Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ja er is weer een nieuwe Bram In De Buurt. :sunglasses:
7 likes

Hahahaha ik hou zo van Bram

1 like

Die Michiel van der bergh (ex Anna Liss) en Kimberley Klaver verwachten dus een kindje. Blijf je zo walgelijk vinden. Gaat je man er vandoor met je beste vriendin en dan komt er ook nog binnen een jaar een ongeplande liefdesbaby

Edit: rtl-boulevard bericht dat ze al langer een wens hadden van een gezinnetje van hun twee. Lol, ze zijn een halfjaar samen

12 likes

Mijn gebed is verhoord :heartbeat:

Oeps sorry jij had het al gepost.

Ik heb door deze verhalen echt van die mean girl vibes bij Kimberly Klaver, echt bizar dat dat vriendinnen waren. GTST materiaal.

10 likes

Ik vind dit enorm sneu voor Anna, met haar drie kleine kinderen. Kimberley heeft ook echt zo’n onsympathieke uitstraling. Lijkt me een nare vrouw. En ik vind haar, oppervlakkig gezegd, ook veel minder mooi dan Anna.

9 likes

really.

12 likes

Echt waar!

5 likes

Vind dit ook echt een hele mooie serie, mooi dat hij alles zo openhartig deelt en zo open is over zijn gevoelens!

1 like

Ik vind Dixie echt super leuk! Ik zou zelf nooit zo een thru hike doen maar vind haar echt leuk om te volgen.

2 likes

Ik vind het ontbijt van mascha, haar ‘boterhammetjes’ echt huge. Krijg ik echt niet weg 's ochtends zo’n half brood.
Edit: En daarna nog een heel stokbrood bij de subway…

Jaaa love dit!

1 like

Ook niks mis met een groot ontbijt :muscle:

2 likes

Doe ff normaal PwC. Ik vind dit dus echt een domper, organiseer je een event speciaal voor vrouwelijk ‘talent’ en dan nodig je Jamie Li uit die een boek heeft geschreven over dat mannen soms gewoon hun zaad kwijt moeten en je daaraan moet meewerken.

33 likes

Zeker door een man uitgekozen?

3 likes

binnenkort in te huren als dagvoorzitter zeker ROLLEYES

Hahaha ja dat vermoeden heb ik ook, om ze te vast te brainwashen voor als ze daar komen werken.

1 like

Annemerel en tuur: ‘wij zijn alwéér aan het klussen!’ Hahaha duidelijk dat ze zich nog niet verdiept hebben in de dubbele betekenis ervan (op het viva forum dan) :joy:

10 likes

Wat is die dubbele Viva betekenis dan?

1 like