Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Stop de persen. Monica eet M&Ms paaseieren in haar vlog!? Waar vind ik die

4 likes

Zag ze bij de AH liggen bij zo’n paasschap

3 likes

Ja valt mij ook op! Haar adres wordt gewoon luid en duidelijk gedeeld, lijkt mij dat je dat wel snel van YouTube af wilt hebben. Vooral als je zoveel jonge volgers hebt.

Ik vond ze niet zo bijzonder, gewoon M&M’s

Ze heeft een instastory gepost met dat ze er heel veel DM’s over krijgt, maar ze kan er niets meer aan doen. En mijn favoriete zin in haar story “dan krijgen jullie voor deze ene keer mijn adres te weten”

11 likes

Hahaha ja ik vind het zo bizar dat ze echt zo onwetend is ofzo :joy:

2 likes

Heeft het ook een reden? Heb laatst hier geleerd dat op kindertoon praten dus blijkbaar goed is haha

Ik heb er geen verstand van maar ‘ kan er niks meer aan doen’??
Het is toch een kwestie van vlog offline halen, adres eruit knippen en online knallen?

7 likes

Wie postte hier laatst over die 100 baby challenge in de Sims 4?
Ik ben absurd geïnvesteerd in de familie Impiccishmay en wacht vol ongeduld op aflevering 6. Wtf.

16 likes

Jaa ik dacht misschien is er iets van een samenwerking of iets die dat moeilijk maakt? Echt geen idee waarom t anders niet zou kunnen

1 like

Ai, denk dat t bedrijf t wel zou begrijpen toch dat ze dan heel even de vlog offline haalt. Beetje onveilig dat het adres zo openbaar is nu lijkt me.

Denk eerlijk gezegd dat ze niet snugger genoeg is om te bedenken dat ze de vlog gewoon offline moet halen en opnieuw moet uploaden. En tja dan loopt ze ook weer views mis. Heel erg dom en naïef.

4 likes

Ik vind deze serie zo leuk haha.

1 like

Pasgeboren baby’s horen hoge tonen beter (volgens mij), daarnaast leren ze de taal ook beter door het overdreven articuleren, specifieke spraakpauzes etc. Dus het idiote toontje en de herhaling hebben inderdaad een doel.

8 likes

Even geduld, ze hebben gepost dat ie zaterdag pas komt (kan ook niet wachten!)

2 likes

Rutger zijn video’s voor Furbruari zijn raaaar :confused:

1 like

Begrijp ik nu goed dat het nieuws van Darcy een YouTube kanaal is voor de tweeling?

1 like

Ah in tegenstelling tot haar normale kanaal waar ze geen geld over de ruggen van haar kinderen verdient.

16 likes

Kan zijn dat ik het fout heb hoor, maar maakte ik op uit de foto. Laten we maar hopen dat ik het fout heb iig.

2 likes

Als ik die foto’s op insta zie, lijkt het idd wel zo. Ben wel benieuwd hoe dat dan arbo technisch zit😋 Kleine kinderen mogen bv toch ook altijd maar heel kort in tv series optreden.

2 likes