Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ben ik weer!

jaaaaa love haar!

Echt sommige comments die Joyce en Scarlet krijgen…
MamaLinda ‏ @ WitteLindade

Kindjes horen een papa en mama te hebben. Dit is niet oké. Joyce is de echte mama. Scarlet is gewoon een bijproduct.

Nou nou nou wat een ontzettend pijnlijke commentaren. Ik geef gewoon aan hoe ik hierin sta. Ik geloof hier niet in. Ik zie gewoon het verschil in het licht van de ogen van Joyce als zij naar Hunter kijkt en de ‘ik probeer mama te zijn maar voel het niet’ blik van Scarlet. Sorry!

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Dat ze het haar toetsenbord uit weet te krijgen… Wat een bizar bekrompen wereldbeeld heb je dan zeg 🤷

wauw WAT. Hoe kunnen mensen nu nog steeds zo freaking kortzichtig zijn!?

Mijn naamgenoot komt regelrecht uit 1893

dit is een grapje toch

Ik hoopte het, maar het is enkel dit.

Ik moest hier letterlijk van kokhalzen.

WTF

Kan toch niet serieus zijn zoiets?

Echt, whatever, moet ze lekker vinden. Maar houd je muil op het internet.

“dat een goede mama”. Mijt, je bent een moeder, je kinderen noemen je mama. Maar goed, ook met dat pro-homescholing. Of het een een relrefo of fake as fuck.

Is dit geen satire?

Denk het wel nu ik dan aanrecht statement lees :'D

ik heb geen twitter dus kan helaas verder niet lezen, was wel erg benieuwd wat ze nog meer te vertellen had :sweat_smile:

hahaha exorcist praktijken

Je kan het account ook gewoon invullen achter twitter.com, maar het zijn er maar 30 ofzo

Iemand plaatste hier laatst over lily like dat ze haar visa niet heeft gekregen en dus terug moet. Zei ze ook iets over haar vriend? Sorry ik heb steeds geen kans om de video met geluid te bekijken maar ben wel benieuwd.