Diary 28-1 “op termijn is dat zeker het plan”. 2-2: “we gaan samenwonen”. Hier moest ik wel even om lachen
Hahaha. Leest Annemerel hier mee ofzo? Dat ze het steeds hebben over “tuurtje” zijn vastgeschroefde duimen
Hè, ik kan het niet vinden op haar blog of haar Instagram. Waar staat het nieuws?
De flessenlikker ligt ook bij mij in mijn keukenla, super handig!
De vlog van vandaag
Thanks! Had ik nog niet gezien.
Zo irri hoe Willemijn haar supermooie cakejes en taarten laat zien op Instagram maar ze in de tekst dan wel naar beneden haalt dat de toefjes mooier kunnen en dat ‘t geen HHB-niveau is. Ze zijn echt supermooi
Ik zit de nieuwe vlog van ik vrouw van jou te kijken en wat een schatje is Hunter zeg Zo fijn dat het ook beter lijkt te gaan met Scarlet. Wel heftig de reacties die ze te verduren krijgen…
Ik ging door dit bericht even op instagram kijken en ik verwachtte echt een ingestortte taart, maar deze cupcakes en de taart zijn echt mooi!
Hahah ik las foefjes. Ik meteen naar die stories maar ze zegt helemaal niks over Mas en Krek
Ahahahaha heerlijk xD.
Challa channaaa
Ik ben voor het eerst een vlog van Sophie Hol aan het kijken (dat ze voor een dagje naar Parijs gaat met een vriendin) en ik vind het wel leuk eigenlijk. Zo erg het ‘reality’ gedeelte van reality vs expectation. Ze zit daar in een simpel hotel aan de rand van de stad, rijdt er in een goedkoop auto’tje heen, gaat op zoek naar een kasteel maar kan dat niet vinden, koud en regenachtig weer in Parijs.
Hahaha geweldig ik heb dit werk en gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt. Wel dat moeder zit te appen tijdens de borstvoeding en dat ze best snel weer de telefoon pakken. Echt zo jammer geniet van dat moment samen!
Haha pakken de meesten dan hun telefoon erbij om familie te bellen/foto’s te maken? Of ook echt gewoon op facebook scrollen?
Ik volg jessie m op united wardrobe en ze heeft nu rcht veel dingen erop gezet voor een hogere prijs dan de winkelwaarde? Denkt ze nou dat het meer waard is omdat het van haar is… of
Ja dat zie ik niet. Maar meestal wel om familie te appen. Maar denk zelf: wacht even een uurtje! En tijdens bv geven is het echt niet handig in het begin… maarja wie ben ik!
Hallo snap je het niet ofzo? Dat is Noor in haar pyjama nonchalant wakker worden op dr balkon inclusief het hele bed erbij want het is koud…
Doe ik ook altijd