Ik vind het heftig dat bijv dat kindje van Kelly en Lars een eigen instagram account heeft met echt duizenden volgers. Zo zijn er nog wel meer. Waarom!??
Spon. Iets anders kan ik echt niet verzinnen.
Ik zit de video van Anna te kijken, de life update. Een hele fijne video vind ik!
Kan niet wachten tot Noor’s nieuwe kralenketting om je iPhone aan op te hangen in de winkel ligt
???
Heeft haar kindje dit gemaakt?
Nee zijzelf (en ik denk haar team). Staat toch superleuk??
Oh wow haha. Ik dacht dit is gemaakt door haar kind. Nee maar waarom in godsnaam?!
Ik hoop écht dat dit een grap is.
Helaas, denk dat ze hier flink mee gaat cashen. Zullen wel kralen zijn van Alie
1-0 voor Mascha
Vond het ook een leuke video! Normaal ben ik niet zo Anna-fan, maar vond haar hier wel leuk overkomen.
Waar is zij eigenlijk van? Ik vind haar best wel fascinerend, zo jong al een kind.
Heb je een samenvatting? Ik heb geen zin om naar een video van Anna te kijken.
Ik vind dit eigenlijk best bizar… Je ziet viertien minuten lang bijna alleen maar dat meisje in beeld (heb er even snel doorheen gespoeld. Ik vind echt dat hier regels voor moeten komen.
Even uit mijn hoofd in grote lijnen: ze had niet verwacht zo snel verliefd te worden maar is heel blij en gelukkig. Ze heeft nog contact met Danny en vind het vervelend dat sommige mensen denken dat zij een nieuwe relatie kreeg tijdens de relatie met Danny. De tattoo samen met der nieuwe vriend was eigenlijk niet de bedoeling dat dat naar buitenkwam / bekend werd gemaakt. Ze uploadde weinig meer omdat ze de comments niet meer zo goed aan kon, het was nooit goed (genoeg) en omdat ze best veel zware dingen mee heeft gemaakt te laatste tijd. Ze heeft nu wel weer heel veel zin om het op te pakken! En nog wat random losse vragen, maar het was gewoon weer heel fijn om naar te kijken.
Ja, heel sneu. Denk ook zeker dat de LA cultuur daarin meespeelt als je daar sowieso al gevoelig voor bent. Ze heeft dat ook zelf toegegeven, ik vond het alleen zo jammer dat ze naar the OC is verhuisd toen, sorry maar dat is echt geen haar beter. In plaats van dat ze nu omringt is met hippe insta meisjes die om hun uiterlijk geven zijn het nu oude rijke vrouwen die om hun uiterlijk geven. Whats the difference?
Ik vraag me nu af hoe het dan kwam dat de tattoos publiekelijk zijn gemaakt.
Door die tattoo artist. Die plaatste dat op zijn IG en had hen getagt volgens mij.
Biecht: ik heb echt een soort vreemde fascinatie met Jan. Hij heeft echt wat
wie vroeg er om een samenvatting over anna’s video?
beetje random dingen
ze had echt niet gepland dat ze snel opnieuw verliefd zou worden.
anna zou heel graag haar lippen willen doen maar doet ze niet omdat de mensen waar ze van houdt dat heel erg afkeuren
en heel veel rimpels die ze dan aanwijst (die ik nie zie) zou ze wegwillen
en ooghoeken hoger willen
ze gaat een losse video maken over waarom ze zo veel is afgevallen en de commotie eromheen
ze wil niet meer in de playboy
ze weet niet welk bh maat ze heeft, die draagt ze nooit
reisjes zijn indd betaald, maar is niet perse vakantie voor haar. ze moet dingen etc.
vakanties betaalt ze 9 van de 10 keer helemaal zelf
waarom heb je altijd blote foto’s op insta? geen antwoord op, behalve dat ik het gewoon graag wil. vriendin van haar zei ‘ja ik snap het wel die reacties, is soms ook veel. plus jij bent ook slim dus dan begrijpen mensen dat minder goed’. vroeger deed je het ook minder. klopt volgens anna, maar ze voelt zich er nu fijner bij.
huis wordt nog steeds gebouwd.
waarom ruzie bij hntm? ze wist niet waar deze vraag over ging. ze dacht waarschijnlijk over die blog toen van een van die meiden. maar met kandidaten had ze niet veel contact mocht ze niet mee praten ofzo omdat ze objectief moet blijven.
doeii