Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik ging door dit bericht even op instagram kijken en ik verwachtte echt een ingestortte taart, maar deze cupcakes en de taart zijn echt mooi!

Hahah ik las foefjes. Ik meteen naar die stories maar ze zegt helemaal niks over Mas en Krek :crazy_face:

2 likes

Ja als je haar tekst leest verwacht je zoiets

14 likes

Ahahahaha heerlijk xD.

Challa channaaa

Ik ben voor het eerst een vlog van Sophie Hol aan het kijken (dat ze voor een dagje naar Parijs gaat met een vriendin) en ik vind het wel leuk eigenlijk. Zo erg het ‘reality’ gedeelte van reality vs expectation. Ze zit daar in een simpel hotel aan de rand van de stad, rijdt er in een goedkoop auto’tje heen, gaat op zoek naar een kasteel maar kan dat niet vinden, koud en regenachtig weer in Parijs.

6 likes

Als het al gepost is, hoor ik het wel. Ga helemaal stuk om die mensen die daar tegenover gewoon op kantoor zitten te werken :joy:

72 likes

Hahaha geweldig ik heb dit werk en gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt. Wel dat moeder zit te appen tijdens de borstvoeding en dat ze best snel weer de telefoon pakken. Echt zo jammer geniet van dat moment samen!

1 like

Haha pakken de meesten dan hun telefoon erbij om familie te bellen/foto’s te maken? Of ook echt gewoon op facebook scrollen?

Ik volg jessie m op united wardrobe en ze heeft nu rcht veel dingen erop gezet voor een hogere prijs dan de winkelwaarde? Denkt ze nou dat het meer waard is omdat het van haar is… of

4 likes

Ja dat zie ik niet. Maar meestal wel om familie te appen. Maar denk zelf: wacht even een uurtje! En tijdens bv geven is het echt niet handig in het begin… maarja wie ben ik!

1 like

Hallo snap je het niet ofzo? Dat is Noor in haar pyjama nonchalant wakker worden op dr balkon inclusief het hele bed erbij want het is koud…
Doe ik ook altijd

14 likes

Ik voel me nu wel fancy met mijn flessenlikker.

4 likes

Ik vind Bonnie’s video’s meestal heel leuk (bv die serie Kringloop Kwartier, heel origineel), maar Tweedehands Jacht vind ik echt een beetje een misser.
Het voelt zo geforceerd of zo, ook met altijd dat stukje over het tweedehands verhaal van een deelnemer en dat rommelmarktmeester Nick erin.
Het lijkt vooral een excuus om zoveel mogelijk rommel te kunnen kopen voor een video :frowning:
En als ze niets vinden in het thema kopen ze random dingen die er heel vaag iets mee te maken hebben om toch maar iets te kunnen scoren. Niet echt een goede boodschap.

Die Bon Rommelt video’s die ze een paar jaar geleden maakte vond ik veel leuker en natuurlijker. Daarin bezocht ze gewoon verschillende rommelmarkten en liet dan achteraf zien wat ze had gekocht (maar dat hoefde niet per se veel te zijn).

7 likes

Ah ik vind haar leuk, en vooral heel eerlijk. Heerlijk, wel een verfrissing na al die schijnheilige zogenaamde perfecte social influencers en youtubers. :nauseated_face: dat is echt mijn allergie die schijnheiligheid. En ik denk ook dat Ronnie een hele lieve betrokken vader is.

27 likes

Ik ben ook wel positief verrast geraakt door deze video (ik dacht dat ik deze gisteren in ons Boulevard topic had geplaatst maar zie dat die als concept is blijven hangen haha) ze kwam wel sympathiek over
ze is eerlijk en ze baalt er ook merkbaar van dat mensen dus een bepaald beeld van haar hebben

5 likes

Ik vind haar ook leuk overkomen op die video. Die meid die de vragen stelt wat minder maar dat terzijde. Ik vind het vooral leuk dat ze niet uitsluit dat zij en Ronnie misschien ooit nog samenkomen haha.

9 likes

Ik ging net de lyrics opzoeken van dat nummer van Ronnie wat dan over haar gaat en die tekst vind ik wel echt heftig :speak_no_evil:. https://errday.nl/lyrics/ronnie-flex/regen-in-de-tuin/
Maarja je weet natuurlijk nooit wat waar is en niet waar etc.

Hij wist toen iig al dat 'ie een meisje zou krijgen haha.

1 like

Het is Nederlands maar daar houdt t bij op. Snap t niet

11 likes