Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Voortplanting

4 likes

Nou dat zou ik er nooit bij gedacht hebben mja ben te jong voor Viva uitspraken :frowning:

2 likes

Zo heerlijk; het contrast in de verwoording hiervan :joy:

36 likes

Een tijdje terug ging het hier over een beetje speciale youtuber (Engelstalig) die met haar vriend in Thailand een yogaresort ofzoiets uitbaat. Die vrouw deed toen een zwangerschapsaankondiging, zonder eerst een test te doen. Ze wist gewoon hoepsalabim dat ze zwanger was. Weet iemand nog wie dat was? Ik ben benieuwd of ze echt zwanger is

Ohhhh ja want zij voelde dat gewoon! Ze wilde ook geen echo’s enzo toch?

1 like

Wat irritant zeg dat “WE are pregnant”. Volgens mij zit die baby alleen in haar hoor. :expressionless:

5 likes

Oh thanks vanavond wat recente video’s kijken.

Dit heeft ze helemaal niet eens gezegd in haar boek.

Zeg dan ‘we’re expecting’, dat klopt tenminste. Vind ik in het Nederlands ook trouwens, ‘wij zijn zwanger’. Nee, zij is zwanger, jullie zijn samen in verwachting.

5 likes

Lezen mensen dit echt? Of nee wacht, betalen mensen echt voor dit boek?

1 like

Verder moet je je buikje en cellulite goed weten te verbergen. Al met al behoorlijk inspirerend allemaal.

1 like

Het is naar mijn idee een soort slap aftreksel van dit boek dat best populair was een tijd geleden:

En ik vond dit best een grappig boek, alleen is dat een satire en bedoelt Jamie de dingen die ze schrijft volgens mij wel echt zo (alleen zegt ze nu van niet).

4 likes

Sowieso dat hele programma met een ‘high tea’ is een en al cringe. Dat zouden ze voor mannelijk ‘talent;’ nou nooit doen.

6 likes

Zo flauw om dat achteraf te zeggen ja, dat het als grapje bedoeld is. Ik vind uit dit piepkleine stukje en wat anekdotes die ik hier op FF heb gelezen echt wel blijken dat dit serieus bedoeld is. Dit is toch gewoon hoe zij haar leven leeft, prima, good for her, maar de manier waarop ze dit schrijft is alsof je dit als vrouw in het algemeen ook moet gaan doen. Ze is gek.

2 likes

Daar staat niet dat je daaraan moet meewerken. Voor hetzelfde geld beland z’n zaad in het doucheputje.
Ik heb het boek gelezen en ik vind het best herkenbaar, niet om deze hele discussie weer op te wekken maar zoiets moet je ook met een korreltje zout nemen, het is 1 zin in het hele boek.
Ik heb ook het boek bodypositivity gelezen en andere boeken die hier haaks op staan, ik vind dat er in ieder boek een kern van waarheid staat (of in ieder geval iets waar ik het mee eens ben) en een deel waar ik anders over denk.

Dat begreep ik dus juist wel, uit de zin er boven; ‘dan moet je maar zin maken’. Daarmee doelt ze toch op dat “wij vrouwen” maar zin moeten maken voor de mannen die hun zaad kwijt moeten? Zo heb ik het al die tijd al begrepen.

2 likes

Nee, is verplaatst naar vrijdag of maandag omdat de video nog niet af is

https://www.socialvloggertop100.nl

Stiekem vaste kijker van Rebecca Denise en Letsgetlauw dus vind dit best leuk om te zien
Gaat dus niet zo zeer om hoeveelheid abonnees maar reacties/interactie met kijkers en of je inspireerd ed.

1 like

God nee wil ze nog een boek schrijven? :tired_face:

Die heeft meegedaan aan een programma van sbs6. Dat programma dat ouders wisselden van huis met een ander gezin. En de kinderen bleven wel gewoon wonen.
Maar inderdaad verder niet echt bekend ofzo
Zure kantoortrut modus: waar gaat het met de wereld/maatschappij naar toe? Of liever de youtube/insta wereld

3 likes