Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ah ik vond zijn tanden eerst juist zo leuk! Ik vind echt dat hij er heel anders door uit ziet. En met anders bedoel ik hetzelfde als iedereen op instagram tegenwoordig. Maar goed, zijn tanden zijn lefuh

1 like

Ik volg haar ook, ze heeft die veneers ook nog meerdere keren kleiner laten slijpen want ze waren eerst echt veel te groot voor haar mond. Hilary Duff had dat ook met haar eerste veneers, net van die kauwkompjes in je mond.

1 like

Roy donders heefr ze ook. Dat had ik een paar jaar geleden gezien in zo’n aflevering van zijn programma. Love die man van dat academische ziekenhuis, hij zei dat die witte kleur echt een karikatuur is.

2 likes

Ik heb bij haar het gevoel dat ze elke keer een nieuw typetje wil zijn en steeds de uiterlijke kenmerken daarvan overneemt om geaccepteerd te worden. Ze heeft al zoveel kanalen met de bijebehorende thema en personage opgestart en vervolgens weer verwijderd.

1 like

Ja Kalel had ook laatst een filmpje waarin ze zegt depressief te zijn en nergens zin in te hebben. Volgens mij is ze ook erg onzeker en weet ze niet zo goed wat ze met haar leven moet. Vind het ook wel zielig en naar om te zien…

Ik in ieder geval wel! Werd mij iets te eentonig en zoet

1 like

Zij kwam toevallig ook voorbij in het facingsfilmpje dat hierboven werd geplaatst.

Ik vind het heftig dat bijv dat kindje van Kelly en Lars een eigen instagram account heeft met echt duizenden volgers. Zo zijn er nog wel meer. Waarom!??

2 likes

Spon. Iets anders kan ik echt niet verzinnen.

Ik zit de video van Anna te kijken, de life update. Een hele fijne video vind ik!

2 likes

Kan niet wachten tot Noor’s nieuwe kralenketting om je iPhone aan op te hangen in de winkel ligt

???

50 likes

Heeft haar kindje dit gemaakt?

2 likes

Nee zijzelf (en ik denk haar team). Staat toch superleuk??

1 like

Oh wow haha. Ik dacht dit is gemaakt door haar kind. :sweat_smile: Nee maar waarom in godsnaam?!

3 likes

Ik hoop écht dat dit een grap is.

6 likes

Helaas, denk dat ze hier flink mee gaat cashen. Zullen wel kralen zijn van Alie

2 likes

1-0 voor Mascha

1 like

Vond het ook een leuke video! Normaal ben ik niet zo Anna-fan, maar vond haar hier wel leuk overkomen.

1 like

Waar is zij eigenlijk van? Ik vind haar best wel fascinerend, zo jong al een kind.

Heb je een samenvatting? Ik heb geen zin om naar een video van Anna te kijken.

1 like