Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Hahah nee helaas. #nospon

3 likes

Hhahaha omg Djordy! Die ineens zijn telefoon opnam en zogenaamd haast had. Wat zei hij? Nou baal ik dat ik geen instagram heb.

4 likes

Nouja eigenlijk niks bijzonders maar het was gewoon heel grappig om hun tegen elkaar bezig te zien. Alleen al toen Bram iets zei van ‘Nou moet je eens luisteren Djòrdy…’ vond ik al mega grappig.

1 like

Ik ben ook verliefd op Bram.

4 likes

Over Bram kan het niet genoeg gezegd worden. :star_struck:

4 likes

Bram, als je dit leest, maak meer video’s. Wij ff’ers vinden je leuk. :heart::heavy_heart_exclamation::two_hearts::cupid::sparkling_heart::heartpulse::heartbeat::revolving_hearts::purple_heart::green_heart::blue_heart::yellow_heart::orange_heart:

9 likes

Kende de beste Bram niet, maar zit ondertussen te kijken naar een kerel in een bootje die een halfuur doet over een motor aantrekken in albufeira.

Wat zijn tips voor bram video’s?

1 like

Ik wil graag weten om welke Bram het gaat

1 like

Goeie vraag, ik ben van krikke uitgegaan

2 likes

Volgens mij is het Bram Krikke inderdaad!

(Een andere leuke youtuber met de naam Bram is Bram de Wijs)

2 likes
8 likes

Dus hij heet Bram in de buurt? :grin: Sorry maar nou weet ik nog niet hoe hij heet. Krikke?

Aha! En wat rijdt zijn vader?

13 likes

Darcy heeft 8 uur geleden een video geupload waarin ze iets benoemd wat eruit geknipt moet worden, er zijn ook al zoveel comments over maar het is er nog niet uit gehaald.

Haar adres

Nu heb ik zin in patat van Bram
Ladage welteverstaan :rage:

13 likes

Bram (Krikke dus) heeft ook een eigen YouTube kanaal maar daar is nog niks gepost. Maar hij gaat dus binnenkort wel ook eigen video’s uploaden. Zijn radio roast is ook leuk!

5 likes

Vind het ook vet hoe hij de beelden edit. Het begin lijkt net een docu.

Ben nu de rest van de video aan t kijken. Toch blij dat ik dit op heb gezet en niet Wil en Tien. Wilde door @grace haar berichtje bijna toch gaan kijken om te zien of t echt zo verschrikkelijk is :joy:

1 like

Ik kan het echt niet aan hoe schattig Monica’s kind is

52 likes

Ik kan er echt niet tegen dat mensen die met kinderen praten altijd alles twee keer zeggen? Waarommmmmmm? ‘‘Je bent zo klein en schattig. Je bent zo klein en schattig!’’ En dat dan de hele tijd :o_o:

Edit: dit is n.a.v. Monica’s vlog, dus niet random :stuck_out_tongue:

8 likes