Ik zie op YouTube dat Co (with the flow) 5000 meer abonnees heeft dan de Huismuts, bizar hoe snel zij is gegroeid!
Ik vind dit leuk. En denk dat de Huismuts dit stiekem niet leuk vind.
Dee is ook begonnen met weekvloggenâŠ
Maar zij is ook gewoon veel leuker
Oh zo leuk! Kan iemand hem ook even langs deze verliefde juf sturen???
Ik dacht dat vloggen niet haar ding was en zij zich prettiger voelde bij Instagram. Voor mij is het weer iemand die bekend wil blijven en dus gaat vloggen.
Ahhh zo leuk. Ik moet op 9:40 ook echt lachen dat die hele klas zo in koor terugroept:
âDeed ie het goed?â
âJAAAAAâ
âHebben jullie veel geleerd over Enzo Knol?â
âJAAAAAâ
âHoe oud ben ik?â
âVIJFENTWINTIGâ
Maar ook wow wat een impact maakt die dude op een generatie kinderen. Ik kan me bijna niet herinneren dat wij als kinderen zo collectief iets/iemand leuk vonden? Misschien de Spice Girls?
Ik wel hoor! Op de basischool was iedereen fan van Spice Girls, Britney Spears en Backstreet Boys!
Die blik van die voorbijgangerâŠzou ik kunnen zijnđ€Ł
Dee als vervanger van Bram!!??! Ik hoop niet dat we dan een âDee in de buurtâ krijgen volgende week.
Enzo is altijd zo lief. Ik vind hem echt een schatje. Vooral voor zijn jonge fans is hij altijd zo goed en lief.
Leuk! Filmpje nog niet gezien maar ik vind Dee een leuke vrouw om te volgen dus ben wel benieuwd naar haar vlogs. Ze heeft in ieder geval gezien bij Enzo hoe het moet.
Ik weet dus echt niets van haar behalve dat ze met Enzo was en RECHTEN studeerde.
(Ik dus zelf ook maar op de een of andere manier moeten rechtenstudenten dat altijd laten weten. Zoals ik dus eigenlijk.)
https://i.pinimg.com/236x/56/33/da/5633da925fb3a1642065cceb0a474082--law-quotes-lawyer-jokes.jpg
https://i.pinimg.com/originals/a8/f2/4a/a8f24ab503c21967ea2b67a41d6ea8ab.jpg
Hahaha precies dit is ook alles wat ik weet van haar. Hbo-rechten was het toch? (Nee dat maakt inderdaad niet uit weet nog dat daar een hele discussie over ontstond op EGF) Ik was al benieuwd of ze daar nog mee bezig was of niet.
Ze heeft een jaar vertraging door die reis naar Zuid-Afrika. Als ze er nog mee door gaat moet ze in september weer beginnen.
Ja klopt, ik weet wel dat het advocatenkantoor waar ik nu werk niks met vloggers heeft haha. Zal er denk ik ook wel een beetje vanaf hangen waar ze stage wil lopen. Bij een gemeente ofzo kan ik mij voorstellen dat ze het nog niet zo erg vinden. Maar ik zou het zelf niet doen nee.
Die vriendin van Dave Roelvink (lol dat ik dit weet) is ook een soort van influencer en en plaatst soms ook fotoâs dat ik denk hmm dat zou ik zelf niet doen, maar ze doet ondertussen wel de advocaten opleiding en die kan ze betalen door der spon op instagram haha.
Ze doet bij Slam! De a vvond show.
Huh ze werkt niet bij een kantoor maar ze betaalt dat zelf?
Ze werkt wel bij een kantoor, maar dat is een kantoor van een advocaat die kan dat niet betalen dus betaalt ze het zelf.
Wow heftig. Wel mega respect.