Die kop
O mijn God. Ik heb die conspiracy theories van Shane dawson gekeken en gister belde ik mijn zus, en ik hoorde mân nichtje zeggen voordat ze opnam: âtante Kaarsgeur belt mamaâ en toen een beetje zacht gerommel en toen nam ze op. Zij had mân zus dâr telefoon om YouTube te kijken, maar had nog niet opgenomen! Hebben beide iPhone. Wtffffffff.
Laura Brijde gaat ook een boek schrijven. Ze zegt nog niet waarover.
Ja, dat! In die video bellen 2 mensen elkaar en al voor ze opnamen hoorde degene die belde al degene aan de andere kant. En nu heb ik ât ook meegemaakt: je hoort dus iemand al praten seconden vóór diegene opneemt.
Was het niet zoiets? Of belde je echt alleen maar naar je zus?
https://www.iculture.nl/nieuws/apple-oplossing-facetime-bug-volgende-week/
Nee, echt alleen âgewoonâ bellen. Check even de laatste video van Shane Dawson, het is meteen helemaal aan het begin!
Ik gok iets omtrent de naaktfotoâs.
Volgens mij bedoel jij Laura Ponticorvo?
Oja shit haha, verkeerd gelezen.
Ik denk dat ik de âoudeâ Willemijn en Martine net zo mis als Mattie en Wietse. Echt een rouwproces.
Leuk voor haar maar dan skip ik voortaan haar vlogs. Word moe van dat 13-jarige gedoe met âtuurtjeâ en âannemeertjeâ.
Diary 28-1 âop termijn is dat zeker het planâ. 2-2: âwe gaan samenwonenâ. Hier moest ik wel even om lachen
Hahaha. Leest Annemerel hier mee ofzo? Dat ze het steeds hebben over âtuurtjeâ zijn vastgeschroefde duimen
Hè, ik kan het niet vinden op haar blog of haar Instagram. Waar staat het nieuws?
De flessenlikker ligt ook bij mij in mijn keukenla, super handig!
De vlog van vandaag
Thanks! Had ik nog niet gezien.
Zo irri hoe Willemijn haar supermooie cakejes en taarten laat zien op Instagram maar ze in de tekst dan wel naar beneden haalt dat de toefjes mooier kunnen en dat ât geen HHB-niveau is. Ze zijn echt supermooi
Ik zit de nieuwe vlog van ik vrouw van jou te kijken en wat een schatje is Hunter zeg Zo fijn dat het ook beter lijkt te gaan met Scarlet. Wel heftig de reacties die ze te verduren krijgenâŚ