Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Jaa heb dit programma gezien, zn tanden brokkelden af, die jongen heeft werkelijk geen idee waar die het over had. Zei aan het einde nog even dat ie de rest van zn leven klaar was en stenen kon kauwen als ie eindelijk zn porseleinen tanden had :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

2 likes

Ik volg ze nu ook inderdaad, fascinerend wel het juiste woord.
Wel beetje blunder gemaakt, wilde een foto (op Insta) even screenshotten en naar vriendin (zonder instagram) sturen omdat ze door mij ook een beetje geintrigeerd is in dit stel… Gaf ik hem per ongeluk een hartje via een DM haha.
Kreeg wel heel lief een berichtje terug.

11 likes

Zit net even dit door te scrollen, maar kent iemand deze?

Het is net die ene van geordie shore

8 likes

Kelly Loef word (wordt? Help) best veel besproken op het forum. Zij is de ex van Lars Veldwijk, wat nu de vriend van Monica Geuze is. Kelly vlogt zelf ook.

Oooh oeps, mijn excuses voor mijn verblijfplaats onder een steen blijkbaar, had er nog nooit gezien of van gehoord maar schrok een beetje van haar voorkomen. Is zij dan ook de moeder van dat lieve ventje van Lars?

Wordt😊

5 likes

ik heb net de docu ’ Root cause’ gekeken op netflix. Als ik dit dan zie met die facings denk ik echt oh my god. Los van dat ik het geen gezicht vind is het ook nog eens zo onverstandig om zo te knoeien met je gebit.

2 likes

Precies, doodzonde als je dat doet met een gezond gebit. En, los van het feit dat ik snap dat mensen dat willen enzo, ook bizarro dat professionals dat gewoon nog doen ook, zulke ‘facings’ plaatsen.

4 likes

Ohhh daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Ze was eerst blond. Ik moest ook twee keer kijken door het donkere haar. Kelly is inderdaad de moeder van het zoontje! :slight_smile:
Je hebt wel gelijk trouwens. Ze lijkt echt enorm op die andere vrouw

1 like

Dit is wel echt 1 van de mooiere foto’s die ik kon vinden. Schrok ook best wel van alle foto’s, zal je de rest besparen :grimacing:

1 like

Waarom staat daddyhox zo hoog

De huismuts heeft ook al 3 weken niet meer geüpload? Is ze al met verlof, ik dacht dat ze nog niet zo ver was toch?

Nee joh dit is gewoon haar schema

4 likes

Jeffree Star en Nikkie hebben dit toch ook? Je echte tanden worden dan helemaal in punten geslepen. Ziet er echt niet uit.

2 likes

Er gaat hier echt een wereld voor me hopen haha, wil ik dit weten? Puntige tanden en weggelaserd tandvlees?! Klinkt niet echt als een goed verkooppraatje voor je cosmetische ingreep :thinking:

8 likes

?!?! Hoe moet ik tandvlees weglaseren voor me zien? Waar zitten je tanden dan in?

6 likes

Google maar iets van prep teeth for veneers ofzo.
Jeffree heeft er trouwens ook een filmpje van dus daar zal het ook wel in te zien zijn.

3 likes

Ja wtf ik zit hier echt te lezen alsof het over aliens gaat. Ik dacht vet open-minded en bekend in de wereld van celeb tweaks te zijn omdat ik weet dat traangootfillers en neusfillers bestaan, maar weggeslepen tanden??? WEGGELASERD TANDVLEES???

Ik flos m’n tanden vanavond wel even dubbel zo goed.

17 likes

Dit is me beginnen opvallen bij Annic en toen ben ik gestopt met haar video’s, maar de rest doet het inderdaad ook :frowning:

1 like

Eh, omdat je tanden vastzitten in je kaak, stevig vast - en om dat na te maken zouden ze in je kaak moeten boren (gebeurt met implantaten plaatsen op plekken waar een tand mist).
Dus ze gebruiken je tand als basis en daar omheen plaatsen ze de “nep” tand, de kroon of de facing.

Ik heb het ook (noodzaak, mis een voortand door een val) en vind het best wel kut om je ge”ieeewl” te lezen. Van iedereen trouwens.
Ik vond het fucking eng want je kan inderdaad nooit meer terug naar je eigen tanden, het voelt vreselijk als ze dat afslijpen ook al ben je verdoofd (de stukjes vliegen tegen je gezicht) en je wilt je zelf zo ook echt niet zien.

14 likes

Ik heb facings, vanwege een ongeluk waarbij een deel van mijn tanden is afgebroken, en ze zijn wel iets kleiner gemaakt, maar echt niet puntig hoor. Voor de rest zitten ze er ook al zeker 10 jaar en nooit last van gehad, ook niet met hard eten. Er zit wel verschil in kwaliteit tussen composiet en porselein. Ik heb zelf porselein en ben er heel blij mee dat er zulke mooie oplossingen zijn. :woman_shrugging:

15 likes