Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik vind deze wel mooi poëtisch

‘Ik sta achter je heupen, niet achter je keuzes’

23 likes

Haha ja eigenlijk geeft hij zoveel bloot al in dat nummer. Wat dus al uit 2014 stamt.

Ze moet iets nu het uit is met Jean.

75 likes

Haha sorry heel flauw inderdaad, maar dat was het eerste wat in me opkwam :relieved::sweat_smile:

1 like

Diegene die praat in dat introductie stukje heeft echt een afgrijselijke stem

2 likes

Maar weerhoud jou dat echt ervan om de video niet verder te kijken? Ze praat idd te hard, ook totaal geen fan van haar maar dat stoorde me niet zo erg eigenlijk.

1 like

Ik vind dit ook een beetje vies🙈 iedereen pakt dat flesje beet, als t uitgepakt wordt, in de koeling, uit de koeling, serveren etc.

1 like

Vraag me af of haar kijkers die tien euro moeten betalen (Bonnie kennende denk ik van wel), of dat zij het betaalt
Zegt ze nooit iets over

2 likes

Zie net een storie van Enzo dat hij een video heeft opgenomen, een update. Zijn story plaatst ie met betraande ogen. Ben ergens wel benieuwd wat er is.

Ik dacht gehoord te hebben dat ze dat gewoon zelf betaalt. Lijkt me ook wel logischer eigenlijk, ze verdient ook wel meer dan dat met de video.

1 like

Is voor zijn game kanaal, waar die al een maand niet heeft geupload. Denk dat ie daar mee gaat stoppen ofzo ?

Helemaal waar :joy:

3 likes

Ik vind het op de een of andere manier ook een beetje een misser! Dat stukje van Nick vind ik ook niet grappig, terwijl ik hem in de vlogs vaak wel hilarisch vind. Geforceerd inderdaad. En alles wat ze kopen is gewoon best lelijk en random

3 likes

Ik vind het best wel leuk eigenlijk. Het ligt er natuurlijk heel erg aan wat er überhaupt te vinden is op zo’n markt. Dat is de hele charme ervan.

Ik snap vooral niet wat je er als ontvanger van de spullen leuk aan vindt haha. Het lijkt mij 100x leuker om zelf te zoeken naar leuke dingen. Dat vind ik juist het leukste aan tweedehands shoppen, dat je niet weet wat je tegenkomt en dan opeens iets leuks vindt tussen de borduulsels en lelijke schilderijen. Als iemand anders dat voor mij zou doen is voor mij de lol er af.

1 like

Video staat online.

Brrr.
2 likes

Huh ik snap hier echt niks van, word ik oud of wat is dit? Kan er niet eens uithalen of 't positief of negatief is haha maar ik gok 't tweede

2 likes

Pfff wat sneu zeg. Ik kijk z’n vlogs niet, maar het lijkt erop dat hij daar wel non stop mee is doorgegaan. Respect dat hij daar dan nog de energie vooor heeft.

1 like

Jeetje pff, super heftig! Lijkt me echt verschrikkelijk om thuis te komen en die bende aan te treffen.

1 like

Het enige dat ik uitmaak uit die tekst is dat Wef wel hele goede billen moet hebben. :woman_shrugging:

4 likes