Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Hoop dat er niets aan de hand is inderdaad… Hij upload altijd toch?

Je moet het niet graag genoeg willen, je moet het LOSLATEN!

2 likes

Ja en op Instagram is hij ook al 2 dagen niet : (

Ja en je moet een visionboard maken natuurlijk. Je wens moet wel duidelijk en concreet gevisualiseerd anders kan het universum er niets mee.

Ik begrijp nu wel waarom ik jaren geleden een miskraam kreeg. Was gewoon een verdwaalde ziel. Ik had de juiste expertise niet in huis.

11 likes

Stephanie Broek heeft eindelijk weer een nieuwe video, is het gewoon 10 minuten sloggi onderbroeken spon :roll_eyes: echt zo jammer dat ze dit overduidelijk alleen heeft gefilmd voor de :moneybag::moneybag::moneybag:

2 likes

Misschien niet helemaal toepasselijk, mijn like. Die like is voor je humor en niet voor de inhoud van je berichtje. Maar dat begrijp je hopelijk! :kissing_heart:

2 likes

Mijn berichtje was ook luchtig bedoeld hoor.

Zie nu dat haar ex ook al vader wordt en 23wkn is.

2 likes

Ik weet niet wat the fuck Sylvia verkoopt maar als ik klant bij haar was dan zou ik niet per se staan te wachten op een prijsverhoging van € 600 naar € 5.000 :joy:

21 likes

Link en Don zijn broers???

Sowieso Louise Hay…:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:
Dat soort prietpraat kan ik echt niet serieus nemen. #cringe

Ik vraag me dus altijd af wie de mensen zijn die dit soort bedrijven inhuren. Misschien ben ik heel sceptisch tegenover mijn leeftijdsgenoten, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een overduidelijke junior zou inhuren om mijn bedrijf te laten groeien. Uitzonderingen daargelaten sta je in mijn ogen op je 25ste carrieretechnisch nog helemaal niet op de plek om mensen serieus te adviseren. Vooral als je nooit gestudeerd hebt en eigenlijk nog geen twee jaar geleden je “succesmodel” gevonden hebt

18 likes

Dat is een grapje hahah

Ik kots echt in mijn hart door dit zweverige kutverhaal #wetvanaantrekking

9 likes

Ik kan bij Suzanne alleen nog maar denken aan dat varkentje.

30 likes

Huh de jongen waar Suz eerst een relatie mee had heette toch ook Bas?

3 likes

Ja :joy::joy:

2 likes

Haha ik ging haar nieuwe vriend zoeken en toen kwam ik op de instagram van haar ex. Zijn vriendin is nu ook al zwanger.

4 likes

Ik vind dit wel heel kort door de bocht hoor. Wat weet jij nou van de relatie die zij met haar vriend heeft?

10 likes

Ja tenzij je het al jaren probeert want dan moet je het juist loslaten en dan gebeurt het ineens. :tired_face:

(Een vriendin van heeft moeite met zwanger worden en zit in een ivf traject. Altijd als ik met haar ben en er zijn ook anderen die ze kent krijgt ze wel van iemand ongevraagd advies. Te dom voor woorden.)