Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Enzo is altijd zo lief. Ik vind hem echt een schatje. :heart: Vooral voor zijn jonge fans is hij altijd zo goed en lief.

6 likes

Leuk! Filmpje nog niet gezien maar ik vind Dee een leuke vrouw om te volgen dus ben wel benieuwd naar haar vlogs. Ze heeft in ieder geval gezien bij Enzo hoe het moet.

Ik weet dus echt niets van haar behalve dat ze met Enzo was en RECHTEN studeerde.

(Ik dus zelf ook maar op de een of andere manier moeten rechtenstudenten dat altijd laten weten. Zoals ik dus eigenlijk.)

image https://i.pinimg.com/236x/56/33/da/5633da925fb3a1642065cceb0a474082--law-quotes-lawyer-jokes.jpg

image https://i.pinimg.com/originals/a8/f2/4a/a8f24ab503c21967ea2b67a41d6ea8ab.jpg

29 likes

Hahaha precies dit is ook alles wat ik weet van haar. Hbo-rechten was het toch? (Nee dat maakt inderdaad niet uit :upside_down_face: weet nog dat daar een hele discussie over ontstond op EGF) Ik was al benieuwd of ze daar nog mee bezig was of niet.

1 like

Ze heeft een jaar vertraging door die reis naar Zuid-Afrika. Als ze er nog mee door gaat moet ze in september weer beginnen.

1 like

Ja klopt, ik weet wel dat het advocatenkantoor waar ik nu werk niks met vloggers heeft haha. Zal er denk ik ook wel een beetje vanaf hangen waar ze stage wil lopen. Bij een gemeente ofzo kan ik mij voorstellen dat ze het nog niet zo erg vinden. Maar ik zou het zelf niet doen nee.

Die vriendin van Dave Roelvink (lol dat ik dit weet) is ook een soort van influencer en en plaatst soms ook foto’s dat ik denk hmm dat zou ik zelf niet doen, maar ze doet ondertussen wel de advocaten opleiding en die kan ze betalen door der spon op instagram haha.

Ze doet bij Slam! De a vvond show.

Huh ze werkt niet bij een kantoor maar ze betaalt dat zelf? :thinking:

Ze werkt wel bij een kantoor, maar dat is een kantoor van een advocaat die kan dat niet betalen dus betaalt ze het zelf.

Wow heftig. Wel mega respect.

2 likes

Ik vind dit statistisch gezien juist wel.

En ik heb wiskunde gestudeerd dus kan het weten.

85 likes

Ik heb die site ook weleens opgezocht en het is echt heel lelijk inderdaad hahaha.

1 like

Like voor de woordgrap.

1 like

Ligt een beetje aan wat voor een kantoor het is, maar bij veel strafrechtkantoren moet je het zelf betalen

1 like

Had ik echt geen idee van. (Ik doe dan ook een hele andere richting maar daar betaalt niemand het zelf.)

Veel kleinere advocatenkantoren hebben niet zoveel te besteden qua extra kosten.

Dit is typisch iets van hogeropgeleiden. Ik heb een huis gekocht in zo’n typisch yuppengentrificatie project en het valt me op dat ie-der-een in hun voorstelrondje benadrukt dat hij/zij x heeft gestudeerd, aan uni x terwijl het totaal niet relevant is. Het is doorgaans ook het eerste wat na ‘ik ben x jaar oud en woon samen met x gezegd wordt’.

Cynthia heeft een post over wat ze zou doen met heel veel geld. Haar eerste wens is een auto die mijn ouders ook rijden en ik vind dat zo’n enorme patserwagen. Als ik daarin rijd voel ik me totaal niet op mijn gemak.

7 likes

Haha ik ging nu even kijken welke auto het was en door jouw beschrijving dacht ik aan zo’n enorme mercedes of bmw ofzo. Ik vind zo’n volvo juist wel een auto waarbij ik denk dat je echt waar krijgt voor je geld. Alhoewel hij wel echt belachelijk duur is haha. (Het gaat dus om een volvo xc90)

5 likes

Dat begreep ik inderdaad haha. Maar ‘Bram in de buurt’ is ook van slam. Vandaar dat ik hoop dat Dee dat niet over gaat nemen tot Bram terug is.

2 likes

Ik bedoel er niet mee dat je geen waar krijgt voor je geld hoor. Het is een geweldig auto qua mogelijkheden en techniek, maar vooral zo extreem groot.