Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

En als je dan nog niet bent omgevallen, neem dan een shotje telkens wanneer Serena “urban decay” zegt :joy:

Wat een kutwijf.

54
Wat slordig die tekst op de achterkant van het boek van Diana, hopelijk is hij nog niet gedrukt :’)

Dit is een grap toch? Misplaatste grap hoor, maar dit kan toch niet?

Ik denk ook dat dit een troll is

Oei, slordig ja. En vaag dat koffieliefhebber in het rijtje staat, alsof het bij die twee andere beroepen hoort :’)

Ja toch? Vooral die aanrecht opmerking.
Die maakte mijn geschiedenisleraar tien jaar geleden en hij kreeg echt de HELE klas over zich heen. Was bijna zielig. Die arme man :rofl: Denk dat hij er nog nachtmerries van heeft.

Over Serena gesproken, dat nieuwe schema houdt ze ook goed vol :+1:

1x per half jaar posten? Of tegenwoordig vaker?

Nee volgens mij niet!

Haha wel ietsje vaker dan dat. Maar een tijdje geleden had ze een heel schema bedacht en helemaal uitgelegd op haar blog in een lap tekst. Alleen heeft ze zich er al vanaf dat het in zou gaan nooit aan gehouden. Is natuurlijk ook best lastig om naast al dat spon binnen harken ook nog een schema te moeten volgen.

Mocht je trouwens nog niet dronken zijn naar aanleiding van wat @Appelstroop hierboven postte dan kun je nog een poging doen met het woord boefje dat wel in zo ongeveer iedere instalab voorbij komt.

ja en ze tweet ook ‘vlegel’ op een gegeven moment, echt een trollwoord

Wow… ik schrik hier zo van?! Misschien naïef van me maar ik kan me gewoon helemaal niet voorstellen waarom je zoiets zou denken, laat staan schrijven! Ongelofelijk…

Weet niet in hoeverre mensen hier de Britse youtubers volgen, maar Tanya Burr en Jim Chapman gaan scheiden.

Wat jammer! Ik volgde hun vroeger wel en had het idee dat zij forever bij elkaar zouden blijven. Helaas :frowning:

wooooooow

Wauw, ik volg ze al heel lang niet meer maar zij leken zo’n stel dat nooit uit elkaar zou gaan. Vraag me af of de verandering van Tanya hier aan bij heeft gedragen.

Oh wait! Jim is vrijgezel. BRB, ben ff naar Londen

Eerste wat ik ook dacht ja.

Ah ik vond al dat ze zo weinig deelden met / over de ander de laatste maanden. Jammer, dacht destijds echt dat zij noooooit uit elkaar zouden gaan. Vond ze zo leuk samen.

Verklaart die cover foto /interview wel met de familie Chapman laatst. Vond 't al zo vreemd dst iedereeen erop stond behalve Tanya.

1 van de pixiwoo zusjes gaf vorig jaar al een sneer naar een kijker, na de vraag waar Tanya was. Geloof dat 't antwoord zoiets was van I don’t know ask her!