Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Als ze bij mij stage willen lopen moeten ze toch minstens een phd hebben hoor. Mijn katten zoeken wel gediplomeerd personeel om de kattenbakken te laten uitscheppen.

24 likes

Als je Anna Nooshin niet bent, kan dat @Flamoes helemaal niets schelen hoe die van jou eruit zien.

image

13 likes

2 april

11 likes

Sowieso bedrijven/vloggers die een oproep doen voor stagiaires, kennelijk heb je gewoon arbeidskrachten nodig en wil je dat gratis laten doen. stagiair zou in principe boventallig moeten zijn en niet dat een bedrijf er naar op zoek is.

30 likes

Amen!

1 like

Nou gooi ze op tafel meit

2 likes

Ik blijf het gek vinden dan Jipp Heldoorn 3 jaar jonger is en getrouwd is en 3 kinderen + koophuis heeft

16 likes

Ik troost me altijd door mezelf er aan te herinneren waar haar huis staat en dat ik haar leven voor geen goud zou willen.

(Ik vind dat ze het mega goed doet en ze is sowieso 10x volwassener dan ik dus dat heb ik dan even nodig. Behalve dat ze haar kinderen vlogt ofc. maar dat heeft niks met volwassenheid te maken want oudere mommyvloggers doen dat helaas ook.)

1 like

De universiteit van het leven

Waar staat haar huis dan?

GEINTJE

38 likes

Hahaha als je haar volgt benoemt ze vaak genoeg waar ze woont.

Ik bedoel daar verder niks lelijks mee hoor maar ik merk dat ik vaak jaloers op haar ben vanwege haar ‘succes op jonge leeftijd’ en dat ik dan maar denk: ‘Nee Flamoes je wilt dit niet, je wil gewoon een huis kopen.’

Wow zij ziet er gelijk 20 jaar ouder uit

Je bent een extravert als je energie krijgt als je word omringt door mensen. En een introvert als het je energie kost. Hoe veel je ook op social media post je bent toch in je eentje tegen een camera aan t lullen.

24 likes

Het is inderdaad net alsof ze op een dode ezel is gaan liggen.

26 likes

Doodgeknuffeld

22 likes

Ik kijk de week Voor van Martine en daarin verwijst ze naar de kappersvlog als ‘dag achter de schermen’ omdat ze geshopt hebben. Ligt het aan mij of is dat raar? Dat is toch geen dag achter de schermen maar een vrije dag?

2 likes

Ok nu kan ik niet meer naar die foto kijken zonder te lachen.

1 like

Oké vlog afgezet, ik kan hier echt niet meer naar kijken. Wat een dom gelul in de ruimte. Als dit de invulling van je week is, hoe kan je dan zeggen dat je een drukke powervrouw bent? (Autocorrect maakte er poetsvrouw van :smile:)

1 like

En wat als je alleen energie krijgt van bepaalde mensen?

Echt typisch wel om een foto te kiezen waar jij leuk opstaat maar de ander alsof hij dood is.

34 likes

She learned from the best (wil)

8 likes