Ik heb er 1 van Ikea. Vandaag nog gebruikt want ik wil altijd alles uit mn blender hebben.
nu zie ik dit ook voor me
love die yoghurt
ja een flessenlikker, ze hebben ook goede bij de dille en kamille, voor glazen potten appelmoes enzo . (snap wel dat dit typisch Nederlands is)
Volgens mij verkopen ze ze niet meer. Ik zou die van de hema een paar posts omhoog nemen.
Oh my, die flessenlikker is echt een heel nieuw concept voor mij.
Echt nooooit eerder gezien of van gehoord. Van mān ouders niet verwonderlijk aangezien die ook geen pakken leegduwen, maar ik had wel een heel zuinige/krenterige oma dus ik vind dat ik dit eigenlijk wel had moeten kennen.
Nou nou, wat een dolle boel weer met die 2
Die kop
O mijn God. Ik heb die conspiracy theories van Shane dawson gekeken en gister belde ik mijn zus, en ik hoorde mān nichtje zeggen voordat ze opnam: ātante Kaarsgeur belt mamaā en toen een beetje zacht gerommel en toen nam ze op. Zij had mān zus dār telefoon om YouTube te kijken, maar had nog niet opgenomen! Hebben beide iPhone. Wtffffffff.
Laura Brijde gaat ook een boek schrijven. Ze zegt nog niet waarover.
Ja, dat! In die video bellen 2 mensen elkaar en al voor ze opnamen hoorde degene die belde al degene aan de andere kant. En nu heb ik āt ook meegemaakt: je hoort dus iemand al praten seconden vóór diegene opneemt.
Was het niet zoiets? Of belde je echt alleen maar naar je zus?
https://www.iculture.nl/nieuws/apple-oplossing-facetime-bug-volgende-week/
Nee, echt alleen āgewoonā bellen. Check even de laatste video van Shane Dawson, het is meteen helemaal aan het begin!
Ik gok iets omtrent de naaktfotoās.
Volgens mij bedoel jij Laura Ponticorvo?
Oja shit haha, verkeerd gelezen.
Ik denk dat ik de āoudeā Willemijn en Martine net zo mis als Mattie en Wietse. Echt een rouwproces.
Leuk voor haar maar dan skip ik voortaan haar vlogs. Word moe van dat 13-jarige gedoe met ātuurtjeā en āannemeertjeā.