In de stad sta je de helft van de tijd voor een stoplicht te wachten, dat kan echt een groot verschil maken. Ik fiets namelijk in 20-25 minuten 6 km naar werk, maar wel met twaalf stoplichten ofzo. En vroeger naar school in 45min 20km door de polder, dat scheelt zo veel.
Haha dat is meer iets voor Wil ja.
Ik denk niet dat je die vergelijking gemakkelijk kunt maken. Zo doe ik 25 - 30 minuten over 7,5 km (in de stad) en ik word vrijwel alleen ingehaald door ebikes en racefietsen. Weer speelt namelijk ook een rol, hoe lang je al fietst, etc etc
Inderdaad. En die tweede foto, ff checken of ze nog wat deo bij moet spuiten?
Daarom ook mijn laatste zin
Hallo da’s wel een superzware werkdag content maken voor jullie hoor!!!
Ik word elke keer zo agressief als Bonnie weer random spullen een naam geeft. Gister met die fiets van Nick en vandaag weer op insta over of je buurtkatten een naam geeft. Het slaat nergens op dat ik me er zo over opwind haha maar het irriteert me zo erg. Iemand hier die dit ook doet en me kan uitleggen waarom je dit doet? Ik wil het graag begrijpen
Misschien moet Martine ook een stagiaire nemen
Om de krabbenmanden te vullen?
Ze heeft al een personal assistant.
Wat trouwens impliceert dat ze die werknemer gewoon betalen, en dat siert Wil&Tien! (mag ook wel eens gezegd worden)
ik had geen idee ik volg hen niet
Ja als ik dit zo lees vind ik het helemaal niet gek of irritant haha. Misschien is het de overkill in de vlogs. Maar ik ga zeker proberen om me er niet meer aan te irriteren.
Haha
TOETEREN???
Onpopulaire mening mss maar ik heb bij die vriend van aimee echt een beetje zo’n creep vibe. Net als met die koen van darcy.
Anna krijgt een kanaal voor de “jongere bezoeker”, genaamd nooshies, met allemaal geanimeerde video’s. Ben heel benieuwd! Leuk dat ze ook zoiets gaat doen.
Ik heb net de eerste video (met Famke Louise) bekeken. Het geluid is ontzettend slecht maar Anna geeft aan dat dit een foutje is en dat ze daar zelf ook van baalt.
Vraag me wel af wie de doelgroep is voor dit soort video’s. Het lijkt me niet heel interessant voor 12+ maar jongere meiden kennen Famke weer niet lijkt mij (of vergis ik me daarin?).
Echt? Ik vind hem juist leuk en sympathiek overkomen.
Ik vind hem juist heel leuk!