Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Wow fuck wat heftig zeg.

Herken dit helemaal. Vlogs zijn een beetje eentonig. Kijken naar aardewerk potjes in de kringloop. Vind inderdaad dat ze er heel goed uit ziet hier!

2 likes

Bonny Rebecca
 ik krijg echt een error in m’n hoofd van dit haha dacht dat het over Bonnie en Sarah Rebecca ging

38 likes

Ik denk dat ze een goede keuze heeft gemaakt want blijkbaar waren zij en haar vriend er letterlijk ziek van en ze hebben ook meerdere dingen geprobeerd enzo wat niet bleek te werken
 en over dat wollen kleed heb ik gemist denk ik haha. Kende Bonny Rebecca ook niet tot een aantal weken geleden toen haar filmpje ineens bij aanbevolen video’s stond.

Ah ja ik heb maar een filmpje (Why I am not vegan anymore) van haar gezien dus weet niet wat ze normaal at toen ze nog vegan was
 Maar weet dus ook niet genoeg hier vanaf om daar een discussie over te beginnen dus tot zover mijn bijdrage haha.

1 like

bonny rebecca. Ganny hanna.

welke memo hebben mijn ouders gemist over dubbele namen geven?

8 likes

Huh ik ook ahahhaha

Hahahaha vroeger

Hanna is haar achternaam :stuck_out_tongue:

1 like

Ja. Hij is gewoon blijven vloggen alsof er niets aan de hand was.

1 like

Pff dat is ook echt weer zo’n modegril hù? Tegenwoordig heeft iedereen een achternaam.

21 likes

Ik wacht elke dag op een nieuwe video van Bram in de buurt. Ik moet altijd hardop lachen om hem, ben echt groot fan haha

7 likes

Ze zei over die boete nog: oh een correctie van 3km, dus ze ronden het naar beneden af, chill.

:woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

8 likes

ik heb een terugval en kijk een Wil en Tien vlog

“Thank de Lord in Amersfoort”
“Jemig Kremig”

Ik heb spijt.

53 likes

Doe het jezelf niet aan, zet het uit!!!

2 likes

Bram :heart: Ik vind hem zo geweldig.

1 like

:rofl: Hij heeft zelfs zo’n foute naamketting om met joejoe erop hahhaha.

2 likes

Ik denk dat ik verliefd ben op bram. Top vent. Maar de aantal keren dat ik dat al hier op het forum heb gezet begint akward te worden, dus ik laat het hier bij.

12 likes

Het is toch sowieso elke video wel awkward? Althans vind ik, maar ik trek het wel goed. Bij die gasten van streetlab kon ik gewoon die awkwardness niet aan. Maar bij Bram kan alles. Ik vind zelfs zn spierwitte slappe bovenlichaam zo schattig (dit showde hij in 1 van zn video’s). Ja ik heb echt een zwak voor hem. Hij heeft ook dit gewonnen en geheel terecht vind ik https://youtu.be/i7xx-31z7rI

Als je hem naast die veel te drukke irritante Kaj Gorgels zet, die echt met pijn en moeite de hele tijd grappig probeert te zijn. Kijk naar Bram.

2 likes

Ja ik dus juist ook he haha. Ik bedoel dat ik de laatste weken al een paar keer in verschillende topics heb gezet dat ik Bram zo leuk vind, dus dat dat nu een beetje gĂȘnant begint te worden. Vind dat ongemakkelijke in zijn video’s juist geweldig.

Zijn live’s op Instagram zijn vaak ook hij leuk. Zaterdag was hij live met die Djordy die ook al een paar keer bij Bram in de buurt was. Ik ging echt stuk.

2 likes