ik heb een terugval en kijk een Wil en Tien vlog
“Thank de Lord in Amersfoort”
“Jemig Kremig”
Ik heb spijt.
ik heb een terugval en kijk een Wil en Tien vlog
“Thank de Lord in Amersfoort”
“Jemig Kremig”
Ik heb spijt.
Doe het jezelf niet aan, zet het uit!!!
Bram Ik vind hem zo geweldig.
Hij heeft zelfs zo’n foute naamketting om met joejoe erop hahhaha.
Ik denk dat ik verliefd ben op bram. Top vent. Maar de aantal keren dat ik dat al hier op het forum heb gezet begint akward te worden, dus ik laat het hier bij.
Het is toch sowieso elke video wel awkward? Althans vind ik, maar ik trek het wel goed. Bij die gasten van streetlab kon ik gewoon die awkwardness niet aan. Maar bij Bram kan alles. Ik vind zelfs zn spierwitte slappe bovenlichaam zo schattig (dit showde hij in 1 van zn video’s). Ja ik heb echt een zwak voor hem. Hij heeft ook dit gewonnen en geheel terecht vind ik https://youtu.be/i7xx-31z7rI
Als je hem naast die veel te drukke irritante Kaj Gorgels zet, die echt met pijn en moeite de hele tijd grappig probeert te zijn. Kijk naar Bram.
Ja ik dus juist ook he haha. Ik bedoel dat ik de laatste weken al een paar keer in verschillende topics heb gezet dat ik Bram zo leuk vind, dus dat dat nu een beetje gênant begint te worden. Vind dat ongemakkelijke in zijn video’s juist geweldig.
Zijn live’s op Instagram zijn vaak ook hij leuk. Zaterdag was hij live met die Djordy die ook al een paar keer bij Bram in de buurt was. Ik ging echt stuk.
Hahah nee helaas. #nospon
Hhahaha omg Djordy! Die ineens zijn telefoon opnam en zogenaamd haast had. Wat zei hij? Nou baal ik dat ik geen instagram heb.
Nouja eigenlijk niks bijzonders maar het was gewoon heel grappig om hun tegen elkaar bezig te zien. Alleen al toen Bram iets zei van ‘Nou moet je eens luisteren Djòrdy…’ vond ik al mega grappig.
Ik ben ook verliefd op Bram.
Over Bram kan het niet genoeg gezegd worden.
Bram, als je dit leest, maak meer video’s. Wij ff’ers vinden je leuk.
Kende de beste Bram niet, maar zit ondertussen te kijken naar een kerel in een bootje die een halfuur doet over een motor aantrekken in albufeira.
Wat zijn tips voor bram video’s?
Ik wil graag weten om welke Bram het gaat
Goeie vraag, ik ben van krikke uitgegaan
Volgens mij is het Bram Krikke inderdaad!
(Een andere leuke youtuber met de naam Bram is Bram de Wijs)
Dus hij heet Bram in de buurt? Sorry maar nou weet ik nog niet hoe hij heet. Krikke?
Aha! En wat rijdt zijn vader?