Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ook niks mis met een groot ontbijt :muscle:

2 likes

Doe ff normaal PwC. Ik vind dit dus echt een domper, organiseer je een event speciaal voor vrouwelijk ‘talent’ en dan nodig je Jamie Li uit die een boek heeft geschreven over dat mannen soms gewoon hun zaad kwijt moeten en je daaraan moet meewerken.

33 likes

Zeker door een man uitgekozen?

3 likes

binnenkort in te huren als dagvoorzitter zeker ROLLEYES

Hahaha ja dat vermoeden heb ik ook, om ze te vast te brainwashen voor als ze daar komen werken.

1 like

Annemerel en tuur: ‘wij zijn alwéér aan het klussen!’ Hahaha duidelijk dat ze zich nog niet verdiept hebben in de dubbele betekenis ervan (op het viva forum dan) :joy:

10 likes

Wat is die dubbele Viva betekenis dan?

1 like

Voortplanting

4 likes

Nou dat zou ik er nooit bij gedacht hebben mja ben te jong voor Viva uitspraken :frowning:

2 likes

Zo heerlijk; het contrast in de verwoording hiervan :joy:

36 likes

Een tijdje terug ging het hier over een beetje speciale youtuber (Engelstalig) die met haar vriend in Thailand een yogaresort ofzoiets uitbaat. Die vrouw deed toen een zwangerschapsaankondiging, zonder eerst een test te doen. Ze wist gewoon hoepsalabim dat ze zwanger was. Weet iemand nog wie dat was? Ik ben benieuwd of ze echt zwanger is

Ohhhh ja want zij voelde dat gewoon! Ze wilde ook geen echo’s enzo toch?

1 like

Wat irritant zeg dat “WE are pregnant”. Volgens mij zit die baby alleen in haar hoor. :expressionless:

5 likes

Oh thanks vanavond wat recente video’s kijken.

Dit heeft ze helemaal niet eens gezegd in haar boek.

Zeg dan ‘we’re expecting’, dat klopt tenminste. Vind ik in het Nederlands ook trouwens, ‘wij zijn zwanger’. Nee, zij is zwanger, jullie zijn samen in verwachting.

5 likes

Lezen mensen dit echt? Of nee wacht, betalen mensen echt voor dit boek?

1 like

Verder moet je je buikje en cellulite goed weten te verbergen. Al met al behoorlijk inspirerend allemaal.

1 like

Het is naar mijn idee een soort slap aftreksel van dit boek dat best populair was een tijd geleden:

En ik vond dit best een grappig boek, alleen is dat een satire en bedoelt Jamie de dingen die ze schrijft volgens mij wel echt zo (alleen zegt ze nu van niet).

4 likes

Sowieso dat hele programma met een ‘high tea’ is een en al cringe. Dat zouden ze voor mannelijk ‘talent;’ nou nooit doen.

6 likes