer.

Ze had beter een paar maanden later een babyborrel kunnen doen. Schijnt ook helemaal hip te zijn na de genderrevealparty en de babyshower.

Ik dacht eraan toen ik de vlog van Olivia’s verjaardag keek. De dochters waren er niet, terwijl ze best vaak met elkaar gingen spelen. Ze zijn van logeerpartijtjes en vakanties met elkaar complete afwezigheid gegaan!

Ja maar echt! Heb bijna de neiging om ze een zilvershampoo en conditioner op te sturen vanuit mijn werk :see_no_evil:

Het doet me denken aan van die jongens met sterk afro haar die het dan gaan blonderen en het dan kanariegeel wordt. Zo lellik.

Ik mis eigenlijk wel de vlogs van Matthijs Geuze.