Hahahha oké, die twee dingen moet los van elkaar. Flessenlikker is voor die glazen flessen waar tomatensaus in zit bijvoorbeeld
Ohh, nou bij een vriendin van mij gebruikten ze dat ding dus ook bij kartonnen pakken. Dan scheurden ze het pak boven open en dan met dat ding erin. Echt hilarisch als je er bij stilstaat. En die broer en zij zaten soms te kibbelen wie dat dan mocht doen wtf hahaha
Nee vind ik niet, maar het laatste druppeltje eruit schrapen wel. :’)
Ik gebruik nog af en toe zo’n flessenlikker. Bv bij pastasaus in een glazen pot, om alles eruit te krijgen. Je zult maar te weinig saus krukken hè.
Ik kende dit tot vijf minuten geleden ook niet maar hoe doe ik al dertig jaar zonder
Maar die yoghurt haal je niet in de supermarkt ofwel?
Graag gedaan!!
@Jumpsuit nee deze niet, ander merk flessen is wel te koop bij biowinkels
Deze yoghurt (of melk of boter etc) kopen wij van een lokale biologisch-dynamische boerderij.
Die verspreid de zuivel twee keer per week over verschillende zuivelboetjes waarvan wij een sleutel hebben.
Daarin staat een koelkast, we pakken de yoghurt, turfen dat aan op de lijst en krijgen elke maand een rekening.
Heerlijke yoghurt. Dat uit pak is eigenlijk snotyoghurt hahaha
Kom ik aan mijn met “de Zaanse hoeve” roeryoghurt in plastic beker van de appie waar niet eens een deksel op zit maar alleen een papiertje.
Ik word er ook echt naar van.
Ik heb er 1 van Ikea. Vandaag nog gebruikt want ik wil altijd alles uit mn blender hebben.
nu zie ik dit ook voor me
love die yoghurt
ja een flessenlikker, ze hebben ook goede bij de dille en kamille, voor glazen potten appelmoes enzo . (snap wel dat dit typisch Nederlands is)
Volgens mij verkopen ze ze niet meer. Ik zou die van de hema een paar posts omhoog nemen.
Oh my, die flessenlikker is echt een heel nieuw concept voor mij.
Echt nooooit eerder gezien of van gehoord. Van m’n ouders niet verwonderlijk aangezien die ook geen pakken leegduwen, maar ik had wel een heel zuinige/krenterige oma dus ik vind dat ik dit eigenlijk wel had moeten kennen.
Nou nou, wat een dolle boel weer met die 2