Ik voel me nu wel fancy met mijn flessenlikker.
Ik vind Bonnie’s video’s meestal heel leuk (bv die serie Kringloop Kwartier, heel origineel), maar Tweedehands Jacht vind ik echt een beetje een misser.
Het voelt zo geforceerd of zo, ook met altijd dat stukje over het tweedehands verhaal van een deelnemer en dat rommelmarktmeester Nick erin.
Het lijkt vooral een excuus om zoveel mogelijk rommel te kunnen kopen voor een video
En als ze niets vinden in het thema kopen ze random dingen die er heel vaag iets mee te maken hebben om toch maar iets te kunnen scoren. Niet echt een goede boodschap.
Die Bon Rommelt video’s die ze een paar jaar geleden maakte vond ik veel leuker en natuurlijker. Daarin bezocht ze gewoon verschillende rommelmarkten en liet dan achteraf zien wat ze had gekocht (maar dat hoefde niet per se veel te zijn).
Ah ik vind haar leuk, en vooral heel eerlijk. Heerlijk, wel een verfrissing na al die schijnheilige zogenaamde perfecte social influencers en youtubers. dat is echt mijn allergie die schijnheiligheid. En ik denk ook dat Ronnie een hele lieve betrokken vader is.
Ik ben ook wel positief verrast geraakt door deze video (ik dacht dat ik deze gisteren in ons Boulevard topic had geplaatst maar zie dat die als concept is blijven hangen haha) ze kwam wel sympathiek over
ze is eerlijk en ze baalt er ook merkbaar van dat mensen dus een bepaald beeld van haar hebben
Ik vind haar ook leuk overkomen op die video. Die meid die de vragen stelt wat minder maar dat terzijde. Ik vind het vooral leuk dat ze niet uitsluit dat zij en Ronnie misschien ooit nog samenkomen haha.
Ik ging net de lyrics opzoeken van dat nummer van Ronnie wat dan over haar gaat en die tekst vind ik wel echt heftig . https://errday.nl/lyrics/ronnie-flex/regen-in-de-tuin/
Maarja je weet natuurlijk nooit wat waar is en niet waar etc.
Hij wist toen iig al dat 'ie een meisje zou krijgen haha.
Het is Nederlands maar daar houdt t bij op. Snap t niet
Ik vind deze wel mooi poëtisch
‘Ik sta achter je heupen, niet achter je keuzes’
Haha ja eigenlijk geeft hij zoveel bloot al in dat nummer. Wat dus al uit 2014 stamt.
Ze moet iets nu het uit is met Jean.
Haha sorry heel flauw inderdaad, maar dat was het eerste wat in me opkwam
Diegene die praat in dat introductie stukje heeft echt een afgrijselijke stem
Maar weerhoud jou dat echt ervan om de video niet verder te kijken? Ze praat idd te hard, ook totaal geen fan van haar maar dat stoorde me niet zo erg eigenlijk.
Ik vind dit ook een beetje vies🙈 iedereen pakt dat flesje beet, als t uitgepakt wordt, in de koeling, uit de koeling, serveren etc.
Vraag me af of haar kijkers die tien euro moeten betalen (Bonnie kennende denk ik van wel), of dat zij het betaalt
Zegt ze nooit iets over
Zie net een storie van Enzo dat hij een video heeft opgenomen, een update. Zijn story plaatst ie met betraande ogen. Ben ergens wel benieuwd wat er is.
Ik dacht gehoord te hebben dat ze dat gewoon zelf betaalt. Lijkt me ook wel logischer eigenlijk, ze verdient ook wel meer dan dat met de video.
Is voor zijn game kanaal, waar die al een maand niet heeft geupload. Denk dat ie daar mee gaat stoppen ofzo ?
Helemaal waar