Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Stephanie Onderbroek :money_mouth_face:

4 likes

Ja I know. Als je zwanger probeert te worden springen er ineens uit alle bosjes experts. Vorige week nog wist iemand me te vertellen dat ‘stress niet goed is voor zwanger worden’. Had ik nog geen moment aan gedacht!!!

17 likes

Ayeeeeee ENZO IS ALIVE

5 likes

Wat een opluchting, nu kunnen we allemaal fijn gaan slapen

7 likes

Ik vraag me af wat dat boekwerk van een verhaal over zwanger worden doet op haar professionele website als businesscoach. Als ik haar niet zou kennen en oprecht opzoek was naar een businesscoach dan zou ik dit heel raar vinden. Een tikkeltje ongemakkelijk ook met die persoonlijke foto’s.

13 likes

Wat een ontiegelijk rotartikel zeg. Heb ‘m helemaal gelezen omdat ik benieuwd was welke stap in de medische molen bij haar leidde tot een zwangerschap, heeft ze die helemaal niet hoeven doen! Niet dat ik haar dat gun, maar ik vind dat ze alles nogal groots aankondigt terwijl in werkelijkheid was het na één keer raak.

Merk wel dat zulke woorden (als die quotes hierboven) me als vrouw met een grote kinderwens én PCOS wel verdrietig maken. Alsof het ons dan niet gegund is. Onzin, I know.

9 likes

Herkenbaar. Ik vond het haast een beetje van dat het onze eigen schuld is dat we niet zwanger worden.

Ik heb bij haar sowieso heel sterk de vraag wat zij eigenlijk voor inzichten te bieden heeft, ik ben er stiekem nieuwsgierig naar. Ik vind haar typisch zo iemand die aandacht vraagt met catchy en clickbaitachtige zinnen als ‘verhoog nu je omzet naar 100000 euro per jaar’. Daarnaast gooit ze met nog wat kreten als law of attraction en maak je dromen nu werkelijk, etc. Lijkt me totaal niet realistisch en een hoop gebakken lucht.

Edit: en met dit verhaal over haar zwangerschap krijg ik geen positiever beeld van haar.

8 likes

furtjuh koopt tijdens zn abc challenge eventjes sochtends een retour ticket naar berlijn. 900 euro voor twee vluchten op dezelfde dag. wat-de-fuck

1 like

Ja dit dacht ik dus ook?? Ff op en neer want is leuk voor de video. Maak er dan op z’n minst een paar dagen weg van of ga gewoon naar Schiphol en film een fucking vliegtuig.

idd ben helemaal in shock hiervan, dacht ook leuk vanaf nu blijft ie eventjes in berlijn, vliegt ie 2 uur later weer terug!!! en al die kinders die t grappig vinden natuurlijk…

Pfff ik heb dat stuk van Suzanne gelezen wat een bullshit. Os de volgende stap dat ze zwangerschapscoach gaat worden? ‘De tien gouden tips om zwanger te worden! 1. Heb seks. 2. Zet een intentie. 3. Ben er niet te veel mee bezig. …’
Waarom je dit zou delen op je bedrijfswebsite is me echt een raadsel.

5 likes

Jeetje. Ik ken iemand die op 1 dag heen en weer vloog naar Rome om ijs te eten (:roll_eyes:), maar dat is járen geleden. Ik dacht dat we ondertussen al wel genoeg bewustwording hadden dat vliegen niet goed is voor het milieu. En ik verwacht niet dat niemand meer gaat vliegen (ik heb zelf ook enorm veel vliegkilometers), maar er iets meer stil bij staan mag wel, zeker als je zoveel volgers en invloed hebt. Denk ik dan.

5 likes

Ik keek wel eens haar vlogs maar ik kon dat kleine dode staartje (aka rat) niet meer aanzien. :face_vomiting:

Rondom die law of attraction is een heel wereldje aan businesscoaches ontstaan en persoonlijke info delen hoort daar een beetje bij, dus ik denk dat het haar doelgroep helemaal niet stoort dat ze dit deelt. Ons geeft het echt een wtf-gevoel maar het komt niet volledig uit de lucht vallen, haha.

(Bekend voorbeeld is trouwens de (volgens mij megasuccesvolle) https://sovschoice.com/, zij presenteert zich op haar website zelfs als Sophie & Rose, waarbij Rose dan haar ‘source energy’ is. “Eind 2017 ontmoette ik mijn source energy Rose. Rose is wie ik werkelijk ben, samen met mijn fysieke Zijn en Mind.”)

7 likes

Exact. Rose is het innerlijke deel van haar dat in contact staat met ‘het universele’.

De wat minder zweverige verwoording zou denk ik zijn dat ze heeft ontdekt wie ze echt vanbinnen is.

2 likes

:rofl:

Haha die vlog van Bonnie. Ze gaat naar Veed met Lisa en Alwin en 's avonds ziet ze Nick weer na een paar dagen, maar ze gaan eerst nog met zijn allen eten. Even later zitten Bonnie en Nick samen onder een kleedje op de bank en Alwin is blijven plakken. Vraag me af of Bonnie daar blij mee was.

6 likes

Herman kan niet, dat is al een cake.

7 likes

Hahahah ik ben bij precies dat moment en dacht hetzelfde :rofl::rofl::rofl:

1 like