Ik vind dit eigenlijk best bizar… Je ziet viertien minuten lang bijna alleen maar dat meisje in beeld (heb er even snel doorheen gespoeld. Ik vind echt dat hier regels voor moeten komen.
Even uit mijn hoofd in grote lijnen: ze had niet verwacht zo snel verliefd te worden maar is heel blij en gelukkig. Ze heeft nog contact met Danny en vind het vervelend dat sommige mensen denken dat zij een nieuwe relatie kreeg tijdens de relatie met Danny. De tattoo samen met der nieuwe vriend was eigenlijk niet de bedoeling dat dat naar buitenkwam / bekend werd gemaakt. Ze uploadde weinig meer omdat ze de comments niet meer zo goed aan kon, het was nooit goed (genoeg) en omdat ze best veel zware dingen mee heeft gemaakt te laatste tijd. Ze heeft nu wel weer heel veel zin om het op te pakken! En nog wat random losse vragen, maar het was gewoon weer heel fijn om naar te kijken.
Ja, heel sneu. Denk ook zeker dat de LA cultuur daarin meespeelt als je daar sowieso al gevoelig voor bent. Ze heeft dat ook zelf toegegeven, ik vond het alleen zo jammer dat ze naar the OC is verhuisd toen, sorry maar dat is echt geen haar beter. In plaats van dat ze nu omringt is met hippe insta meisjes die om hun uiterlijk geven zijn het nu oude rijke vrouwen die om hun uiterlijk geven. Whats the difference?
Ik vraag me nu af hoe het dan kwam dat de tattoos publiekelijk zijn gemaakt.
Biecht: ik heb echt een soort vreemde fascinatie met Jan. Hij heeft echt wat
wie vroeg er om een samenvatting over anna’s video?
beetje random dingen
ze had echt niet gepland dat ze snel opnieuw verliefd zou worden.
anna zou heel graag haar lippen willen doen maar doet ze niet omdat de mensen waar ze van houdt dat heel erg afkeuren
en heel veel rimpels die ze dan aanwijst (die ik nie zie) zou ze wegwillen
en ooghoeken hoger willen
ze gaat een losse video maken over waarom ze zo veel is afgevallen en de commotie eromheen
ze wil niet meer in de playboy
ze weet niet welk bh maat ze heeft, die draagt ze nooit
reisjes zijn indd betaald, maar is niet perse vakantie voor haar. ze moet dingen etc.
vakanties betaalt ze 9 van de 10 keer helemaal zelf
waarom heb je altijd blote foto’s op insta? geen antwoord op, behalve dat ik het gewoon graag wil. vriendin van haar zei ‘ja ik snap het wel die reacties, is soms ook veel. plus jij bent ook slim dus dan begrijpen mensen dat minder goed’. vroeger deed je het ook minder. klopt volgens anna, maar ze voelt zich er nu fijner bij.
huis wordt nog steeds gebouwd.
waarom ruzie bij hntm? ze wist niet waar deze vraag over ging. ze dacht waarschijnlijk over die blog toen van een van die meiden. maar met kandidaten had ze niet veel contact mocht ze niet mee praten ofzo omdat ze objectief moet blijven.
doeii
Gelukkig werkt ze niet meer samen met H.unkemöller, want anders was die samenwerking nu wel stopgezet. Verklaart ook wel de niet praktische ontwerpen die toen uitgebracht werden.
Ik kan echt niet tegen dit soort meisjes en dat sarcastisch grappige en de edit style die letterlijk helemaal van Emma Chamberlain overgenomen is, tot en met muziekjes aan toe. Lekker creatief hoor meid!
Snap niet dat Anna haar BH maat niet weet terwijl ze al die Hunkemoller shoots heeft moeten doen en lijnen heeft ontworpen.
En snap ook niet dat ze zegt dat het lekkerder zit zonder. Nou heb ik zelf een hele kleine cup maar zelfs ik heb als ik de trap op ren of in de auto zit en hobbel of dans liever een BH aan laat staan als je grote borsten hebt haha. Maar misschien heb ik t mis
Ja inderdaad! En het werkt ook niet echt voor haar, ze heeft een veel te lieve uitstraling om Emma Chamberlain of Antony Garza te zijn. (Niet dat die 2 er arrogant uitzien maar bij hun passen de filters meer in de video)
Ik draag ook 9/10 keer geen bh. Ik heb niet enorm kleine borsten, maar vind het toch veel vrijer voelen als ik geen BH draag.
Haat aan beha’s. Ik heb een cup d en ik draag 9/10 keer een sporttopje onder mn kleding.
Gaby heeft weer een mooie foto op de trap gemaakt met inspirerend onderschrift. Kan em zo helaas niet plaatsen want zit ff snel op mn mobiel maar het is de moeite weer waard jongens.
De geile reacties trouwens ook.
Ondanks de rest van de foto zie ik vooral haar geknepen knuistjes :).
geile reacties van vieze mannetjes
Wordt dit dan het andere Youtubers-/bloggers-/instapoezentopic?
Gaby’s influence, heb er geen woorden voor. Behalve #behappy.